Właśnie. Z netem nigdy nie wiadomo. A w sklepie kupisz i dostajesz bezpośrednio do ręki od razu.Niby tak, ale wątpię żeby cała zabawa z zamówieniem, oczekiwaniem, zapłatą, wyglądaniem postmana, trwała mniej niż tydzień. Podczas gdy można ten tydzień sobie odczekać i mieć bilecik w łapie
Bilety: opinie
#161 Guest_VeRTi-go_*
Napisano 12 marca 2009 - 21:14
#162
Napisano 12 marca 2009 - 21:15
tymczasem wracam do postępowania adm.
#164
Napisano 12 marca 2009 - 21:20
#167 Guest_VeRTi-go_*
Napisano 12 marca 2009 - 21:22
Okej, ale może nie każdy lubi się w to bawić. Zdecydowanie mniej zamieszania jest jak się idzie do sklepu i na miejscu odbiera bilet.nie rozumiem dlaczego niesprawiedliwe.
W dobie komputerow i internetu, gdzie kazdy (nawet juz premier) ma konto w banku takie cos jest jak najbardziej OK.
#168
Napisano 12 marca 2009 - 21:24
psiakrew, teraz rozkmina: czy romansować z kupnem przez neta czy trzymać nerwy na wodzy do piątku 27ego marca?
Siemanko!
Nie wiem skąd te nerwy. Wszystko przecierz jest jasno opisane na stronach sprzedawców:
TICKETPRO
- można płacić kartą kredytową (lub płatniczą z 3cyfrowym kodem CCV jesli posiada - np Inteligo)
- można płacic bezpośrednio z konta za pomoca mtransfer, płace z Inteligo itd.
Nie trzeba wtedy robić żadnych wpłat. Informacja czy kasa przeszła jest w momencie zapłaty.
Bilety wysyłają za 7 zł poleconym w ciągu max 7 dni.
EVENTIM
- można płacić jak w ticketro (karta i przelewy bezpośrednie)
- można płacić przelewem na ich konto.
Jak piszą na swojej stronie (http://www.eventim.p...tody_platnosci/)
Zwykły przelew
Wraz z mailem otrzymasz instrukcję jak zapłacić tą metodą. Aby kupić bilet w ten sposób musisz zrobić przelew na nasze konto zgodnie z wartością biletu. Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym. Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 7 dni, rezerwacja zostanie anulowana.
Zatem jak byk pisze, że na WPŁATĘ masz 3 dni, to w zupełności wystarczy żeby:
a) w piatek przejśc się do banku i wpłacić - kasa max w poniedziałek będzie u nich (może jeszcze w piątek)
zrobić przelew z konta internetowego w weekend - kasa w poniedziałek jest u nich
c) w poniedziałek wpłacić w banku - kasa we wtorek u nich
d) Jak jest podbramkowa sytuacja, w bank uderzyła bomba, strajk na poczcie itd. to znaleźć ciocię, wujka, kuzynkę, teściową, kochankę itp. kto ma konto z możliwością przelewu przez net (chyba już wszystkie mają) i zrobić przelew a kasę dać do łapki.
Acha...Nie polecam wpłat na poczcie, lepiej dopłacic 2 złote i wpłacić w banku. Z poczty idzie zazwyczaj 2 dni dłużej.
Opcji jest WIELE. Punkt to nie panikować a wszystko będzie ok!
Powodzenia
#171
Napisano 12 marca 2009 - 21:29
OPCJE ODBIORU/WYSYŁKI
Masz możliwość wyboru spośród następujących metod odbioru/wysyłki biletów z naszego sklepu:
Krajowy polecony priorytet/Zagraniczny polecony priorytet
Bilet zostanie przesłany po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Krajowy polecony priorytet 8,00 PLN
- Zagraniczny polecony priorytet 15,00 PLN
Przesyłka kurierska UPS (Polska, Europa i reszta świata)
Bilet zostanie przesłany za pośrednictwem kuriera po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Przesyłka kurierska UPS 35,00 PLN
- Przesyłka kurierska - Europa 130,00 PLN
- Przesyłka kurierska - Świat 180,00 PLN
Odbiór w punkcie Eventim (d. ZASP)
Możesz też odebrać swój bilet w punkcie Eventim po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Odbiór w punkcie Eventim 0,00 PLN
EVENTIM Sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa
tel. +48 (0) 22 353 93 93; +48 (0) 22 621 94 54
fax +48 (0) 22 621 93 83
email: info@eventim.pl
Do naszego punktu firmowego zapraszamy w godz. 10-19
METODY PŁATNOŚCI
Istnieje możliwość wyboru spośród następujących metod płatności, w zależności od imprezy oraz czasu zamówienia biletów w naszym sklepie.
Płatności Dotpay
Dzięki płatnościom Dotpay możesz zapłacić zarówno kartą kredytową, jak i szybkim przelewem z Twojego banku. Płatność zostanie uregulowana pod koniec procesu zakupowego.
DotPay obsługuje płatności internetowe z dowolnego miejsca na świecie dokonywane następującymi kartami płatniczymi:
Visa
Diners Club
MasterCard/EuroCard
JCB
PBK Styl
PolCard
oraz KARTAMI PŁASKIMI VISA ELECTRON banków: Inteligo, Deutsche Bank PBC i Millenium.
Dotpay obsługuje także wpłaty dokonywane za pomocą wymienionych niżej e-przelewów i banków w Polsce:
mTransfer (mBank)
SEZAM (Bank Przemysłowo-Handlowy BPH SA)
Płacę z Inteligo (konto Inteligo)
MultiTransfer (MultiBank)
Przelew24 (BZWBK)
Deutsche Bank PBC S.A.
ING Bank Śląski
Płać z Nordea
Przelew z BPH
Lukas Bank
CitiBank.
Zwykły przelew
Wraz z mailem otrzymasz instrukcję jak zapłacić tą metodą. Aby kupić bilet w ten sposób musisz zrobić przelew na nasze konto zgodnie z wartością biletu. Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym. Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 7 dni, rezerwacja zostanie anulowana.
Użytkownik agrace edytował ten post 12 marca 2009 - 21:31
#172
Napisano 12 marca 2009 - 21:35
#173
Napisano 12 marca 2009 - 21:39
Siemanko!
Nie wiem skąd te nerwy. Wszystko przecierz jest jasno opisane na stronach sprzedawców:
.
.
.
.
Opcji jest WIELE. Punkt to nie panikować a wszystko będzie ok!
Powodzenia
Fajnie, wszystko ładnie, pięknie napisane, ale rzeczywistość jest zgoła odmienna i nie jest tak kolorowo.
#179 Guest_madredeus_*
Napisano 12 marca 2009 - 22:13
No tak, tylko, że teraz kupując przez LN od razu idziemy do sklepu eventimowego. Nie ma tak jak kiedys do wyboru ticketpro, albo czekanie na maila od LN.
Na stronie LN napisane jest, że sprzedaż biletów na koncert U2 odbędzie się poprzez livenation, ticketpro i eventim. Musi być więc jakaś różnica.
#180
Napisano 12 marca 2009 - 23:17
(...)
Istnieje możliwość wyboru spośród następujących metod płatności, w zależności od imprezy oraz czasu zamówienia biletów w naszym sklepie.
Płatności Dotpay
Dzięki płatnościom Dotpay możesz zapłacić zarówno kartą kredytową, jak i szybkim przelewem z Twojego banku. Płatność zostanie uregulowana pod koniec procesu zakupowego.
Ostrzeżono mnie, żeby raczej nie korzystać z tej opcji. Nie zawsze potwierdzenia "on-line" z Dotpay'a docierają do nich na czas - w trakcie realizacji zamówienia - przez co rezerwacje miejsc czasem przepadają i zaczynają się wówczas kłopoty.
Telefony od zdenerwowanych klientów, nerwówka w kwestii wyjaśniania czy płatność została zrobiona czy nie, czy bilety są kupione czy nie, a w międzyczasie TE i inne bilety znikają ... u innych fanów ...
Lepiej wybrać opcję zwykłego przelewu. Zamknąć zlecenie, poczekać na maila. Wejść na swoją stronę banku i puścić przelew typu eliksir. Ten jest realizowany w max. 24 godziny...
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych