Jump to content


Photo

Experience + Innocence Tour 2018 - wszystko o nowej trasie


  • Please log in to reply
1461 replies to this topic

#1041 Czesio29

Czesio29

    Użytkownik

  • Members
  • 234 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice

Posted 29 stycznia 2018 - 10:21

Druga Kopenhaga  ;-) 30 Sept



#1042 depe

depe

    The Legend

  • Members
  • 4 654 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strawberry Fields

Posted 29 stycznia 2018 - 10:57

To teraz tym dziwniej wygląda dziura między Madrytem a Kopenhagą. No ewidentnie tu jedno miasto wycięli...

Madrid <-- 7 dni--> Copenhagen

Milan <-5 dni-> Manchester

Belfast <--- 8 dni ---> Dublin

 

Coś jeszcze wpadnie.



#1043 Owłos

Owłos

    Użytkownik

  • Members
  • 5 525 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Órsynuw

Posted 29 stycznia 2018 - 12:18

Madrid <-- 7 dni--> Copenhagen

Milan <-5 dni-> Manchester

Belfast <--- 8 dni ---> Dublin

 

Coś jeszcze wpadnie.

 

Czyste teoretyzowanie: 

 

Mediolan miał mieć 4 koncerty więc naturalnie "zasypią" tym dziurę do Manchesteru. O ile rzeczywiście je dołożą.

 

Belfast - Dublin - teoretycznie mogą dodać 3 i 4 Dublin PRZED ogłoszonymi datami i wtedy też dziura zniknie (tym bardziej, że drugi Belfast też pewnie będzie dzień później).

 

Ale Madryt-Kopenhaga? Tu już nic nowego w planach nie ma... Co mieli dodać do obecnych miast, to już wrzucili.


"I went out there
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"

#1044 feedback

feedback

    Użytkownik

  • Members
  • 2 409 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:melancholy hill

Posted 29 stycznia 2018 - 12:39

Milan <-5 dni-> Manchester

 

Czyste teoretyzowanie: 

 

Mediolan miał mieć 4 koncerty więc naturalnie "zasypią" tym dziurę do Manchesteru. O ile rzeczywiście je dołożą.

 

tylko czemu, jeśli rzeczywiście mają w planach dołożyć dwa kolejne Mediolany, nie zrobili tego w piątkowym rzucie? jakby dali wszystkie dostawki za jednym zamachem to można byłoby chociaż coś sensownie poplanować, a tak nie wiadomo..czy czekać na włoskie dostawki czy brać coś innego ;/


Midnight is where the day begins.


#1045 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Posted 29 stycznia 2018 - 13:24

Trzeci Mediolan 15-go.
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#1046 feedback

feedback

    Użytkownik

  • Members
  • 2 409 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:melancholy hill

Posted 29 stycznia 2018 - 13:40

i to mi się podoba :D


Midnight is where the day begins.


#1047 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Posted 29 stycznia 2018 - 14:10

Dołożyli właśnie trzeci.. Madison Square Garden. Nadal nie widzę na oficjalnej informacji, że to już wszystko..
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#1048 depe

depe

    The Legend

  • Members
  • 4 654 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strawberry Fields

Posted 29 stycznia 2018 - 14:11

MSG, NY nr 3 ogłoszony // 01 lipiec
O tyle istotne, iż jest to nowy termin zakończenia 1st Leg.


Może jeszcze jest szansa na PL.. do września jeszcze daleko.

#1049 soulmate.

soulmate.

    Użytkownik

  • Members
  • 1 684 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:atomic idyll

Posted 29 stycznia 2018 - 14:13

tylko czemu, jeśli rzeczywiście mają w planach dołożyć dwa kolejne Mediolany, nie zrobili tego w piątkowym rzucie? jakby dali wszystkie dostawki za jednym zamachem to można byłoby chociaż coś sensownie poplanować, a tak nie wiadomo..czy czekać na włoskie dostawki czy brać coś innego ;/

Trzeci Mediolan 15-go.

 

feedback mówi, U2 robi :D


IrishGirl z u2.heh.pl


#1050 feedback

feedback

    Użytkownik

  • Members
  • 2 409 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:melancholy hill

Posted 29 stycznia 2018 - 14:22

feedback mówi, U2 robi :D

:D

 

MSG, NY nr 3 ogłoszony // 01 lipiec
O tyle istotne, iż jest to nowy termin zakończenia 1st Leg.


Może jeszcze jest szansa na PL.. do września jeszcze daleko.

nie spodziewałam się, że dołożą coś jeszcze do pierwszego legu. a z tą Polską to niezły numer by odwalili.. większość wywali kasę na europejskie koncerty, kody się rozejdą, a tu nagle jeb..3 szołsy nad Wisłą :P
 


Midnight is where the day begins.


#1051 depe

depe

    The Legend

  • Members
  • 4 654 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strawberry Fields

Posted 29 stycznia 2018 - 14:33

Nadzieja we mnie wstąpiła, bo widać, że rozmowy / negocjacje wciąż trwają.

#1052 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Posted 29 stycznia 2018 - 14:38

Co ciekawe, dla trzeciego MSG ma nie obowiązywać system Verified Fan - będzie wyłącznie general sale. Tak przynajmniej piszą. Co oznacza, że nie czują się ograniczeni swoimi własnymi regułami.
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#1053 soulmate.

soulmate.

    Użytkownik

  • Members
  • 1 684 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:atomic idyll

Posted 29 stycznia 2018 - 14:51

może LiveNation PL zdało sobie sprawę, że zainteresowanie koncertami jest duuuże, i postanowili jednak przycisnąć i drążyć temat... też mam nadzieję, że nie wszystko stracone!


IrishGirl z u2.heh.pl


#1054 meHau

meHau

    Użytkownik

  • Members
  • 468 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zielona Góra

Posted 29 stycznia 2018 - 15:05

Wspominacie tutaj o sporych przerwach między koncertami - chociażby między Madrytem a Kopenhagą - tj 7 dni.

 

Zastanawiam się, jakby to miało wyglądać logistycznie, jeśli chodzi o transport sceny itd. Przy takiej odległości nie ma fizycznej możliwosci, zeby koncert odbył sie w Polsce. Jest to odleglosc ok 2700-2800 km, to sa ok 3-4 dni samej jazdy.

 

Jesli jest 1 scena używana w trasie, przy transporcie ciezarowkami to naprawde marnie to widzę :)

 

Chyba, ze szarpneli sie na 2 sceny. Aczkolwiek przy trasie I+E była 1 - przypomne tu o problemach w Sztokholmie (odwolaniu i przeniesieniu koncertu) i transporcie sceny do Berlina. Tu U2-Crew walczył do ostatnich godzin z budową sceny.

 

p.s. Dla ciekawostki dodam, że pracuje w fimie logistycznej. Przy trasie 360' wieźliśmy elementy sceny (jako podwykonawca) - a dokładniej kable z koncertu z Wiednia do magazynu pod Monachium.

 

edit.

jeszcze prześledziłem dystanse między koncertami. Przyjmuje się w transporcie, że auto zrobi z 600-700 na dzień. Chyba, że autem jedzie dwóch kierowców, wtedy ciut łatwiej, ale dalej bez cudów.

Berlin -> Kolonia - 1 dzień jazdy.

Kolonia -> Paryz - 1 dzień jazdy

Paryż -> Lizbona (mw 2,5 dnia)

Lizbona -> Madryt - 1 dzień

Madryt -> Kopenhaga - z 3,5 dnia

Kopenhaga -> Kolonia - 1 dzień

hamburg -> Amsterdam - 1 dzień

Amsterdam -> Mediolan - 1,5 dnia

Mediolan -> Mancherster - 2 dni

i tu już Londyn, Belfast to pikuś

 

Także wynika z tego, że scena jest 1 i nie ma fizycznie możliwości, żeby po Madrycie to przewieźć do PL, zagrać i zawieźć do Kopenhagi.


All I want is...U2!!!

#1055 Owłos

Owłos

    Użytkownik

  • Members
  • 5 525 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Órsynuw

Posted 29 stycznia 2018 - 16:02

@meHau: a widzisz, to wiele wyjaśnia :) Dobrze mieć kogoś, kto się zna na sprawie na pokładzie ;)

 

Przy czym jestem zaskoczony, że mieli/mają tylko jedną scenę :o Przecież samych pająków na 360 było...3? A to chyba była grubsza akcja i koszta. 

 

Ale jeśli rzeczywiście tylko jedna scena, to tak długa przerwa Hiszpania-Dania jest racjonalna w 100%.


"I went out there
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"

#1056 depe

depe

    The Legend

  • Members
  • 4 654 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strawberry Fields

Posted 29 stycznia 2018 - 16:11

Madrid <-- 7 dni--> Copenhagen

meHau.. nie psuj mi dnia.. ;)
Madryt -> Gliwice 3 dni
Gliwice Show 1
Gliwice Show 2
Gliwice -> Copenhagen 2 dni
= 7 dni

#1057 Meg

Meg

    Użytkownik

  • Members
  • 541 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:faraway, so close

Posted 29 stycznia 2018 - 16:14

feedback mówi, U2 robi :D

:D

Także wynika z tego, że scena jest 1 i nie ma fizycznie możliwości, żeby po Madrycie to przewieźć do PL, zagrać i zawieźć do Kopenhagi.

eeeh @feedback już miałam pisać, żebyś głośniej o tej Polsce mówiła ;) a tu takie zgaszenie sprawy  :mellow:


I can't say where it is 
But I know I'm going.


#1058 meHau

meHau

    Użytkownik

  • Members
  • 468 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zielona Góra

Posted 29 stycznia 2018 - 16:27

@meHau: a widzisz, to wiele wyjaśnia :) Dobrze mieć kogoś, kto się zna na sprawie na pokładzie ;)

 

Przy czym jestem zaskoczony, że mieli/mają tylko jedną scenę :o Przecież samych pająków na 360 było...3? A to chyba była grubsza akcja i koszta. 

 

Ale jeśli rzeczywiście tylko jedna scena, to tak długa przerwa Hiszpania-Dania jest racjonalna w 100%.

 

Aczkolwiek nie siedzę wewnątrz U2-Crew i nie wiem ile tych ciężarówek i jakich kierowców mają na pokładzie :) to moje takie zawodowe obserwacje.

 

Ale jeśli każdą ciężarówkę prowadzi 1 kierowca, to może w ciągu 1 dnia najprościej pisząc - 10 h przejechać (2 razy w tygodniu), a normalnie 9 h. I przerwa min. 9 h. Czyli na dzień max 600-700 km. A szybciej jak średnia 70 km/h na autostradzie z korkami nie pojedzie :)

 

Także przy odległości 2700-2800 do Gliwic/Krakowa musiałby zdarzyć się cud, żeby to dowieźć.Albo transport... lotniczy :rolleyes: haha :) bądźmy jednak realistami... :wacko:

 

A sceny przy 360' były chyba 3, ale tu czas budowania sceny wynosił 4 dni :) wiec przy 1 scenie to by trasa się rozwlekła jak Moda na sukces :)


All I want is...U2!!!

#1059 depe

depe

    The Legend

  • Members
  • 4 654 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strawberry Fields

Posted 29 stycznia 2018 - 16:39

70 km/h ?
No nie żartuj..
Ja wiem, że to są trucki, a nie osobowe ale i tak.. wydaje mi się, że zawodowcy spokojnie osiągną 90 km/h
Z Brukseli do Wawy mi wyszła średnia 113, a wcale nie cisnołem.. tankowałem, odpoczywałem, jadłem.. etc - co oczywiście zaniża średnią.
KU5vLlj.jpg

#1060 meHau

meHau

    Użytkownik

  • Members
  • 468 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zielona Góra

Posted 29 stycznia 2018 - 16:55

Nie można jednak porównać auta osobowego z ciężarówką, która wiezie kilka/kilkanaście ton :) plus korki, wypadki. Co innego jest przewieźć scenę z Berlina do Kolonii - 550-600 km - przy codziennych korkach na Garbsenie, i na Zagłebiu. Auto na następny dzień jest na miejscu. A co innego 2700 km - przez góry, Pireneje, Alpy:(

 

I dużo ograniczają taką jazdę przepisy.. Czyli najprościej 4,5 h jazdy + 45 minut przerwy + 4,5 h jazdy + 45 min pauza + 1 h (2 razy w tygodniu).. i znów pauza min. 9 h... 3 razy w tygodniu. Albo normalna 11 h.

i to trzeba sie zmieścić w 13 albo 15 godzinnym czasie pracy. czyli zaczyna kierowca jazdę np. o 8:00 to do 8:00 następnego dnia musi zrobić te 9 albo 11 godzin pauzy.

 

Nawet przyjmując 90 km/ h - to dziennie zrobi się z 800 km - dalej bardzo mało przy 2700 km.

 

Przy takiej odległości musiałoby być rozegrane to mistrzowsku :) bez marginesu na jakikolwiek błąd.

 

Może U2 dysponować tutaj jednak zapleczem technicznym o którym nie wiem :) albo ich przepisy dot. czasu pracy kierowców nie obowiązują.

 

Aczkolwiek dopóki nadzieja się tli... :rolleyes:


All I want is...U2!!!




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users