Skocz do zawartości


Zdjęcie

Songs Of Innocence

U2 nowy album album u2 u2 płyta nowa płyta u2

  • Please log in to reply
7779 replies to this topic

Ankieta: Songs Of Innocence (93 użytkowników oddało głos)

Który utwór/utwory powinny zostać singlami promującymi Songs of Innocence?

  1. The Miracle (Of Joey Ramone) (11 głosów [4.04%])

    Procent z głosów: 4.04%

  2. Every Breaking Wave (53 głosów [19.49%])

    Procent z głosów: 19.49%

  3. California (There Is No End To Love) (26 głosów [9.56%])

    Procent z głosów: 9.56%

  4. Song For Someone (10 głosów [3.68%])

    Procent z głosów: 3.68%

  5. Iris (Hold Me Close) (10 głosów [3.68%])

    Procent z głosów: 3.68%

  6. Volcano (14 głosów [5.15%])

    Procent z głosów: 5.15%

  7. Raised By Wolves (6 głosów [2.21%])

    Procent z głosów: 2.21%

  8. Cedarwood Road (5 głosów [1.84%])

    Procent z głosów: 1.84%

  9. Sleep Like a Baby Tonight (22 głosów [8.09%])

    Procent z głosów: 8.09%

  10. This Is Where You Can Reach Me Now (18 głosów [6.62%])

    Procent z głosów: 6.62%

  11. The Troubles (35 głosów [12.87%])

    Procent z głosów: 12.87%

  12. Lucifer's Hands (8 głosów [2.94%])

    Procent z głosów: 2.94%

  13. Crystal Ballroom (45 głosów [16.54%])

    Procent z głosów: 16.54%

  14. The Troubles (jakaś alt version) (1 głosów [0.37%])

    Procent z głosów: 0.37%

  15. Sleep Like A Baby Tonight (też jakaś alt version) (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  16. The Miracle (Of Joey Ramone) (acoustic) (1 głosów [0.37%])

    Procent z głosów: 0.37%

  17. Every Breaking Wave (acoustic) (6 głosów [2.21%])

    Procent z głosów: 2.21%

  18. Song For Someone (acoustic) (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  19. California (acoustic) (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  20. Raised By Wolves (acoustic) (1 głosów [0.37%])

    Procent z głosów: 0.37%

  21. Cedarwood Road (acoustic) (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#2401 Atomic_Mario

Atomic_Mario

    Użytkownik

  • Members2
  • 5 734 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście :)

Napisano 21 października 2010 - 13:37

A który z tych 3 albumów to Songs of Ascent ?


Być może oprócz tych trzech wspomnianych albumów pracują jeszcze nad Songs of Ascent. Jakiś czas temu Bono wspominał o czterech albumach nad którymi pracują. Nie sądze, aby zrezygnowali z SOA, szczególnie że menager zespołu zapowiada go jako kolejny album :) Być może w cytowanym artykule wyrwano słowa Bono z kontekstu, może chodzi o plany zespołu poza Songs of Ascent?

Jeśli te plany zostaną zrealizowane to szykuje się wielka jutowa rewolucja. Jak najbardziej jestem za :) W latach 90 - tych zespół pokazał, że można romansować z wieloma gatunkami muzyki, pozostawiając w tym wszystkim "ducha U2".
Dołączona grafika

#2402 U2roopa

U2roopa

    Użytkownik

  • Root Admin
  • 6 527 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wawa

Napisano 21 października 2010 - 13:41

A wszystko to zostanie wydane wyłącznie na winylu ;). Coś chyba szwankuje komunikacja w zespole.

Jeśli faktycznie zespół szykuje takie zatrzęsienie projektów + ewentualna reedycja "Achtunga"+ trasa w Europie to myślę, że przez kraj przejdzie w 2011 roku fala bankructw ;).

#2403 el_f

el_f

    Użytkownik

  • Members
  • 1 967 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:a different city

Napisano 21 października 2010 - 14:47

A wszystko to zostanie wydane wyłącznie na winylu ;)


A oprócz tego tylko w Japonii i Peru.

#2404 anton

anton

    .

  • Members
  • 1 310 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań

Napisano 21 października 2010 - 14:55

Jako pierwszy, na początku przyszłego roku ma zostać wydany... album, którego poducentem ma być Danger Mouse (Brian Burton - Gnarls Barkley, Gorillaz). Podobno nagrywanie tej płyty idzie im bardzo łatwo, znaleźć się na niej ma 12 utworów.

Kolejny album to płyta z muzyką klubową, na której pojawić się mają: RedOne, Will.I.Am i David Guetta.

Trzecią płytą miałby być album stworzony na bazie 20 utworów napisanych na potrzeby "Spider-Mana". Temu pomysłowi nie są przychylni Adam i Larry.


Adam i Larry, tak trzymać, nie dać się! :D
Album od producenta Gorillaz, może być ciekawy, nawet bardzo!!
A klubowy, well, albo im wyjdzie coś megazajebistego albo kompletna klapa... :P

A gdzie jest Songs Of Ascent, do którego miałem zdjąć buty?!
Nie ma, zabrali... Komu to przeszkadzało? Jak to komu, władza, obecna władza! przyszli i zabrali! żydy, żydy...
KRZYCZYMY!!

edit: aha, no i Wide Awake in Europe bedzie tylko w stanach, a nie w indiach - ktos na u2start napisał tylko "indie stores" :D

#2405 stokrotka

stokrotka

    can't see or be seen

  • Members
  • 2 916 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 21 października 2010 - 16:40

Kolejny album to płyta z muzyką klubową, na której pojawić się mają: RedOne, Will.I.Am i David Guetta.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!
David Guetta !
Albo śnię, albo mnie zabijcie !

If I'm close to the music and you are close to the music, then we are close to each other


#2406 chrapcio

chrapcio

    Użytkownik

  • Moderatorzy
  • 1 938 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Pleszew

Napisano 21 października 2010 - 18:01

Jestem na tak, może coś ciekawego z tego wyjść. Do tej pory eksperymenty się udawały, więc czemu nie.
Martwi mnie natomiast brak SoA, przynajmniej w takiej formie, w jakiej jej oczekiwaliśmy :(

Może jeszcze dodam, że ploty głoszą, iż nowego singla możemy się spodziewać już w grudniu.

U2 remain the world's biggest rock band but Bono tells Andrew Murfett they just want to be back on the airwaves.

U2 WANT to get back on the radio. While the 5 million sales of their 12th album, last year's No Line on the Horizon, is nothing to sniff at, and the album earned the band their best reviews, it failed to generate what their luminous frontman Bono deems the key element of pop ? a hit single.

In December, his band will bring the ludicrously ambitious U2 360° Tour ? the largest rock show of all time ? to Australia.

The numbers behind the show are mind-boggling. The tour costs about $750,000 a day to run; its stage, which weighs 390 tonnes, requires two 50-tonne cranes, 180 trucks and six chartered cargo-only 747s to transport it.
Advertisement: Story continues below

Yet the show's aim ? to create an intimate relationship between the band and 70,000-90,000 people each night ? is regularly achieved.

U2 are not men to rest on their laurels. Even as they stand midway through a world tour that will undoubtedly become the highest-grossing to date when it concludes next year, they are looking forward.

They have spent much of this year working on an album produced by Danger Mouse, the alias for American production ace Brian Burton (Gnarls Barkley, Gorillaz).

Due early next year, it will be preceded by a single in December.

"We have about 12 songs with Danger Mouse," Bono says. "It's the album we'll likely put out next because it's just happening so easily."

The singer adds that, in a stream of creativity, U2 are working on two other projects.

The first is a club-inspired album with Black Eyed Peas rapper will.i.am, French DJ superstar David Guetta and Lady Gaga collaborator RedOne. Also,

Bono and guitarist The Edge are attempting to sell their bandmates, bassist Adam Clayton and drummer Larry Mullen jnr, the concept of a U2 album based on the 20 songs the two have written for a Spider-man musical that opens on Broadway next month.

"We're experimenting to discover different sides to us," Bono says. "And I think we're at one of those moments. We're fighting for relevance. Being successful is a lot easier than being relevant.

"We may be about to do our best-ever album or we may be about to be irrelevant."

He pauses to consider that rather weighty statement.

"That's how I woke up feeling this morning," he says.

Tellingly, for the first time in their career, the group have been channelling this productivity into their live show, regularly incorporating six unreleased tracks into the show's set list.

The show itself is a sight to behold. The much-talked-about "claw", the 50-metre-high, four-legged colossus that houses the circular stage, runway, speakers, lights and screen, makes the stadium feel smaller.

It succeeds, too, in amplifying the energy of the audience. The claw throws your perspective of the stadium. The sheer scale and proportion mean there is nothing between band and audience; they are surrounded.

It deftly crosses a line between rock show and football match.

Naturally, the show has its high-minded moments ? Desmond Tutu appears ? but as the hits One, Where the Streets Have No Name, Vertigo, With or Without You are all rolled out, there is also playfulness.

Among the most satisfying moment is watching the entrance of these four best mates, whose friendship has survived more than 30 years playing together.

With the house lights on and soundtracked by David Bowie's Space Oddity, the quartet walk unaccompanied through the crowd to reach the stage. It's a knowing nod of gratitude to fans, an unspoken acknowledgement that they have stuck tight for so long.

"It's well known that if the four members of U2 walk on stage, most people will get hairs standing on the back of their neck as an involuntary action," Bono says. "Less well known is that [it] happens to us as well. The four members of the band walking on mean the molecules start vibrating at a different rate. It's really bizarre."

We're standing in the bowels of Rome's Olympic Stadium. The band arrived at the venue three hours earlier, travelling in a presidential-style motorcade through the city ? think blaring sirens and police choppers ? after their tour plane landed late at Rome airport.

While not exactly lanky, in person the man born as Paul Hewson is not as short as many believe (178 centimetres, to be exact) and although the glasses remain on, his heavily freckled, wrinkle-free visage belies his 50 years.

The voice is raspy and although unfailingly polite, he cannot mask the nervous energy of a man minutes away from entertaining 80,000 Italians.

With Rome the band's final date until they reach Auckland on November 26 (and Australia on December 1), he is clearly relieved to complete a gruelling European tour.

"It's required a great concentration in energy to do these shows," he admits. "There was a feeling going into this tour that I would lose my physicality. But I don't think I did."

Yes, Bono does feel mortal, vulnerable. Usually, he quietly discloses, it's if somebody close to him passes away. So this was different.

His problems began in New York on May 11, the day after his 50th birthday. In training for 16 North American stadium gigs and a career-defining slot at Glastonbury, he slipped a disc in his back that punctured a ligament and broke into two pieces.

"I was walking around saying I could handle it but it turns out I was in grave danger," he says. "Those little bits that had broken off were starting to sever nerves in my spinal canal. I was losing the ability to walk."

He had been walking with a cane for several days before an MRI revealed the extent of the injury. He flew to Munich for emergency surgery, where his physician told him there was a chance his gait might be permanently affected. At the same time, the band's equipment was arriving in the US for the tour. It quickly became clear Bono would be incapable of performing. The band's manager for the past three decades, Paul McGuinness, made the call.

The American dates, along with their precious Glastonbury slot, were to be cancelled.

"We tried to avoid the word 'cancelled'," McGuinness says. "It was postponed. And it was very worrying. There was partial paralysis of his right leg and considerable pain. I was quite nervous."

The delayed shows cost the tour about $15 million, half of which was covered by insurance.

"The tour had restarted, the trucks were in motion, there were hundreds of people around the world travelling," McGuinness says. "It was very stressful and expensive to halt it, send everybody back and wait to find out how long it would take for him to recover ? if, indeed, he would recover. We were concerned for our friend."

Remarkably, on August 6, after intensive rehabilitation, Bono was back on stage in Turin, Italy, and thinking about another 22 stadium dates over two months through Europe.

Each day on tour, Bono worked with a German physio he refers to as "Hitler's doctor", who would "beat the shit out of me for 45 minutes", and a Finnish practitioner, "the Finnish fondler", who would "work me and try and unbuckle my body".

On stage in Rome, there is little evidence of his injuries as he shadow-boxes and nimbly spider-dances through the show.

It concludes, after two encores, with a seven-minute album track from last year, Moment of Surrender.

Despite the track's length and the fact it's a non-hit, few head for the exit. The audience waits patiently as the group depart the same way they entered, together alone, four teammates at the end of a gruelling match.

"Promoters say it's bizarre," Bono says. "It doesn't matter if it's Madonna, Bruce Springsteen, Rolling Stones ? when the last song goes on, 20,000 leave. And Moment's not a song anyone knows, really. But it shows you something is going on. They want to see the four of us walking off together."

A week later, when Bono calls from his home on Killiney Bay, near Dublin, he confesses to some post-gig revelry.

"I did allow myself a bottle of champagne," he says. "I even punched some imaginary air."

We return to the matter of longevity and I suggest the audience's response to the band walking into the arena together could be as simple as celebrating the fact that staying together, be it personal or working or sporting relationships, is so unusual in 2010 that people want to see it up close.

"It's a strange thing to stick with the people you grew up with in your teens," he says.

"Not only am I in the band with my three best friends, I married a girl [wife Ali] from the same school who was in class with Edge and who was the only one smarter than him in their year."

McGuinness says: "In the early days it was all about survival. Getting a record deal was surprisingly difficult."

Bono, for his part, blames the band's slow start to an inconsistent live show.

"When we were trying to get a record deal, people were fired for suggesting us, because that'd bring over their boss and we would be so crap," he says. "Then the next day we'd be great. We didn't seem to have much control over the outcome. Now, we're more consistent."

This brings its own challenges. "What worries me about U2 now is that because the band are playing so well, we can make an average song sound great," Bono says.

Which is part of the reason they have stepped away from their so-called "dysfunctional family" of producers: Brian Eno, Steve Lillywhite and Daniel Lanois.

"Each night on this tour, we'd fly out of a show and go straight into the studio," Bono says of the Danger Mouse sessions. "Because you enter the studio with the roar of the crowd in your ears, you know what works. If you take musicians away from the stage too much, they become quite abstract in their heads. They start to use words like 'interesting'. But people don't want to see you do something interesting. They want something passionate or wild.

" 'Interesting' is the moment musicians scratch their chin. It ruins great and dramatic music. You listen to the Sex Pistols or Nirvana or the first MGMT album and you don't scratch your chin. You say, 'Wow, that's extraordinary'."

Some hard lessons have been learnt from No Line on the Horizon.

"It's a strong piece of work," he says. "It's original. But it feels like a bit of a commitment, that album. It's not light on its feet. [Horizon's first single] Get on Your Boots is a big song every night. People go nuts. But it didn't sound like that on the radio.

"We didn't have a single on Hori-zon. Having preached a gospel of zero tolerance against progressive rock, I realised it's starting to happen to us. It's a dangerous disease."

This tour is about U2 creating intimacy on a grand scale, which seems impossible but happens every night. Next year, the band will likely fulfil their Glastonbury slot and close the 360° tour as the biggest to date.

Bono, though, has more immediate concerns. "The biggest challenge now will be getting a song on the radio. That's our drug of choice now. I don't know if we will achieve it. It takes a radio programmer saying, 'I want that feeling on my station'. And they may not. It will be very hard for U2 to dominate the radio now after No Line on the Horizon. But we're going to try."

U2 play Etihad Stadium with Jay-Z on December 1 and 3.


ciuch ciuch!

Chrapcio7 on Last.FM


#2407 lukasz

lukasz

    Użytkownik

  • Members
  • 114 Postów

Napisano 21 października 2010 - 18:40

Tak naprawdę z tym albumem to jedna wielka ściema, juz nie mówiąc o Songs of Ascent...
jedyne co wydadzą to duety Collaborations czy coś tam z nowym np. Grace :P
just breathe

#2408 anton

anton

    .

  • Members
  • 1 310 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań

Napisano 21 października 2010 - 18:56

Z Bono jest jak ze źródłem na historię, trzeba naprawdę uważnie czytać i podkreślać najważniejsze fragmenty, żeby cokolwiek wartościowego wyciągnąć z tego biadolenia... :D
Kiedy Larry będzie udzielał wywiadów?

#2409 Ceasar_Of_Rome_Forrever

Ceasar_Of_Rome_Forrever

    Mr Spock

  • Members
  • 3 170 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:City of Blinding Lights Śrem

Napisano 21 października 2010 - 19:17

Larry to nie jest jakas papla jak Bono, więc raczej o tym zapomnij :)

co do singla w grudniu, to oby nie było to znowu coś jak piosenka świąteczna :)
Posted Image
Max Biaggi Ceasar Trade List

#2410 acr

acr

    mam tu fajne drzewko

  • Moderatorzy
  • 17 742 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:skądinąd.

Napisano 21 października 2010 - 19:26

Danger Mouse! No no, bardzo miło. Nie widzę powodu dla którego zapowiadane Songs Of Ascent nie miałoby powstać właśnie z nim, skumajcie np. jego ostatni projekt z Jamesem Mercerem z The Shins: http://www.youtube.c...h?v=e0oFlng8vuk - jest to idealna wypadkowa stylu Danger Mousa i The Shins, a to przecież projekt który współtworzył jako autor, jako producent może się idealnie sprawdzić przy SoA, tak myślę, mając w pamięci np. brzmienie Kingdom. Danger Mouse to nie jest byle kto, psze państffa.

Album klubowy zapowiada się równie zacnie, ale co im odbiło na starość z tym spajdermenem? Weźcie.

#2411 anton

anton

    .

  • Members
  • 1 310 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań

Napisano 21 października 2010 - 19:37

http://twitter.com/U2BandOfficial

Preparing new songs for you
38 minutes ago via web

:)

W każdym razie, podkręcili atmosferę zdecydowanie, którą oby McGuinness zaraz sprowadził na ziemię. :P

#2412 Lnx

Lnx

    Użyszkodnik

  • Members
  • 790 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zooropa

Napisano 21 października 2010 - 20:23

Preparing new songs for you

Czyżby jeszcze jakieś kolejne premiery w Australii & NZ? Hmm, ten singiel w grudniu staje się coraz bardziej prawdopodobny. ;)


...a i tak skończy się na tym, że nowa płyta będzie za dwa lata i będą do końca świata oblatywać z The Claw całą Ziemię oraz inne ciała niebieskie w pobliżu. :P

- Ilu członków U2 potrzeba, by zmienić żarówkę?
- Jednego - Bono trzyma żarówkę, a świat kręci się wokół jego tyłka.


#2413 chrapcio

chrapcio

    Użytkownik

  • Moderatorzy
  • 1 938 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Pleszew

Napisano 21 października 2010 - 20:34

Bonio wspominał, że mają cały pakiet nowych utworów dla Aus/NZ

ciuch ciuch!

Chrapcio7 on Last.FM


#2414 stokrotka

stokrotka

    can't see or be seen

  • Members
  • 2 916 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 21 października 2010 - 20:38

Album klubowy zapowiada się równie zacnie, ale co im odbiło na starość z tym spajdermenem? Weźcie.

Ja się właśnie zastanawiam, co im odbiło na starość z tym klubowym :) może dlatego że nie lubię zupełnie tego typu muzyki, a wizja Davida Guetta'y i Will.i.am'a nagrywającego z moim ulubionym zespołem mnie, zaiste, kompletnie przeraża :ph34r:

If I'm close to the music and you are close to the music, then we are close to each other


#2415 derka

derka

    Lady with the spinning head

  • Moderatorzy
  • 5 611 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:z krainy Oz

Napisano 21 października 2010 - 20:44

a wizja Davida Guetta'y i Will.i.am'a nagrywającego z moim ulubionym zespołem mnie, zaiste, kompletnie przeraża :ph34r:


Powiem Ci, że mnie trochę też to zaniepokoiło :P Ale zobaczymy ;)

There's always a chance as long as one can think
this is music : last

#2416 Unknown Caller

Unknown Caller

    Użytkownik

  • Members
  • 974 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Heartland

Napisano 21 października 2010 - 20:45

Danger Mouse to nie jest byle kto, psze państffa.


Jasne i to akurat zapowiada się ciekawie, niezależnie od tego, czy mówimy o SOA czy zupełnie nowym projekcie. Danger Mouse wywołał spustoszenie już tym: http://www.youtube.c...h?v=bd2B6SjMh_w - pierwszym singlem Gnarls Barkley. Fantastyczny kawałek!
Mój szok i przerażenie wywołała zapowiedź klubowego albumu, którego do tej pory nie traktowałem poważnie i nazwiska, które wymienił Bono, szczególnie takiego jednego miszcza tępego beatu z Paryża, którego nie trawię. Czekam teraz na teledysk U2 z gołymi dupami na basenie, a może nawet jakiś duecik ze Zgagą? Porażka NLOTH jednak nimi mocno tąpnęła i zrobią teraz wszystko, żeby na starość nie zostać nudziarzami grającymi rocka progresywnego. Oby tylko nie każdą głupotę, która akurat im przyjdzie do głowy. Tło naświetla Bono w tej oto jakże relewantnej wypowiedzi:

"We're fighting for relevance. Being successful is a lot easier than being relevant. We may be about to do our best-ever album or we may be about to be irrelevant."

Oby tylko nie walczyli za wszelką cenę :/

A co do Spidermana to neutralny jestem, choć musical w tej sytuacji byłby zupełnie irrelewantny :lol:

Chłopaki po raz trzeci w karierze znaleźli się w sytuacji, kiedy muszą się odbudować po tym, jak ich poprzedni album nie spełnił oczekiwań - wszystko jedno czy krytyki czy publiczności czy ich samych. Faktem jest też, że po poprzednich dwóch klęskach (Rattle & Hum, POP) zawsze wykonywali gwałtowny zwrot (Achtung Baby, ATYCLB) i przynosiło im to sukces artystyczny i komercyjny. Mam szczerą nadzieję, że tak będzie i tym razem i czeka nas w przyszłym roku jak napisał Atomic Mario, prawdziwa U2owa rewolucja. Jednak może się też okazać, że ten album klubowy to o jeden most za daleko. Lubicie remixy U2 ? Dla mnie są OK ale tylko jako coś absolutnie niezobowiązującego, wydawanego w ramach fanklubu lub na B-sides.

See through in the sunlight


#2417 TUFKAK_U2

TUFKAK_U2

    BejsmenT

  • Members
  • 2 607 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:There is no place like home ;)

Napisano 22 października 2010 - 17:28

http://cgm.pl/aktual...ie_u2,news.html
Boże co się z nimi dzieje ? David Guetta, Lady Gaga - mnie te nazwiska przyprawiają o mdłości. Panowie na starość zapominają jak się gra r'n'r ?? Wierzę, że to tylko jakieś głupie ploty, bo o ile Pop był zajebisty to jakichś łubu dubu z wokalem Bono w tle zwyczajnie nie zniosę :unsure:

#2418 hannah

hannah

    blue sadness

  • Members
  • 937 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 22 października 2010 - 18:18

Ciekawe wieści, wywiad z B jak zwykle dolewa oliwy do ognia. Może dla niektórych nawet za bardzo. Misie, tekst źródłowy trzeba czytać dokładnie

Lady Gaga collaborator RedOne

Chodzi o osobę Red One, więc nie wyobrażajcie sobie już od razu duetu ze Zgagą. Taka ,,mała" różnica personalna ;) Co do Danger Mouse'a, nie ma się czym niepokoić, zwłaszcza po tym, że podobne zmiany producentów i współpracowników już były. Wystarczy przypomnieć erę The Unforgettable Fire. Zespół po dopracowaniu tryptyku uwieńczonego War chciał czegoś więcej. Mieli już wypracowane brzmienie, każda następna płyta była lepsza od poprzedniej, mogli dalej iść w tym kierunku. Jednak postawili na Briana Eno, a wtedy było to ryzykowne posunięcie. Przecież koleś nie był zainteresowany produkowaniem radiowych hitów typu Pride, a do tego miał już na koncie dziwne twory, np recytował w piosence nazwy ptaków... W tamtym czasie nawet tolerancyjny i otwarty na nowości Chris Blackwell był zaniepokojony współpracą U2-Eno. TUF pokazał, że niepotrzebnie. Powstał nowatorski w karierze zespołu album, który do dziś ma pośród nas zwolenników. Zatem wieści, że chłopcy szukają nowego kierunku / współpracowników / brzmienia nie są zaskakujące. To była tylko kwestia czasu. Zawsze byli niespokojnymi duchami i takimi pozostali. Cieszy mnie ich ciągłe kreowanie się na nowo. Chętnie zobaczę, co z tego wyjdzie.
The world belongs to the enthusiast who keeps cool

#2419 One_U2 - fan

One_U2 - fan

    Użytkownik

  • Members
  • 2 857 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 22 października 2010 - 18:49

http://cgm.pl/aktualnosci,11779,danger_mouse_na_plycie_u2,news.html
Boże co się z nimi dzieje ? David Guetta, Lady Gaga - mnie te nazwiska przyprawiają o mdłości. Panowie na starość zapominają jak się gra r'n'r ?? Wierzę, że to tylko jakieś głupie ploty, bo o ile Pop był zajebisty to jakichś łubu dubu z wokalem Bono w tle zwyczajnie nie zniosę :unsure:

Ja tylko słyszałam,że Bono zdradził, że U2 pracuje nad nową płytą z Danger Mouse'em.info tu : http://tuba.pl/tubap...er_Mouse_a.html
Ale Lady Gaga? :o :blink: :blink: nie.
mam nadzieję,że z tą gagą ktoś sobie robi głupie żarty.
Dołączona grafika

#2420 U2roopa

U2roopa

    Użytkownik

  • Root Admin
  • 6 527 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wawa

Napisano 22 października 2010 - 19:44

Na litość Jezusa, gdzie jest napisane, że U2 współpracują z Lady Gagą??? Nigdzie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych