Mi w sumie obie możliwości odpowiadają. Zarówno podróż w towarzystwie osób, którym nie muszę tłumaczyć dlaczego tam jadę i dlaczego tak wcześnie jak i miła perspektywa dojechania na koncert metrem, a później piechotą
Innocence+Experience Tour - wszystko o nowej trasie.
#141
Posted 20 stycznia 2014 - 23:13
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#142
Posted 20 stycznia 2014 - 23:13
Nie wiem jaką wiedzę posiadają oficjalni moderatorzy z U2.com. Za forum u2start podaje jednak takie coś z Twittera:
Eric:
@julesport Yeah. this is my gut. The single released on Tuesday after the Super Bowl. Album in March. Tour in April. 4 prev tours follow..
U2.com Zoo Mods:
.@iamaU2fan @julesport tour a month after an album announcement? This is NOT 1997, the lads have learned a lot since then
#144
Posted 20 stycznia 2014 - 23:50
jeśli trasa ma być halowa to bilety sprzedadzą się na pniu, miesiąc to aż więcej niż potrzeba żeby sprzedać trasę w takim wypadku. nie odrzucałbym tej teorii, tego niusa zatem.
Tyle, że po co im jakiekolwiek ryzyko? Ogłoszenie trasy z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem daje szanse na "dostawki". Mogą założyć, że w danym mieście będą chcieli wystąpić maksymalną ilość razy, więc muszą mieć czas na kolejne ogłoszenia. Na koncerty halowe na Vertigo Tour ogłaszali na początku maksymalnie po 2 koncerty w danym miejscu.
#145
Posted 21 stycznia 2014 - 02:37
ostatnio w US sprzedały się jednak i stadiony, mimo słabych wyników singli i albumu, sprzedały do pełna. jak ceny nie będą zaporowe to czemu nie hala 3 razy zamiast stadionu raz? oczywiście teoretyzujemy tutaj tylko, ja sam wolałbym Europę na stadionach, no ale, wolę się spodziewać gorszego, przynajmniej się nie zawiodę oczekiwawszy
#146
Posted 21 stycznia 2014 - 16:02
Pytanie, czy można przygotować coś lepszego niż U2360?
#147
Posted 21 stycznia 2014 - 18:06
ciuch ciuch!
#148
Posted 24 stycznia 2014 - 14:10
Segundo o colunista Lauro Jardim, da revista Veja, foi confirmado que a banda irlandesa U2 é a responsável por animar a noite de Abertura da Copa do Mundo 2014, dia 11 de junho, no Rio de Janeiro. No dia seguinte acontece o primeiro jogo da Copa 2014, no Itaquerão, em São Paulo.
Ainda de acordo com o jornalista, Eduardo Paes, prefeito do Rio de Janeiro, já recebeu da Fifa um orçamento de R$ 20 milhões para realizar a festa de abertura do evento. Desse valor, apenas 20% será bancado pela Cidade Maravilhosa, enquanto 80% das verbas são oriundas de patrocinadores.
Está vai ser a quarta vez que o Brasil recebe o U2; a banda irlandesa já fez shows no País em 1998, 2006 e 2011. Para o show de abertura da Copa do Mundo, o palco deve ser montado na Praia de Copacabana.
Jest ktoś w stanie to przetłumaczyć?
źródło: http://www.guiadasem...-rio-de-janeiro
ciuch ciuch!
#149
Posted 24 stycznia 2014 - 15:54
translate.google.com
"Według felietonisty magazynu Lauro Jardim Vedi, potwierdzono, że irlandzki zespół U2 jest odpowiedzialny za animację premiery World Cup 2014, 11 czerwca, w Rio de Janeiro.Następnego dnia zdarza się pierwszy mecz na Mistrzostwach Świata 2014 w Itaquerão w São Paulo.
Również według dziennikarza, Eduardo Paes, burmistrz Rio de Janeiro, gościł FIFA budżet R 20.000.000 dolarów, aby imprezę otwarcia dla zdarzenia. Z tego tylko 20% będzie finansowane przez Marvelous Miasto, a 80% środków pochodzi z sponsorów.
Będziesz raz czwarty, że Brazylia otrzyma U2, irlandzki zespół koncertował w kraju, w 1998, 2006 i 2011. Na koncercie otwarcia Pucharu Świata, etap powinien być zamontowany na plaży Copacabana."
xxx depe xxx
#150
Posted 24 stycznia 2014 - 17:01
translate.google.com
"Według felietonisty magazynu Lauro Jardim Vedi, potwierdzono, że irlandzki zespół U2 jest odpowiedzialny za animację premiery World Cup 2014, 11 czerwca, w Rio de Janeiro.Następnego dnia zdarza się pierwszy mecz na Mistrzostwach Świata 2014 w Itaquerão w São Paulo.
Również według dziennikarza, Eduardo Paes, burmistrz Rio de Janeiro, gościł FIFA budżet R 20.000.000 dolarów, aby imprezę otwarcia dla zdarzenia. Z tego tylko 20% będzie finansowane przez Marvelous Miasto, a 80% środków pochodzi z sponsorów.
Będziesz raz czwarty, że Brazylia otrzyma U2, irlandzki zespół koncertował w kraju, w 1998, 2006 i 2011. Na koncercie otwarcia Pucharu Świata, etap powinien być zamontowany na plaży Copacabana."
To by wyjaśniało, dlaczego się nie przejmują Mistrzostwami Świata w piłce nożnej - bo chcieliby go wykożystać do własnej promocji
Najpierw SuperBowl, później MŚ... sportowo się robi.
#151
Posted 24 stycznia 2014 - 18:46
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#152
Posted 25 stycznia 2014 - 00:49
Owłos i jego jasnowidzenie a właściwie chyba 'czarnowidzenie' patrząc na post niżej w tamtym temacie I chyba nie zdziwi mnie, jak się sprawdzi, znów
#153
Posted 25 stycznia 2014 - 00:53
Jeżeli występ w Brazylii potwierdzi się to wydaje mi się prawdopodobne, że regularna trasa ruszy dopiero późnym latem/jesienią. Album w czerwcu będzie oznaczał pewnie serię występów promocyjnych, być może nie zdecydują się na to aby od razu zacząć koncertować. Muszą gdzieś jeszcze wcisnąć w terminarz przygotowania do trasy. Pewnie do kwietnia będą coś jeszcze psuli przy płycie, później promocja samej płyty. Od ATYCLB od wydania płyty do startu trasy mijało co najmniej 4 miesiące. Być może po promocji albumu w czerwcu zrobią sobie wakacje, a później jakieś treningi. Zakładając, że trasa będzie halowa to pewnie też specjalnie chętnie nie będą się w nie ładować w upalene lato. Mogłoby więc to wyglądać mniej więcej tak: wrzesień-listopad 2014r. hale w Europie, grudzień 2014r.- luty 2015r.hale w USA., wiosna 2015r. stadiony Ameryka Południowa+reszta świata, a później lato/jesień stadiony w Europie i USA.
#154
Posted 25 stycznia 2014 - 16:26
Na oficjalnym fanpage'u firmy, która zrobiła wiszącego LEDowego majka na 360 zapytana o to , czy współpracują z U2 w nadchodzącej trasie, odpowiedzieli ";)" . Czyli strzelam, że tak! Zatem ten majk z plakatu invisible, jest prawdziwy Fajnie, że nie rezygnują z niego. Po prostu zrobili im nowy - jeszcze bardziej futurystyczny . A myślałem, że po 360 już się pożegnamy z "lataniem"
https://www.facebook...&type=1
#155
Posted 25 stycznia 2014 - 18:20
To by wyjaśniało, dlaczego się nie przejmują Mistrzostwami Świata w piłce nożnej - bo chcieliby go wykożystać do własnej promocji
Jeśli planują otwarte występy promujące album (jak przy HTDAAB i NLOTH) to do takiej promocji mogą wykorzystać właśnie Mundial. Oprócz występu w samej Brazylii mogą zaplanować przecież promocyjne w wielkich miastach, w tych państwach których reprezentacje zagrają na Mundialu. Wiadomo, że powstaną jakieś strefy kibiców itp. Występując np. w Londynie, Berlinie, Rzymie, Paryżu, Buenos Aires w dniach meczów gospodarczy zapewnilby sobie dużą publikę
#156
Posted 26 stycznia 2014 - 13:53
Jeśli planują otwarte występy promujące album (jak przy HTDAAB i NLOTH) to do takiej promocji mogą wykorzystać właśnie Mundial. Oprócz występu w samej Brazylii mogą zaplanować przecież promocyjne w wielkich miastach, w tych państwach których reprezentacje zagrają na Mundialu. Wiadomo, że powstaną jakieś strefy kibiców itp. Występując np. w Londynie, Berlinie, Rzymie, Paryżu, Buenos Aires w dniach meczów gospodarczy zapewnilby sobie dużą publikę
No nie wiem - wyobraź sobie strefę kibica do której zwala się tłum fanów na występ U2 i połowa wychodzi po koncercie, a przed rozpoczęciem meczów..... Ale samo połączenie promocji albumu z MŚ może miałoby większy sens - boję się tylko, że dodadzą do tego jakiś utwór promujący MŚ, a tu jeżeli chodzi o dobór takich utworów różnie bywa...
#157
Posted 26 stycznia 2014 - 14:50
Myślę, że nie mieliby nic przeciwko popularności piosenki takiej, jaką zyskała Łaka Łaka.
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#158
Posted 26 stycznia 2014 - 14:51
No nie wiem - wyobraź sobie strefę kibica do której zwala się tłum fanów na występ U2 i połowa wychodzi po koncercie, a przed rozpoczęciem meczów..... Ale samo połączenie promocji albumu z MŚ może miałoby większy sens - boję się tylko, że dodadzą do tego jakiś utwór promujący MŚ, a tu jeżeli chodzi o dobór takich utworów różnie bywa...
Nie chodziło mi o występ w samej strefie kibica, tylko wykorzystanie przy okazji tego że w centrach miast będą gromadziły się tłumy. Same występy mogłby mieć charakter "sekretny", jak występ pod brooklińskim mostem w 2004r.
A oto oficjalny hymn mistrzostw (słuchacie na własne ryzyko):
http://www.youtube.com/watch?v=1hHsB3SlOtk&feature=player_embedded
#159
Posted 27 stycznia 2014 - 00:31
Myślę, że nie mieliby nic przeciwko popularności piosenki takiej, jaką zyskała Łaka Łaka.
Raczej chodzi mi o dobór samego utworu - bo tu mogli by wyjąć jeszcze coś z kapelusza ala utwory z albumu Dance, czy jaki to on miałam być. Popularność to może i miałby taki utwór, ale niekoniecznie wśród fanó, którzy czekają na album ;P
Nie chodziło mi o występ w samej strefie kibica, tylko wykorzystanie przy okazji tego że w centrach miast będą gromadziły się tłumy. Same występy mogłby mieć charakter "sekretny", jak występ pod brooklińskim mostem w 2004r.
To już zdecydowanie lepszy pomysł - na pewno koncert pod mostem brooklińskim wypadł dużo lepiej (jak dla mnie) niż koncert w amfiteatrze z NLOTH Promo Tour. Więc, czemu by czegoś takiego nie powtórzyć?
#160
Posted 31 stycznia 2014 - 08:19
Bono dla USA Today:
'Po wydaniu albumu zapewne ruszymy w trasę. Ale nie koniecznie stadionową.
Chciałbym zagrać znów w halach (indoors), jedne z najlepszych koncertów w moim życiu zagraliśmy w Madison Square Garden, New York.
Takie areny ma już dużo miast. Myślę, że byłoby to fajne.'
http://www.usatoday....h-bono/5036165/
xxx depe xxx
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users