Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupy w Eventimie.pl


76 replies to this topic

#61 tomko69

tomko69

    Użytkownik

  • Members
  • 5 Postów

Napisano 23 marca 2009 - 13:54

Już wysłałem reklamację z wyjaśnieniem i czekam. Kod na U2.COM mam widoczny. Czy to oznacza że jest niewykorzystany ? Pluję sobie teraz w brodę,że wcześniej sprawy nie ruszyłem. Mądry Polak po szkodzie.

#62 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 23 marca 2009 - 14:02

Już wysłałem reklamację z wyjaśnieniem i czekam. Kod na U2.COM mam widoczny. Czy to oznacza że jest niewykorzystany ? Pluję sobie teraz w brodę,że wcześniej sprawy nie ruszyłem. Mądry Polak po szkodzie.


Generalnie mają tam niezły bałagan. Krótko mówiąc - nie dali rady. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni, a Ty będziesz miał kod na ewentualny drugi koncert :)

#63 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 23 marca 2009 - 14:12

Już wysłałem reklamację z wyjaśnieniem i czekam. Kod na U2.COM mam widoczny. Czy to oznacza że jest niewykorzystany ?


Tak.
U wszystkich tych (przynajmniej których ja znam), którzy zakupili bilety na przedsprzedaży i dostali potwierdzenie zamówienia w miejsce kodu na stronie U2.COM mają wpisany tekst: "Access Code Used".

Powodzenia w reklamacji ! Trzymam kciuki o to żeby Ci się udało.

#64 tomko69

tomko69

    Użytkownik

  • Members
  • 5 Postów

Napisano 23 marca 2009 - 15:12

Dzięki. Do zobaczenia w Chorzowie mam nadzieję.

#65 Melon

Melon

    Użytkownik

  • Members
  • 715 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bardziej z nikąd niz skądkolwiek

Napisano 23 marca 2009 - 16:48

Moj kod byl kilka dni widoczny jeszcze (uzylem go w srode a piatek jescze byl) a bilety dzis przyszly.!
"Życie należy przeżyć tak aby nie wstydzić się lat przeżytych bez celu!"


#66 Achtung_Baby

Achtung_Baby

    Użytkownik

  • Members
  • 33 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:3City

Napisano 26 marca 2009 - 12:51

A ja mam jeszcze pytanie natury technicznej...

Tak z ciekawości zalogowałem się na swój profil na eventim.pl i wszedłem w zakładkę "Moje Zamówienia" i tak jak wcześniej tam wchodziłem (zaraz po udanie zrealizowanej w końcu transakcji - na dowód czego mam maila od nich z numerem zamówienia i wszystkimi danymi dot. zakupu) widziałem podsumowanie dzisiejszego zakupu, to teraz wieczorem jest tam pusto i jest tylko informacja: "Nie masz niezrealizowanych zamówień".
Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym u nich? Czy to oznacza, że zamówienie zostało w pełni zrealizowane (czyt. wysłane bilety) i dlatego zniknęło z listy czy znów im system padł i utracili jakieś dane ? Jest jakaś możliwość podejrzenia historii zamówień ?

Sorki za być może laickie pytania, ale ja do tej pory kupowałem wyłącznie w Ticketpro albo w LN, a w Eventimie dzisiaj, to jest mój pierwszy raz i nie za bardzo "czaję" kiedy i co jest OK, a kiedy nie...



Witam :)

ja też miałam (mam!) taki sam komunikat przyprawiający o stress, więc po wielu próbach dodzwonienia się do Eventim w końcu się udało i bardzo miła Pani uspokoiła mnie nieco onajmiając, że przelew (zwykły) doszedł, bilety w poniedziałek zostały przekazane do wysyłki a ten komunikat to: BŁĄD SYSTEMU! :D

Pozdrawiam wszystkich zestresowanych :)
"Everything You Know Is Wrong"

#67 Achtung_Baby

Achtung_Baby

    Użytkownik

  • Members
  • 33 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:3City

Napisano 26 marca 2009 - 14:33

YYYAAAAYYYYY!!!!!!
A ja właśnie trzymam w łapce swoje bilety :D :D :D :D :D
Juuuuuhuuuuuuu huuuuuuuuu właśnie przed chwilą był listonosz i przyniósł list polecony od Eventim!!!!!
Elevation!!!!! hahahahahahhahaah
"Everything You Know Is Wrong"

#68 Jade Barrow

Jade Barrow

    Użytkownik

  • Members
  • 27 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Zza Horyzontu :)

Napisano 26 marca 2009 - 20:02

Dzisiaj miły pan z UPS przyniósł piękne bileciki :D Kupowałam dla siebie, siostry i znajomych, więc mam złączone razem 6 sztuk. Wyglądają jak taka wycinanka łowicka ^^

A przy Odysseyu był problem z pocztą...

Ach, szczęście :D

Do zobaczenia :D

#69 ania_;)

ania_;)

    Użytkownik

  • Members
  • 113 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:gdańsk

Napisano 27 marca 2009 - 10:12

Czy po statusie "zamówione" i "wydrukowane" na eventimie powinno się pojawić coś jeszcze?

#70 Nicole

Nicole

    Użytkownik

  • Members
  • 69 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:CTR

Napisano 27 marca 2009 - 10:35

Ja, póki co, nadal mam te statusy. I zero maili. Na Ticketpro chyba pisali, że na bilet można sobie poczekać nawet 4 tygodnie :D

#71 QQRyQ

QQRyQ

    Użytkownik

  • Members
  • 79 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wieruszów/woj. Łódzkie

Napisano 27 marca 2009 - 13:04

Czy po statusie "zamówione" i "wydrukowane" na eventimie powinno się pojawić coś jeszcze?


W moim przypadku był to mail od firmy UPS, że bilety przyjadą do mnie na drugi dzień. Status "wydrukowane" widnieje do dziś pomimo iż mam bilety już dwa dni u siebie.
Mój świat, powiadam, jest chory
Władają nim potwory..

#72 gonzo

gonzo

    Użytkownik

  • Members
  • 14 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 28 marca 2009 - 09:41

Czy po statusie "zamówione" i "wydrukowane" na eventimie powinno się pojawić coś jeszcze?

... już nic od Livenation/Eventim się nie pojawi. Ja nawet nie dostałem maila od UPS, że bilety jadą i wczoraj kurier zaskoczył mnie z kopertą w ręku o godzinie 10 rano.

#73 Betka-DM

Betka-DM

    Użytkownik

  • Members
  • 14 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:GUBIN

Napisano 31 marca 2009 - 11:54

A co ja mam powiedzieć? :blink:
Kupiłam bilety przez czeską strone ticektpro, bo na polskich już mi wykupiliście :-)

Chyba zejde na zawał do czasu dostarczenia ich:-)

Ale tak bede machac czerwona szmata na New years'ie, że uważajcie, zebym was nie znokautowąła, jak te bilety do mnie dotra to ide siedziec pod bramki od 5 rano ( jak ostatnio zreszta) a potem dam z siebie wszystko :-)

P.S Fajnie sie czyta te Wasze wypowiedzi... tylko praca sama sie nie robi :-(

#74 figora

figora

    Użytkownik

  • Members
  • 115 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 02 kwietnia 2009 - 17:21

dziś dotarła do mnie faktura z eventima. Kupowałem 3 bilety na trybuny, wybrałem e-ticket więc stwierdziłem, że nie zaszkodzi mieć fakturę. Dotarła dzisiaj. Dwie pozycje: sprzedaż biletów 1350, przesyłka 5 zł, suma: 1908. :)

#75 Betka-DM

Betka-DM

    Użytkownik

  • Members
  • 14 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:GUBIN

Napisano 03 kwietnia 2009 - 13:01

O ludzie jak to dobrze ze w Zielonej Górze jest fc Depeche Mode - Black Day i oni zawsze załawtiają nam bilety na koncert... bez stresu, na czas, człowiek tylko zamwia, dostaje bilet i odlicza dni do koncertu... ale co zrobić jak U2 zawładnęło sercem, dusza i umysłem... to sie człowiek poświęca i zdrowie tez :-)

A czy jest mozliwe, ze na koniec trasy U2 by przyjechało jeszcze raz do Polszu? Bo tak bedzie z Dm podobno, że teraz maju razi potem w gurdniu one more time :-)

#76 agrace

agrace

    Użytkownik

  • Members
  • 682 Postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 16:46

Na eventimie z mapki są teraz dostępne pojedyncze miejsca w sektorach 5, 6 i 7g.

Użytkownik agrace edytował ten post 03 kwietnia 2009 - 16:47


#77 Dev

Dev

    Użytkownik

  • Members
  • 44 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 16 kwietnia 2009 - 13:49

Spodobała mi się nazwa tematu to i ja napiszę swoją historię :)

Bilety na płytę kupiłem owej nocy. Ba! Nawet szybciutko bo 00.07 miałem już mejla od eventimu z potwierdzeniem. Zaraz wysłałem kasę normalnym przelewem (przez internet) i pozostało czekać. Minęły piątek, sobota, niedziela.
Ludzie powolutku zaczęli dostrzegać zmiany na swoim koncie (zamówione, wydrukowane etc.). U mnie nic. Minimalnie się zaniepokoiłem ale tak w sumie to tylko przez przezorność. Postanowiłem do nich zadzwonić z pytaniem czy kasa doszła. Przy okazji zabrałem z banku potwierdzenie przelewu i wysłałem mejla. Pierwsze połączenie uzyskałem po 24h prób :)

Okazało się, kasa doszła ale ... nie ma mojego zamówienia :) Na skutek błędu systemu "wypadło". Pani poinformowała mnie, że oczywiście zwrócą mi pieniążki i żeby się nie martwić tym :rolleyes: Na szczęście się nie dałem i po kolejnych minutach rozmowy dowiedziałem się by dzwonić dalej i się pod koniec tygodnia dowiadywać.

Z rozmowy domyśliłem się, ze gdyby nie moja dociekliwość (tzn. telefon w sprawie zaksięgowania pieniędzy) nikt by się moją sprawą nie zainteresował. Minęły by te 7 dni i rezerwacja by spadła. I byłbym w ... pupie.

Zadzwoniłem już na drugi dzień i inna pani nie miała kompletnie pojęcia o czym mówię. Po naradach z innymi powiedziała że za dwa dni będzie załatwianie takich spraw. I jest na to dodatkowa pula biletów. W sumie logiczne. Płyta nie jest numerowana toć. Pani spisała moje dane i wlała w serce nadziei na pozytywne załatwienie sprawy. Jednak zgodnie z radami z forum postanowiłem nie dawać za wygraną. I kolejne próby dodzwonienia się :)
Udało się - inna pani. I znowu opowiadam jej swoją historię i tak już chyba naprawdę wiedziała o czym mówię i potraktowała mnie poważnie. Dowiedziałem się, że jest lista osób z takimi problemami jak ja :) I byłem trzeci :D

Następnego dnia kolejny telefon i Pani mnie poinformowała ze przypadki te będą rozpatrywane jeszcze kolejnego dnia! Bo eventim miał jakąś ważną naradę (wtedy pomyślałem - oho! może drugi koncert!). Ale poprosiła mnie o moje dane, to ona "jeszcze raz to sprawdzi." I okazało się, ze ktoś zajął się moją sprawą i mam już wydrukowane bilety. Podejrzewam, że to ta poprzednia Pani, która potraktowała mnie poważnie i ze zrozumieniem. Dziękuję jej :)

Na koncie w necie Ev nic mi się jednak nie zmieniało. Pozostało czekać na kuriera który przyszedł za dwa dni.
Do dzisiaj jak wchodzę w Moje Zamówienia mam status: 2 zarezerwowane :D Po jakimś czasie dostałem też odpowiedzi na moje mejle do Ev. Trochę nie w czas. A i nie miałem zadnego kontaktu z UPC (niektórzy dostawali mejle i mogli sobie sprawdzać co się dzieje z nich przesyłką).

Reasumując jestem szczęśliwym posiadaczem biletów. Nerwów się najadłem przez tamten tydzień jak nigdy. I za to mam żal do Ev. Z drugiej strony to tylko błąd komputera i sprawa została załatwiona. Tu jest plus.

Pytanie tylko czy gdyby nie moja nadgorliwość również 6 sierpnia pojawiłbym się na koncercie? Radę by nie dawać im spokoju i ciągle molestować telefonem przeczytałem na forum. Thx.


P.S Dziękuję za uwagę. Walczcie o swoje! :P



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych