Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupy w Eventimie.pl


76 replies to this topic

#41 Chestero

Chestero

    Użytkownik

  • Members
  • 19 Postów
  • Skąd:Łódź

Napisano 19 marca 2009 - 13:49

Ludzie! Róbcie płatność za pośrednictwem zwykłego przelewu. Będzie mniejsze obciążenie, a kasa i tak dojdzie :) Przelewy elektroniczne zwykle idą 1 do max 2 dni roboczych od daty puszczenia. Soboty, niedziele i święta oczywiście odpadają. Tak czy siak przelew wysłany w trakcie dnia w piątek dojdzie na pewno do poniedziałku. Eventim daje 7 dni na zasięgowanie środków więc rezerwacja nie przepadnie :) Jeśli natomiast macie konto w tym samym banku to idzie jeszcze szybciej, praktycznie w trybie on-line. Wiem, bo się tym zawodowo zajmuję ;)
Pozdrowionka dla wszystkich! :)

#42 Atomic_Mario

Atomic_Mario

    Użytkownik

  • Members2
  • 5 734 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście :)

Napisano 19 marca 2009 - 16:06

Swoje zamówienie na bilety złożyłem w Eventimie wczoraj kilka minut po 10. Zaraz dokonałem też przelewu z iPKO. Dzisiaj o 13 Eventim przysłał mi maila potwierdzającego otrzymanie wpłaty. Teraz tylko wyczekiwać kuriera ;)
Dołączona grafika

#43 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 20 marca 2009 - 09:39

Swoje zamówienie na bilety złożyłem w Eventimie wczoraj kilka minut po 10. Zaraz dokonałem też przelewu z iPKO. Dzisiaj o 13 Eventim przysłał mi maila potwierdzającego otrzymanie wpłaty. Teraz tylko wyczekiwać kuriera ;)


Czy jak się logujesz na eventimie to masz w zamówieniach informację o zakupie biletów? Bo ja cały czas mam tam info" nie ma niezrealizowanych zamówień". Oczywiście napisałam do Eventimu, potwierdzili, że rezerwacja jest i kazali mi się logowac na LN. A tam nadal nic nie ma. Wczoraj zrobiłam przelew, jeszcze do nich nie dotarł.

#44 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 20 marca 2009 - 09:47

Czy jak się logujesz na eventimie to masz w zamówieniach informację o zakupie biletów? Bo ja cały czas mam tam info" nie ma niezrealizowanych zamówień". Oczywiście napisałam do Eventimu, potwierdzili, że rezerwacja jest i kazali mi się logowac na LN. A tam nadal nic nie ma. Wczoraj zrobiłam przelew, jeszcze do nich nie dotarł.



Spokojnie. Wszyscy tak mają.

Jak masz e-maila z numerem zamówienia z eventimu, to możesz spać spokojnie. On stanowi Twoje potwierdzenie udanej (póki co) rezerwacji. Myślę, że należy spokojnie poczekać ok. tygodnia na e-maila o którym wspomniał Atomic Mario, a jak do przyszłego czwartku/piątku nie przyjdzie, to wówczas należy kontaktować się z Eventimem czy dostali wpłatę od nas (żeby ustrzec się przed ew. wygaśnięciem rezerwacji).

#45 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 20 marca 2009 - 09:49

Spokojnie. Wszyscy tak mają.

Jak masz e-maila z numerem zamówienia z eventimu, to możesz spać spokojnie. On stanowi Twoje potwierdzenie udanej (póki co) rezerwacji. Myślę, że należy spokojnie poczekać ok. tygodnia na e-maila o którym wspomniał Atomic Mario, a jak do przyszłego czwartku/piątku nie przyjdzie, to wówczas należy kontaktować się z Eventimem czy dostali wpłatę od nas (żeby ustrzec się przed ew. wygaśnięciem rezerwacji).


Dziękuję :)
Swoja drogą, po wczorajszym szaleństwie, cieszę się, że miałam subskrypcję :)

#46 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 20 marca 2009 - 09:52

Dziękuję :)
Swoja drogą, po wczorajszym szaleństwie, cieszę się, że miałam subskrypcję :)



Nooooo :P

Ja też :lol: :D

#47 Elbereth

Elbereth

    Użytkownik

  • Members
  • 75 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Warszawa

Napisano 20 marca 2009 - 13:39

Hej!

Piszecie, ze lepiej nie uzywac opcji Dotpay. Ja podczas wczorajszej batalii biletowej tak wlasnie zaplacilam za bilet - bez problemow. I potwierdzenie mialam szybciej niz znajomi, ktorzy wybrali inna opcje platnosci. Dotpay sie sprawdzil. Moze mialam szczescie? :)

Dobrze, ze wczoraj tu nie zagladalam - chyba dostalabym zawalu :)




Do zobaczenia w Chorzowie :)

#48 Martita

Martita

    party girl

  • Members
  • 709 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Poznań

Napisano 20 marca 2009 - 13:43

Hej!

Piszecie, ze lepiej nie uzywac opcji Dotpay. Ja podczas wczorajszej batalii biletowej tak wlasnie zaplacilam za bilet - bez problemow. I potwierdzenie mialam szybciej niz znajomi, ktorzy wybrali inna opcje platnosci. Dotpay sie sprawdzil. Moze mialam szczescie? :)

Dobrze, ze wczoraj tu nie zagladalam - chyba dostalabym zawalu :)
Do zobaczenia w Chorzowie :)


może miałaś szczęście ;) znajomi kupowali przez dotpay, zapłacili, dostali potwierdzenie od dotpaya, kasa z konta zeszła, brak było maila potwierdzającego z eventimu - pomyśleli, że po prostu się opóźnia (sama dostałam 2,5 h 'po'), ale po wejściu w 'moje konto' transakcja wyglądała na niedokończoną i przenosiło do powtórnego płacenia, nie zapłacili po raz drugi, bo przecież kasa zdjęta, napisali do eventimu - dowiedzieli się, że 'zamówienie nie powstało' i dostaną zwrot środków, nie udało im się już drugi raz kupić... może mieli pecha :blink:
an ocean and a rock

#49 budda

budda

    Użytkownik

  • Members
  • 57 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań

Napisano 21 marca 2009 - 19:10

Ja na ticketpro płaciłem przelewem 24 wbk na meila nie dostałem żadnego potwierdzenia ale na ticketpro w zamówieniach mam ze płatność potwierdzona/zapłacono gotowy do wysłania/ odebrania

#50 Zigy Stardust

Zigy Stardust

    senior forumowy

  • Members
  • 1 570 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zigylandia

Napisano 21 marca 2009 - 19:17

Ja na ticketpro płaciłem przelewem 24 wbk na meila nie dostałem żadnego potwierdzenia ale na ticketpro w zamówieniach mam ze płatność potwierdzona/zapłacono gotowy do wysłania/ odebrania


ja mam podobnie, na czeskimticketpro widnieje informacja że płatność potwierdzona/zapłacono przesyłka wysłana ale maila z potwiedzeniem nie dostałem...

#51 numb

numb

    I feel numb!

  • Members
  • 1 698 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Brzeg Dolny/ Wrocław

Napisano 21 marca 2009 - 19:17

ja na eventimie płaciłam przez Dotpay i potwierdzenia ( od dotpay i eventimu) dostałam w momencie zakończenia transakcji :D
I was looking for the Spirit
And I found alcohol
I was looking for The Soul
And I bought some style
I wanted to meet God
And they sold me religion...


I still haven't found what I'm looking for...


#52 Łukasz

Łukasz

    Użytkownik

  • Members
  • 996 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:GDN

Napisano 21 marca 2009 - 19:30

Może do spamu dało wiadomości z ticketpro?
Dołączona grafika

#53 budda

budda

    Użytkownik

  • Members
  • 57 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań

Napisano 21 marca 2009 - 19:32

w spamie tez niema

#54 ania_;)

ania_;)

    Użytkownik

  • Members
  • 113 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:gdańsk

Napisano 21 marca 2009 - 21:38

Ech, a ja nie mogę się zalogować na eventim. Zarezerwowałam bilety, maila dostałam, zapłaciłam, a po przelaniu kasy maila potwierdzającego nie dostałam. I w dodatku nie mogę się zalogować na eventim. Wskakuje mi komunikat: "Konto xxx nie instnieje w naszej bazie danych. Czy chciałbyś utworzyć konto?". Fak.

#55 Pyza U2

Pyza U2

    Użytkownik

  • Members
  • 932 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Meseritz

Napisano 21 marca 2009 - 21:51

Ech, a ja nie mogę się zalogować na eventim. Zarezerwowałam bilety, maila dostałam, zapłaciłam, a po przelaniu kasy maila potwierdzającego nie dostałam. I w dodatku nie mogę się zalogować na eventim. Wskakuje mi komunikat: "Konto xxx nie instnieje w naszej bazie danych. Czy chciałbyś utworzyć konto?". Fak.


Zerknij tu :
http://u2forums.com/...amp;#entry87309

bo chyba masz podobny problem ?
''Beautiful Country Beautiful Day'' - Bono 5.07 2005 !

#56 Ewiku2

Ewiku2

    Użytkownik

  • Members
  • 85 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Pomorze

Napisano 21 marca 2009 - 21:58

W moim przypadku jest tak: jest Live Nation i Eventim. Na obu portalach mam konta założone na ten sam adres mailowy. Podczas zakupu biletu zalogowałam sie na LN, po czym system przekierował mnie na ET gdzie wymagane jest kolejne logowanie. Jednak po podaniu maila i hasła, wyskakiwał napis ''nieudane logowanie'' (w tym miejscu zaznaczę, że na stronie ET loguję się bez problemu) Po kilku nieudanych próbach postanowiłam skorzystać z opcji obok, czyli założenia nowego konta. Podałam inny e-mail i hasło i dopiero wtedy system przepuścił mnie dalej. Udało się szczęśliwie kupić bilet na płytę :rolleyes: Dostałam maila potwierdzającego z nr zamówienia i wszystko cacy.

Ale........ chcąc teraz wejść w moje konto (to nowe, założone w trakcie zakupu biletu) i sprawdzić zamówienie , nie mogę zalogować się zarówno na LN jak i ET. Pokazuje się komunikat, że takowe konto nie istnieje.

Może ja tu czegoś nie rozumiem??
Może ktoś z Was ma pomysł jak to tłumaczyć?

Niepokoi mnie to tak na przyszłość

#57 emka

emka

    Użytkownik

  • Members
  • 1 Postów

Napisano 23 marca 2009 - 12:11

Ja też miałam problem z Dotpay :angry:
Generalnie wszystko fajnie i ekstra ale jak przeszłam do punktu powrotu ze stronki mojego banku już po przelaniu kaski do dalszego etapu (już końcowego potwierdzenia transakcji) wyszła z tego jedna wielka "czopnia" co oznacza wywalenie mnie ze stronki. :blink:
Zaczęło się!!! Dostałam maila że przelew poszedł ale mail z potwierdzeniem rezerwacji biletów wcięło :o .
O godzinie 1:40 rano dnia 20.03.09r. zaczęłam panikować. Napisałam do tych ludzi z Eventimu i co ciekawe dostałam 2 różne odp.
O godz. 1:58 Odp.1 :Pani transakcja doszła do skutku nr. pani zlecenia to: 1x22x7 itd. :D
O godz. 2:30 Odp 2: Pani transakcja nie doszła do skutku, przepraszamy, zwrócimy pani pieniądze na konto :(
O godz. 2:35 Dostałam maila systemowego potwierdzającego zlecenie ze wszystkimi szczegółami. :wacko:

Dostając rozdwojenia jaźni o godzinie 2:40 rano postanowiłam zadzwonić do Eventimu. Tam zaczęła się gadka że moje dane gdzieś zagubiły się w czasie zakupu i mam jeszcze raz tylko wpisać swoje dane po zarejestrowaniu się, gościu powiedział że odp. uzyskam w ciągu 4 tygodni, w co nie chciało mi się uwierzyć.
Trochę później i dwa zawały potem... tego samego poranka o 5:40 opisałam całą moją przygodę już w całości i wysłałam im tego maila (pewnie już mieli mnie dosyć w tym Eventimie ja ich w sumie też :angry: ). Czekałabym tak w niepewności na odp. gdybym nie dodzwoniła się do nich o godz. 13 (po 4 godz. prób ). Pani w telefonie potwierdziła że wszystko jest git i bilety są gotowe do druku. Następnego dnia dostałam odp. też mailem że w ciągu 4 tygodni dostanę bileciki do łapki. Teraz modlę się żeby te bilety gdzieś nie wyparowały i żeby kurier dotarł cały i zdrowy do mojego lokum itp.
Wniosek jest taki: Jeżeli bardzo lubisz U2 lub nawet deklarujesz miłość to jesteś w stanie osiwieć dla nich w jedną noc :P

#58 aphasia83

aphasia83

    Użytkownik

  • Members
  • 179 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Goczałkowice-Zdrój

Napisano 23 marca 2009 - 12:18

Wniosek jest taki: Jeżeli bardzo lubisz U2 lub nawet deklarujesz miłość to jesteś w stanie osiwieć dla nich w jedną noc :P



Oj zgadzam się,zgadzam.Dla mnie ta noc była jak bitwa pod Grunwaldem.Płaciłam kartą,maila od Eventimu nie dostałam(tzn dopiero na następny dzień).O 3 w nocy wydzwaniałam do nich..to była maskara,ale jak pamiętam 5 lat temu też wcale nie było łatwiej,więc się chyba powinnam przyzwyczaić...pozdrawiam wszystkich wytrwałych :)

Użytkownik bee edytował ten post 23 marca 2009 - 12:30
poprawienie cytatu

"I must be an acrobat to talk like this and act like that"

Dołączona grafika

#59 tomko69

tomko69

    Użytkownik

  • Members
  • 5 Postów

Napisano 23 marca 2009 - 13:00

Ja mam lepszą checę. Zamawiałem przez U2.COM na 2 dni przed oficjalną sprzedażą. Zarejestrowałem się, podałem swój kod przedsprzedaży z U2.COM. Dokonałem wpłatę przez Dotpay. Otrzymałem maila że środki przelane i potwierdzenie z Dotpay. Niestety nie dostałem potwierdzenia z eventim. Zaniepokojony dzwonię dzisiaj do eventim a pani mi mówi żebym sobie zamówił jeszcze raz. Tylko jak, przecież biletów na płytę już nie ma, opcji sprzedaży na U2.COM już niema. Czyli kod zmarnowany i zostałem bez biletów. Idę się pochlastać!

#60 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 23 marca 2009 - 13:33

Ja mam lepszą checę. Zamawiałem przez U2.COM na 2 dni przed oficjalną sprzedażą. Zarejestrowałem się, podałem swój kod przedsprzedaży z U2.COM. Dokonałem wpłatę przez Dotpay. Otrzymałem maila że środki przelane i potwierdzenie z Dotpay. Niestety nie dostałem potwierdzenia z eventim. Zaniepokojony dzwonię dzisiaj do eventim a pani mi mówi żebym sobie zamówił jeszcze raz. Tylko jak, przecież biletów na płytę już nie ma, opcji sprzedaży na U2.COM już niema. Czyli kod zmarnowany i zostałem bez biletów. Idę się pochlastać!



Spróbuj to zareklamować u nich. Myślę, że przy odrobinie szczęścia (i chęci ze strony Eventimu) potraktują Ci to zamówienie jako zrealizowane.
Grunt, to nie robić im jakiejś strasznej awantury, a spróbować rzeczowo wyjaśnić zaistniały problem.
Sprawdź jeszcze na U2.COM, czy twój kod na przedsprzedaż jest wykorzystany. Jeśli nie, to faktycznie oznacza brak jego użycia, czyli brak zamówienia na bilety.

Szkoda, że nie przeczytałeś tego wątku wcześniej, bo ja właśnie miałem dokładnie TAKI SAM problem. Tylko, że ja od razu to wyjaśniłem z eventimem w środę.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych