Nie sądzę jednak, aby zdecydowali się na ogłoszenie trasy w dzień Super Bowl i na start trasy następnego dnia. Amerykanie tego dnia będą żyć tylko i wyłącznie tymi rozgrywkami, mało kto zwrócić uwagę na ogłoszenie trasy. Nikt nie pozwoli na to, aby tak ważne rzeczy dla zespołu działy się w cieniu Super Bowl. Oczywiście bardzo prawdopodobne, ze wzgledów marketingowych, że Super Bowl zostanie wykorzystany do jakiś celów promocyjnych.
Reklama podczas Super Bowl potrafi zdziałać cuda. Wielu ludzi w Ameryce ogląda SB tylko ze względu na reklamy tam się pojawiające. Wiele z nich emitowana jest tylko ten jeden raz. Sa to z reguły bardzo fajne i wyjątkowe reklamy, wiele z nich przeszło do historii. A reklema Macintosha z Super Bowl 1984 zostałe wybrana najlepszą reklamą wszechczasów i zmieniła rynek komputerów i nie tylko już na zawsze.
Jedyne czego się obawiam, że U2 poskąpi kasy na taką reklamę. Koszt 30 sekundowego okienka reklamowego podczas SB to wydatek około 4 mln USD + jakieś 1-2 mln na wyprodukowanie porządnego spotu.
http://www.youtube.com/watch?v=2zfqw8nhUwA