Kompendium biletowe
#201
Napisano 21 marca 2009 - 14:56
Przed chwilą bilety na płytę znowu były dostępne na ticketpro!! Miałem je już w koszyku, tylko miałem problem z płatnością i ostatecznie je straciłem!! <evil>
Żeby nie doszło już do takiego nietaktu proszę o pomoc.
W momencie kiedy bilety mam już w koszyku klikam dalej, dalej etc. etc... aż dochodzę do tego momentu:
KLIK!
Wtedy niezależnie czy wybiorę tam na dole kropkę z "payment card" czy "bank transfer" po kliknięciu "zapłać" wchodzę na stronę:
KLIK!
gdzie po wybraniu "eCard" (no bo niczego innego nie mam do wyboru) zostaje przeniesiony na stronę jakiegoś banku/czegoś innego dziwnego. Sęk w tym, że nie chce przelewać pieniędzy kartą (to zrozumiałem na tej stronie), lecz zrobić zwykły przelew (ale przez konto internetowe).
Czy ktoś może mi pomóc? Gdzie klikam nie tak? Czy jest możliwość, by po prostu po wsadzeniu biletów do koszyka wybrać tylko metodę dostawy, sposób płatności (przelew) a później jedynie potwierdzić zamówienie przez email?
Będzie ktoś tak miły, by mi to wytłumaczyć?
No i jeszcze jedno. Wszedłem do "moich zamówień" na tym koncie na ticketpro i okazało się, że dokonałem trzech zamówień, z czego dwa są już nieaktualne :|
KLIK!
Po datach rozpoznaję, że to pierwsze to moje zamówienie płyty, ale zanim do czegokolwiek doszło pojawił się u mnie błąd serwera. Drugie to ta płyta którą przed chwilą straciłem, a trzecie to które robiłem na potrzeby uczynienia screenów, byście mogli mi pomóc.
O co tutaj w ogóle chodzi?! Na mailu nie mam żadnej informacji o tych zamówieniach. Nic nie mam.
Z góry dziękuje za pomoc. Jest to sprawa nie cierpiąca zwłoki, bo kto wie, czy te bilety na płytę nie pojawią się znowu...
#202
Napisano 21 marca 2009 - 15:28
Tez nie maiłem zadnej informacji dopiero w momencie kiedy zaksięgowali wpłatę dostałem maila
#203
Napisano 21 marca 2009 - 15:43
#205
Napisano 21 marca 2009 - 18:43
elo mam pytanie
kupowałam bilet przez eventim i chciałam sie tam zalogowac teraz, a pisza, ze nie mają mojego emaila w bazie danych.
a dostałam wczseniej ( w czwartek) potwierdzenie rejestracji i zakupu biletu.
wiec o co kaman?
A kupowałaś bezpośrednio przez Eventim czy za pośrednictwem strony Live Nation (która odsyła do Eventimu?).
Konto założone na Eventimie jest odrębne od tego na Eventim-Live Nation. Być może z tego wynika Twój problem.
#207
Napisano 21 marca 2009 - 18:57
elo mam pytanie
kupowałam bilet przez eventim i chciałam sie tam zalogowac teraz, a pisza, ze nie mają mojego emaila w bazie danych.
a dostałam wczseniej ( w czwartek) potwierdzenie rejestracji i zakupu biletu.
wiec o co kaman?
To bardzo dziwne, bo jak piszesz dostałaś potwierdzenie zakupu biletu, ja bym się kontaktował z eventimem dzwonił pisał(skany potwierdzenia zakupu wyślij) co się stało że teraz niby nie ma Twojego maila w bazie.
#208
Napisano 21 marca 2009 - 19:01
elo mam pytanie
kupowałam bilet przez eventim i chciałam sie tam zalogowac teraz, a pisza, ze nie mają mojego emaila w bazie danych.
a dostałam wczseniej ( w czwartek) potwierdzenie rejestracji i zakupu biletu.
wiec o co kaman?
Spróbuj wejść na tą stronę: http://www.eventim.p...erformance.html
nad logiem trasy koncertowej, jest słabo widoczny napis "moje konto"... Zaloguj się, powinno przyjąć Twojego maila
#209
Napisano 21 marca 2009 - 19:04
To bardzo dziwne, bo jak piszesz dostałaś potwierdzenie zakupu biletu, ja bym się kontaktował z eventimem dzwonił pisał(skany potwierdzenia zakupu wyślij) co się stało że teraz niby nie ma Twojego maila w bazie.
dostałam emiala potwierdzajacego zamowienie biletu i tam wszystkie dane i nr zamowienia... bla bla bla
"Uwaga: To jest automatyczna wiadomość generowana przez system pocztowy.
Prosimy nie odpisywać, nie udzielimy odpowiedzi.
Droga Pani Strychalska,
dziękujemy za zakup biletów. Informacje dotyczące zamówienia znajdują
się poniżej.
UWAGA: jeśli dokonywałeś/aś płatności za pośrednictwem Dotpay,
poniższe potwierdzenie jest ważne jedynie, jeśli jednocześnie otrzymałeś/aś
informację o poprawnym wykonaniu płatności od.... (...)" no i tam reszta bla bla...
dzieki ale maja tam niezły bajzel xD genralnie;p za którymś razem weszło
Użytkownik bee edytował ten post 21 marca 2009 - 19:42
#210
Napisano 21 marca 2009 - 19:13
Co prawda mam dwa tickety, ale tak się składa, że byłem dziś i pytałem : najpierw jeden pan powiedział, że dopiero od 27 marca, ale od razu poprawił go drugi mówiąc, że od dziś tylko jeszcze nie zmienili tego i zaktualizowali przy mnie. Niestety dostępne są tylko bilety w cenie 450 i 825 PLN. Tych na płytę wogóle nie dostali.. Powodzenia!Kraków (przynajmniej zakopianka) nie sprzedaje, dopiero od 27 marca. Dodatkowo miła pani sprawdziła w swojej bazie bilety i powiedziała, że nie ma biletów na płytę.
#211
Napisano 21 marca 2009 - 22:14
elo mam pytanie
kupowałam bilet przez eventim i chciałam sie tam zalogowac teraz, a pisza, ze nie mają mojego emaila w bazie danych.
a dostałam wczseniej ( w czwartek) potwierdzenie rejestracji i zakupu biletu.
wiec o co kaman?
Mam to samo Też dostałam potwierdzenie rejestracji. Pieniądze wysłane. A zalogować się mogę, cholera. Burdel tam mają i tyle
#212
Napisano 21 marca 2009 - 22:25
Spróbuj wejść na tą stronę: http://www.eventim.p...erformance.html
nad logiem trasy koncertowej, jest słabo widoczny napis "moje konto"... Zaloguj się, powinno przyjąć Twojego maila
Ja też mam to samo, zarówno strona LN jak i ET nie chce mnie zalogować i przyjąć mojego maila. A dodam, że dużo wcześniej miałam założone w obu portalach. Jednak przy zakupie kiedy LN przekierował mnie na ET ten też nie chciał przyjąć mojego maila i byłam zmuszona założyć nowe trzecie konto (założyłam na inny mail) i poszło.
Link, który podesłała GhostGirl DZIAŁA. Zalogowałam się bez problemu.
Wygląda to, że nie wystarczy mieć dwóch kont osobno na LN i ET tylko jeszcze trzecie, wspólne dla LN i ET. Hm.......
#213
Napisano 22 marca 2009 - 00:09
Ja też mam to samo, zarówno strona LN jak i ET nie chce mnie zalogować i przyjąć mojego maila. A dodam, że dużo wcześniej miałam założone w obu portalach. Jednak przy zakupie kiedy LN przekierował mnie na ET ten też nie chciał przyjąć mojego maila i byłam zmuszona założyć nowe trzecie konto (założyłam na inny mail) i poszło.
Link, który podesłała GhostGirl DZIAŁA. Zalogowałam się bez problemu.
Wygląda to, że nie wystarczy mieć dwóch kont osobno na LN i ET tylko jeszcze trzecie, wspólne dla LN i ET. Hm.......
mi link od GhostGirl działa bez problemu
#214
Napisano 22 marca 2009 - 11:42
http://www.ticketpro.../118784-U2.html
Edycja:
już nie
#217
Napisano 22 marca 2009 - 12:08
Wszem i wobec ogłosił, że sprzedaż biletów w Empiku ruszyła dzisiaj (22.03.2009).
Dokładnie nie wiedział czym zostało, to spowodowane, że z 27 przełożyli na 22, ale stwierdził, że prawdopodobnie chcą szybko sprzedać wejściówki i zmylić "przeciwnika", gdyż widzą, że jest duże zainteresowanie.
Dodatkowo stwierdził, że wzrasta szansa na drugi koncert w Chorzowie.
Co mnie dobiło, to stwierdzenie Wrony, że bilety za 450 zł. i 825 zł. to żaden luksus, tylko normalny koszt, że jeśli ktoś chce brać udział w wydarzeniu jakim jest koncert U2, to niech porządnie płaci - tak jak Europa
#219 Guest_VeRTi-go_*
Napisano 22 marca 2009 - 12:13
W sumie, taka prawda. Miejscówki za taką kasę wcale nie są, Bóg wie, jak atrakcyjne. To już za 140 są lepsze, bo bliżej sceny.Co mnie dobiło, to stwierdzenie Wrony, że bilety za 450 zł. i 825 zł. to żaden luksus, tylko normalny koszt, że jeśli ktoś chce brać udział w wydarzeniu jakim jest koncert U2, to niech porządnie płaci - tak jak Europa
#220
Napisano 22 marca 2009 - 12:13
"Z ostatniej informacji otrzymanej od organizatora wiemy,ze w kazdej chwili mozemy spodziewac sie "wpuszczenia" biletów do sprzedazy w naszym systemie.
Dostepne maja byc wszystkie typy biletów z wyjatkiem Vip i red zone
Pozdrawiamy
Dzial Muzyczno Filmowy Media Markt Kraków I"
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych