U2.COM
#643
Napisano 24 października 2017 - 18:51
#646
Napisano 25 października 2017 - 20:35
Czyli coraz gorzej. From The Ground Up się udało chyba tylko dlatego, że pewnie już podczas projektowania U22 zaplanowali ciąg dalszy w postaci właśnie FTGU. Inaczej pewnie też byłby poślizg...
Z drugiej strony wydawnictwa od 2006 do 208 włącznie oraz z 2014, które generalnie były na czas, to te które były zrobione na "odwal się" i wymagały najmniejszego wkładu jeśli chodzi o dobór utworów, miksowanie, itp.
Z winylami teraz jest problem, bo ponoć są duże kolejki do tłoczenia. Mam nadzieję, że tym razem sięgną po sprawdzone CD i wydadzą coś z odpadów z SoE, SoI i czego tam jeszcze nie mają.
#647
Napisano 26 października 2017 - 18:36
IrishGirl z u2.heh.pl
#648
Napisano 26 października 2017 - 19:05
to jeszcze taka ciekawostka:
No jeszcze tego by brakowało, może system osiągnięć wprowadzą, jak w grach?? Problem w tym, że wymaga to zazwyczaj od fana włożenia dodatkowego czasu, a co więcej pieniędzy.... I to nie małych, jak chodzi np. o pre-sale nowych albumów np. poprzez oficjalny sklep.
Tak duży zespół, a niestety tak słaba oficjalna strona i prawie wszystko co z nią związane.
#649
Napisano 01 listopada 2017 - 18:19
#652
Napisano 02 listopada 2017 - 08:49
Ciekawy wątek w sprawie nowej subskrypcji:
As we did last year, we’ll be announcing the special 2018 subscribers gift in the New Year... but also we’re working on one special music surprise for renewing subscribers before the end of this year.
Czyli jeśli subskrypcję odnawiam co roku w sierpniu, będę musiał prawdopodobnie teraz zrobić to jeszcze raz w tym roku by dostać muzyczną niespodziankę od zespołu. Oby była warta zachodu
So wind blow through to my heart, so wind blow through my soul
#653
Napisano 02 listopada 2017 - 17:39
Najważniejsze pytanie brzmi, czy przedłużenie subskrypcji na długo przed jej końcem da coś więcej przy przedsprzedaży biletów? O ile pamiętam przy TJT nie miało to większego znaczenia dla kilkuletnich subskrybentów.
No i czy przedłużenie subskrybcji już teraz , jak kończy mi się dopiero w kwietniu przedłuży mi ją do kwietnia 2019, czy listopada 2018? Chyba to pierwsze, ale tyle się ostatnio pozmieniało, że może czegoś nie wyłapałem.
#654
Napisano 05 listopada 2017 - 23:08
Na maila przyszła informacja o konieczności dokończenia weryfikacji, czy też zmiany ustawiń konta, tak aby wylądować w odpowiedniej grupie przedsprzedaży:
This time around, the U2.com Subscriber presale will be powered by Verified Fan, an initiative to keep tickets out of the hands of scalpers and into the hands of fans. Visit your Account on U2.com and complete your Setup so you don’t miss this exclusive opportunity to get tickets before everyone else.
Przed ustawieniem telefonu i jeszcze jakiejś jednej opcji byłem w grupie eXPERIENCE, po ustawieniach nadal w niej jestem.
Jest też jakieś info o możliwości wysyłania do 5 SMSów miesięcznie w związku z tymi ustawieniami oraz, że muszę sobie zdawać sprawę, ze bez zgody na to mogę nie być w pierwszej grupie...
Niestety dalej mam wyświetlone "SETUP INCOMPLETE" z powodu braku ustawień "Connect your North America Ticketmaster account", ale tu mam nadzieję z czasem pojawią się inne "Ticketmastery" z innych krajów.
Jest też "connect to FB", niby nie obowiązkowe, ale....
#655
Napisano 06 listopada 2017 - 18:16
6!
Na maila przyszła informacja o konieczności dokończenia weryfikacji, czy też zmiany ustawiń konta, tak aby wylądować w odpowiedniej grupie przedsprzedaży:
(ciach)
Niestety dalej mam wyświetlone "SETUP INCOMPLETE" z powodu braku ustawień "Connect your North America Ticketmaster account", ale tu mam nadzieję z czasem pojawią się inne "Ticketmastery" z innych krajów.
Podlaczenie do Ticketmaster konieczne jest tylko przy probie zakupu w przedsprzedazy do hUSA/Kanady - w EU nie ma takiej potrzeby.
pozdro, Wiercioch
#656
Napisano 08 listopada 2017 - 17:23
6!
Podlaczenie do Ticketmaster konieczne jest tylko przy probie zakupu w przedsprzedazy do hUSA/Kanady - w EU nie ma takiej potrzeby.
pozdro, Wiercioch
No tak, tylko ja na maila ciągle dostaję informacje z ponaglenie:
Complete Setup to Access Presale
No i na u2.com ciągle "Setup Incomplete". Póki co wygląda jak warunek konieczny, ale chyba ktoś z u2.com zapomniał, ze nie wszyscy mieszkają w USA...
#659
Napisano 09 listopada 2017 - 14:15
Hi,
Czy ktoś ma podobny "problem"? Moje poprzednie konto u2.com wygasło w lutym 2017. Na nim wykorzystałem kod na zakup biletów na JTT w styczniu 2017. Nie przedłużałem konta i wznowiłem sub dopiero od sierpnia 2017.
I wpada mi wczoraj mail:
Z drugiej strony na koncie mam:
Nie bardzo wiem jak to rozumieć?
pozdr.
Sorrki, ale mam problem z dodaniem screenów.
W mailu przyszło:
Renew Your Membership to Access PresaleU2 announced their highly anticipated eXPERIENCE + iNNOCENCE Tour last week and we don’t want you to miss out on getting first access to presale tickets.
Your U2.com Subscription is currently not eligible for presale access because you have used your presale access code to purchase tickets on the recent Joshua Tree Tour.
In order to participate in the upcoming U2.com Verified Subscriber Presale, you must renew your membership AND complete the Setup now
Natomiast na koncie mam:
#660
Napisano 09 listopada 2017 - 19:10
1. Konto masz aktywne i ważne.
2. Jeśli nie wykorzystałeś swojego kodu w 2017 na TJTree Tour to nic nie musisz robić, kody będą ważne na pre-sale na i+e Tour 2018, a konto będzie aktywne do 29.08.2018.
3. Jeśli wykorzystałeś swój kod w 2017 na TJTree Tour to musisz przedłużyć swoją subskrypcje aby otrzymać nowy kod na i+e Tour 2018. Subskrpcja przedłuży sie do 29.08.2019.
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych