Kompendium biletowe
#1
Napisano 17 marca 2009 - 13:15
I teraz uwaga TEN wątek jest ściśle techniczny. Proszę zadawać ewentualne pytania dotyczące np. rodzajów płatności, proszę NIE zadawać pytań z serii co zobaczę za 140zł, proszę NIE narzekać na ceny itd, itd. Ma być czysto - na tyle, że jak ktoś z nas będzie się chciał czegoś dowiedzieć, zapytać to jego pytanie i odpowiedź nie utonie w morzu innych postów mniej lub bardziej związanych z tematem.
Wszelkie opinie o cenach, pakietach itd. można wyrażać w drugim wątku. Wiem, że większość forumowiczów to zrozumie, natomiast mniejszości mówię (o ile taka jest), że dosyć cackania - nikt nie będzie przenosił stąd waszych postów do drugiego wątku. Od razu będą lądowały w koszu.
#2
Napisano 17 marca 2009 - 14:04
Sprzedaż biletów rusza 20 marca ( NOC Z CZWARTKU NA PIĄTEK) minutę po północy poprzez: LiveNation.pl Eventim.pl Ticketpro.pl.
Ceny biletów i ofert specjalnych:
140zł - sektory siedzące z tyłu sceny
190zł - płyta stojąca
450zł - sektory siedzące po bokach sceny
825zł - sektory siedzące naprzeciwko sceny
1110zł - VIP Lounge zawierający bilet w cenie 450 zł (opis poniżej)
1125zł - RED ZONE (opis poniżej)
- bilet do sektorów siedzących od nr 3 do 17: 140 zł
- bilet na płytę stojącą: 190 zł
- bilet do sektorów siedzących 1, 2, 18 - 28, 32 - 4: 450 zł
- bilet do sektorów siedzących 29 i 31: 825 zł
- pakiet VIP (opis poniżej): 1110 zł
- pakiet RED ZONE (opis poniżej): 1125 zł
Pakiet zawiera
- Bilet w sektorze siedzącym o wartości 450 zł
- Drink powitalny serwowany przez hostessy
- Bary z winem serwowanym przez profesjonalnych sommelierów
- Vodka bary, w których barmani będą przygotowywać wyszukane drinki na Państwa życzenie
- Poczęstunek w formie szwedzkiego bufetu, przygotowanego przez renomowaną firmę cateringową. Bufet zawierać będzie wybór starterów typu ?finger food?, ciepłych jak i zimnych przekąsek, bogatę selekcję dań głównych, sałat i deserów
- Bary piwne usytuowane przy stanowisku grillowym z bogatą ofertą dań typu ?barbecue?
- Napoje bezalkoholowe, kawa i herbata
- Oficjalny upominek lub program dla każdego gościa
- Nasze profesjonalne hostessy będą opiekować się Państwem przez cały czas otwarcia strefy
- Przepustka samochodowa na parking VIP (przypada 1 na dwie osoby)
RED ZONE
The Zone - strefa znajdująca sie bezpośrednio przy wybiegu sceny - jest wyśmienitym miejscem do obejrzenia wyjątkowego koncertu roku 2009 - U2 360.
Posiadacze biletu Zone będą mogli wejść na teren stadionu specjalnie oznaczonym wejściem VIP i zostaną przywitani przez hostessy Red Zone. Dla polepszenia komfortu oczekiwania na koncert w strefie Red Zone będą zamontowane miejsca siedzące.
Ponadto widzowie będą mieli zapewniony wygodny dostęp do merchandisingu.
W ramach bonusu specjalnego, 10 losowo wybranych szczęśliwców będzie miało niepowtarzalną możliwość wzięcia udziału w "backstage tour" organizowanego przed koncertem, podczas którego będą mogli zobaczyć zaplecze rewolucyjnej i wzbudzającej wysokie oczekiwania produkcji, jaką jest U2 360 TOUR.
Bilety do Red Zone dostępne tylko na livenation.pl
Część dochodów z pakietów Red Zone zostanie przeznaczona na cele organizacji Global Fund to fight AIDS in Africa.
Jak przy wszystkich większych koncertach gorąco namawiamy wszystkich, którzy będą kupować bilety, by już teraz, przed rozpoczęciem sprzedaży zarejestrowali się na wybranej platformie sprzedażowej. Linki do systemów rejestracji można łatwo znaleźć na stronie livenation.pl (duży banner na górze strony) oraz na stronach Ticketpro i Eventim).
REKLAMACJE:
Informacje o zakupionych biletach oraz reklamacje - prosimy zgłaszać się w formie, w której zakupiony został bilet:
EVENTIM (odpowiedzialny również za sprzedaż na livenation.pl)
022 745 17 04
TICKETPRO
032 352 00 01-04
METODY PŁATNOŚCI EVENTIM.PL
Istnieje możliwość wyboru spośród następujących metod płatności, w zależności od imprezy oraz czasu zamówienia biletów w naszym sklepie.
Płatności Dotpay
Dzięki płatnościom Dotpay możesz zapłacić zarówno kartą kredytową, jak i szybkim przelewem z Twojego banku. Płatność zostanie uregulowana pod koniec procesu zakupowego.
DotPay obsługuje płatności internetowe z dowolnego miejsca na świecie dokonywane następującymi kartami płatniczymi:
Visa
Diners Club
MasterCard/EuroCard
JCB
PBK Styl
PolCard
oraz KARTAMI PŁASKIMI VISA ELECTRON banków: Inteligo, Deutsche Bank PBC i Millenium.
Dotpay obsługuje także wpłaty dokonywane za pomocą wymienionych niżej e-przelewów i banków w Polsce:
mTransfer (mBank)
SEZAM (Bank Przemysłowo-Handlowy BPH SA)
Płacę z Inteligo (konto Inteligo)
MultiTransfer (MultiBank)
Przelew24 (BZWBK)
Deutsche Bank PBC S.A.
ING Bank Śląski
Płać z Nordea
Przelew z BPH
Lukas Bank
CitiBank.
Zwykły przelew
Wraz z mailem otrzymasz instrukcję jak zapłacić tą metodą. Aby kupić bilet w ten sposób musisz zrobić przelew na nasze konto zgodnie z wartością biletu. Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym. Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 7 dni, rezerwacja zostanie anulowana.
OPCJE ODBIORU/PRZESYŁKI EVENTIM.PL
Masz możliwość wyboru spośród następujących metod odbioru/wysyłki biletów z naszego sklepu:
Krajowy polecony priorytet/Zagraniczny polecony priorytet
Bilet zostanie przesłany po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Krajowy polecony priorytet 8,00 PLN
- Zagraniczny polecony priorytet 15,00 PLN
Przesyłka kurierska UPS (Polska, Europa i reszta świata)
Bilet zostanie przesłany za pośrednictwem kuriera po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Przesyłka kurierska UPS 35,00 PLN
- Przesyłka kurierska - Europa 130,00 PLN
- Przesyłka kurierska - Świat 180,00 PLN
Odbiór w punkcie Eventim (d. ZASP)
Możesz też odebrać swój bilet w punkcie Eventim po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Odbiór w punkcie Eventim 0,00 PLN
EVENTIM Sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa
tel. +48 (0) 22 353 93 93; +48 (0) 22 621 94 54
fax +48 (0) 22 621 93 83
email: info@eventim.pl
Do naszego punktu firmowego zapraszamy w godz. 10-19
ZASADY ZAKUPU TICKETPRO.PL
- Sklep internetowy firmy Ticketpro Polska umożliwia zakup biletów na wszystkie koncerty, których lista znajduje się na głównej stronie www.ticketpro.pl, przy czym w zależności od formy przesyłki ich sprzedaż kończy się około 10 dni przed datą Imprezy.
- Zakupu można dokonać po uprzednim zalogowaniu (Ticketpro nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane przez klienta dane do formularza) i wyrażeniu zgody na bussines conditions, nastepnie należy wybrać formę przesyłki (list polecony priorytetowy, wysyłki za granicę, e-ticket).
- Warunkiem sprzedaży jest zapłata za bilet/ty w momencie ich zakupu.
- Możliwe formy płatności:
- karta kredytowa: Visa, MasterCards,American Express
- e-przelew: mTransfer, Inteligo, MultiTransfer, BZWBK 24, Nordea, BPH.
- Transakcja nieopłacona w procesie składania zamówienia (czyli przy wykorzystaniu jednej z wymienionych form płatności) zostanie anulowana i nie ma możliwości powrotu do takiej transakcji.
- Po wylogowaniu się ze sklepu i ponownym zalogowaniu do niego nie ma możliwości zmniejszenia lub zwiększenia liczby zakupionych biletów poprzez ponowną edycję zamówienia.
- Bilety wysyłane są do odbiorcy drogą pocztową po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty od pośrednika płatności, w zależności od wybranej formy przesyłki w ciągu 3-7 dni. W dniu fizycznej wysyłki biletów, do Klienta wysyłany jest mail potwierdzający wysyłkę (nie dotyczy E-Ticketów).
- W przypadku gdy zamówiony i zapłacony bilet nie dotrze do kupującego do dwóch dni przed rozpoczęciem imprezy prosimy o kontakt z biurem w godzinach pracy
- Zwroty biletów przyjmowane są tylko w przypadku odwołania koncertu/imprezy oraz zmiany daty lub miejsca odbycia imprezy.
- W przypadku zakupu biletów poprzez E-Ticket, należy się dokładnie zapoznać z instrukcją umieszczoną na podstronie e-ticket
- Prosimy o dokładne wypełnianie formularzy i przemyślane zakupy.
- W przypadku problemów prosimy przy kontakcie mailowym lub telefonicznym zawsze o podanie numeru reklamowanego zamówienia.
E-Ticket to tak zwany "bilet elektroniczny" - bilet ten można zakupić jedynie w sklepie internetowym, w trakcie składania zamówienia należy wybierać metodę dostarczenia nazwaną jako "E-Ticket" (zobacz rys.1).
Bilety E-Ticket są zawsze drukowane przez klienta, tak więc decydując się na tą formę zakupu/dostarczenia należy uwzględnić konieczność posiadania możliwości późniejszego wydrukowania kupionych biletów.
rys. 1
Bilet może być wydrukowany w dowolnym czasie i dowolną ilość razy, drukowanie odbywa się poprzez panel dostępny po zalogowaniu do sklepu internetowego - w oknie dostępnym po zalogowaniu należy wybrać przycisk "Pobierz E-Ticket" (zobacz rys. 2).
rys. 2
Następnie, z listy kupionych biletów elektronicznych, poprzez przycisk "Zachowaj E-Ticket" (rys. 3) można pobrać bilet. Jest on przesyłany w formacie PDF, należy więc dysponować odpowiednim oprogramowaniem do obsługi tego rodzaju plików. Każdy E-Ticket jest drukowany na jednej stronie kartki formatu A4.
rys. 3
Użyty do wydruku papier powinien być zwykłym papierem (białym) - ze względu na konieczność zachowania dobrej jakości kodów kreskowych drukowanych na bilecie (one decydują o ważności biletu!) zaleca się korzystanie z drukarek laserowych!
SPRZEDAŻ W PUNKTACH TAKICH JAK EMPIK ITD.
BRAK JEDNOLITEJ INFORMACJI O DACIE ROZPOCZĘCIA SPRZEDAŻY.
#6
Napisano 17 marca 2009 - 21:07
i potwierdzam to mailem?
Szczerze mówiąc, ja wiem tyle co i Ty, ale najprawdopodobniej będzie to na zasadzie 'kliknij w ten link, aby potwierdzić rezerwację biletu'. Potem pewnie wyskoczy Ci 'dziękujemy... bla, bla, bla...' i rano idziesz na pocztę wysłać im hajs.
#10
Napisano 17 marca 2009 - 21:26
we'll shine like stars in the winter light..."
#11
Napisano 17 marca 2009 - 21:31
jesli chodzi przelew nalezy rozroznic 2 typy takowych.
dotpay, czyli przelew bezposredni dla wybranych bankow, liste bankow mozna znalezc na stronie np. ticketpro.pl
rezerwujecie i musicie w jakims czasie, okolo 15-20 minut dokonac platnosci, ale to jest jak najbardziej wykonalne bo kliknieciem jednego przycisku otwiera wam sie specjalne okno do dokonania wplaty.
lub zwykly przelew, rezerwujecie, czekacie na maila, potwierdzacie, placici za pomoca zwyklego przelewu.
ech
#13 Guest_el fandango_*
Napisano 17 marca 2009 - 21:38
#14
Napisano 17 marca 2009 - 21:39
Odbiór w punkcie Eventim (d. ZASP)
Możesz też odebrać swój bilet w punkcie Eventim po zarejestrowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Odbiór w punkcie Eventim 0,00 PLN
EVENTIM Sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa
tel. +48 (0) 22 353 93 93; +48 (0) 22 621 94 54
fax +48 (0) 22 621 93 83
email: info@eventim.pl
Do naszego punktu firmowego zapraszamy w godz. 10-19
to trochę wygląda tak jakby można było odebrać bilet tylko w W-wie ale oczywiście nie mylę się, że można go odebrać w jakimkolwiek z punktów eventim wymienionych na ich stronie?
..wolę spytać dla pewności ;)
<lol>
wszystko co genialne jest proste
heartland
szukam sponsora do wystrzelenia mnie w kosmos!..
#16
Napisano 17 marca 2009 - 21:40
Gdybyś doczytała, to byś wiedziała, że możliwe jest tylko i wyłącznie odebranie go tam właśnie ;Dto trochę wygląda tak jakby można było odebrać bilet tylko w W-wie ale oczywiście nie mylę się, że można go odebrać w jakimkolwiek z punktów eventim wymienionych na ich stronie?
..wolę spytać dla pewności
<lol>
#17
Napisano 17 marca 2009 - 21:44
doczytałam ale wiesz to była ta nadzieja, że jednak odbiorę u siebie, cholera ;D trudnoGdybyś doczytała, to byś wiedziała, że możliwe jest tylko i wyłącznie odebranie go tam właśnie ;D
wszystko co genialne jest proste
heartland
szukam sponsora do wystrzelenia mnie w kosmos!..
#20
Napisano 17 marca 2009 - 22:13
Podejrzewam, że odbiór osobisty nie będzie wchodził w grę podobnie jak to miało miejsce przy biletach na madonne mimo, że regulamin przewiduje taką możliwość.
trochę to beznadziejne by było, że miałabym zapłacić 8 zł, kiedy mieszkam niecałe 10 minut piechotą od punktu Eventimu.. co za sranie
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych