Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupy w Eventimie.pl


76 replies to this topic

#21 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 18 marca 2009 - 23:19

Hmm.... Nad doręczeniem jeszcze nie myślałam :unsure: . Nigdy nie miałam większych problemów z PP, choć słyszałam wiele słów krytyki. Z UPS korzystałam i z racji pochwał chyba lepiej korzystać z ich usług.


Oczywiście upsem drożej niż pocztą, ale za to głowę mam spokojniejszą.

#22 Max

Max

    nocny tabaskowicz

  • Moderatorzy
  • 9 091 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:The Joshua Tree National Park, CA

Napisano 18 marca 2009 - 23:24

Racja. Listonosz, który obsługuje moje osiedle to człowiek z innej galaktyki. Myli ulice, wrzuca listy np. z 3/79 pod te numery ale na inną ulicę, bądź też wręcza listy polecone sąsiadom i każe im podpisać się za kogoś innego. Raczej skorzystam z kuriera.

#23 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 18 marca 2009 - 23:28

A ja mam jeszcze pytanie natury technicznej...

Tak z ciekawości zalogowałem się na swój profil na eventim.pl i wszedłem w zakładkę "Moje Zamówienia" i tak jak wcześniej tam wchodziłem (zaraz po udanie zrealizowanej w końcu transakcji - na dowód czego mam maila od nich z numerem zamówienia i wszystkimi danymi dot. zakupu) widziałem podsumowanie dzisiejszego zakupu, to teraz wieczorem jest tam pusto i jest tylko informacja: "Nie masz niezrealizowanych zamówień".
Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym u nich? Czy to oznacza, że zamówienie zostało w pełni zrealizowane (czyt. wysłane bilety) i dlatego zniknęło z listy czy znów im system padł i utracili jakieś dane ? Jest jakaś możliwość podejrzenia historii zamówień ?

Sorki za być może laickie pytania, ale ja do tej pory kupowałem wyłącznie w Ticketpro albo w LN, a w Eventimie dzisiaj, to jest mój pierwszy raz i nie za bardzo "czaję" kiedy i co jest OK, a kiedy nie...

#24 Witas

Witas

    Użytkownik

  • Members
  • 7 064 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 18 marca 2009 - 23:33

Racja. Listonosz, który obsługuje moje osiedle to człowiek z innej galaktyki. Myli ulice, wrzuca listy np. z 3/79 pod te numery ale na inną ulicę, bądź też wręcza listy polecone sąsiadom i każe im podpisać się za kogoś innego. Raczej skorzystam z kuriera.


Raz jak stałem na poczcie, to przyszedł jakiś spieklony gość i zażądał rozmowy z listonoszem. Panie powiedziały, że go nie ma, ale jakimś trafem po chwili się zjawił i prawie został przez to okienko wyciągnięty za szmaty. Podobny typ: siedzę cały dzień w domu, a potem w skrzynce znajduję aviso.
Z podobnych przypadków to ostatnio paczki mi sąsiadka wręcza, "bo prosili, żeby podpisać".

#25 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 18 marca 2009 - 23:34

A ja mam jeszcze pytanie natury technicznej...

Tak z ciekawości zalogowałem się na swój profil na eventim.pl i wszedłem w zakładkę "Moje Zamówienia" i tak jak wcześniej tam wchodziłem (zaraz po udanie zrealizowanej w końcu transakcji - na dowód czego mam maila od nich z numerem zamówienia i wszystkimi danymi dot. zakupu) widziałem podsumowanie dzisiejszego zakupu, to teraz wieczorem jest tam pusto i jest tylko informacja: "Nie masz niezrealizowanych zamówień".
Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym u nich? Czy to oznacza, że zamówienie zostało w pełni zrealizowane (czyt. wysłane bilety) i dlatego zniknęło z listy czy znów im system padł i utracili jakieś dane ? Jest jakaś możliwość podejrzenia historii zamówień ?

Sorki za być może laickie pytania, ale ja do tej pory kupowałem wyłącznie w Ticketpro albo w LN, a w Eventimie dzisiaj, to jest mój pierwszy raz i nie za bardzo "czaję" kiedy i co jest OK, a kiedy nie...


Też przez chwilę spanikowałam. Jeśli zalogujesz się na u2.com i tam znowu wejdziesz w pre-sale to przekieruje Cię na eventim i tam po zalogowaniu widoczny jest zakup biletów. nie wiem dlaczego nie ma tego w zamówieniach, gdy logujesz się "normalnie".

edit: trzeba to jutro wyjaśnić z eventimem. Zwłaszcza, że mój przelew dotrze do nich dopiero jutro.

#26 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 18 marca 2009 - 23:41

Też przez chwilę spanikowałam. Jeśli zalogujesz się na u2.com i tam znowu wejdziesz w pre-sale to przekieruje Cię na eventim i tam po zalogowaniu widoczny jest zakup biletów. nie wiem dlaczego nie ma tego w zamówieniach, gdy logujesz się "normalnie".

edit: trzeba to jutro wyjaśnić z eventimem. Zwłaszcza, że mój przelew dotrze do nich dopiero jutro.


Dzięki za info.
Właśnie też do tego doszedłem. Trochę to dziwne, że logując się przez U2 i na podstrony związane z przedsprzedażą wszystko widać, a jak normalnie to są puchy jak za komuny w sklepach :P
Póki co, to się uspokoiłem (przynajmniej na jakiś czas)... Teraz czekam na bilety...

PS. W związku z tym , że jutro o 12 zamykają te linki, to myślę że warto sobie wbić je teraz do ulubionych. Podejrzewam, że strony będą nadal aktywne, przez co możliwe będzie podglądanie statusu zamówienia.

#27 Guest_madredeus_*

Guest_madredeus_*
  • Guests

Napisano 18 marca 2009 - 23:51

Mars 2000: bez sensu. Po przekierowaniu przez pre-sale przy pierwszym logowaniu jest informacja. Ale jeśli się wylogujesz i ponownie zalogujesz to nie ma niezrealizowanych zamówień :(

#28 Max

Max

    nocny tabaskowicz

  • Moderatorzy
  • 9 091 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:The Joshua Tree National Park, CA

Napisano 19 marca 2009 - 07:15

dostałem takie info od kumpla:

w płatnościach iPKO mi napisali że bank realizuje płatności całą dobę z wyjątkiem 0:00-2:00 co jest zayebistym niefartem :)))



Może to ktoś potwierdzić?

#29 Atomic_Mario

Atomic_Mario

    Użytkownik

  • Members2
  • 5 734 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście :)

Napisano 19 marca 2009 - 07:22

Może to ktoś potwierdzić?


Nie potwierdzam.

Przy zwykłych przelewach nie są one zawsze realizowane od razu i nie dotyczy to tylko godzin 0.00 - 2.00. ;)

Gdy wykonuję przelew w godzinach wieczornych (po 18.00) to pojawia się informacja o dacie realizacji w dniu następnym. Gdy zrobię przelew w piątkowe popołudnie to jako data realizacji przelewu jest wskazany poniedziałek.

Być może w godzinach 0.00-2.00 nie można w ogóle zlecić przelewu. Nigdy tego jednak nie sprawdzałem.
Dołączona grafika

#30 figora

figora

    Użytkownik

  • Members
  • 115 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 marca 2009 - 07:30

Racja. Listonosz, który obsługuje moje osiedle to człowiek z innej galaktyki. Myli ulice, wrzuca listy np. z 3/79 pod te numery ale na inną ulicę, bądź też wręcza listy polecone sąsiadom i każe im podpisać się za kogoś innego. Raczej skorzystam z kuriera.


A nie lepiej po prostu wydrukować sobie e-ticket?

#31 Atomic_Mario

Atomic_Mario

    Użytkownik

  • Members2
  • 5 734 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście :)

Napisano 19 marca 2009 - 07:33

A nie lepiej po prostu wydrukować sobie e-ticket?


Jeśli chcesz mieć jakąś "realną" pamiątkę z koncertu to raczej nie. Jakoś e-ticket cieszy mniej ;)

Osobiście miałbym obawy czy na pewno wydruk jest dobry, czy nie stwierdzą na stadionie że to jakaś podóbka.
Dołączona grafika

#32 figora

figora

    Użytkownik

  • Members
  • 115 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 marca 2009 - 08:02

w kolorze na dobrym papierze wygląda całkiem całkiem

#33 Melon

Melon

    Użytkownik

  • Members
  • 715 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bardziej z nikąd niz skądkolwiek

Napisano 19 marca 2009 - 08:25

Może to ktoś potwierdzić?

O ile się orientuję to IPKO robi realizuje przelewy trzy razy dziennie: 7,30, 13,00, 16,45.
Należy mieć tylko nadzieję, że w godzinach 0,00-2,00 nie ma przerwy technicznej w logowaniu się na konto.
Ale wtedy możesz zrobić przelew w piątek o 6,00 i o 7,30 powinien pójść i najpóźniej w poniedziałek będzie zaksięgowany
w Eventimie. Przypominam, że data i godzina zrobienie transakcji nie jest jednoznaczną z zaksięgowaniem na koncie.
Stąd też mam 3 dni na dokonanie przelewu a 7 na zaksięgowanie.
Pozdrawiam
"Życie należy przeżyć tak aby nie wstydzić się lat przeżytych bez celu!"


#34 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 19 marca 2009 - 08:38

A nie lepiej po prostu wydrukować sobie e-ticket?



Zacznijmy od tego, że na eventim.pl nie było opcji e-ticketa dla przedsprzedaży na U2. Zatem w grę wchodziła wysyłka albo listem poleconym PP, albo kurier UPS.

#35 user420

user420

    Użytkownik

  • Members
  • 5 213 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 marca 2009 - 08:41

Jeśli chcesz mieć jakąś "realną" pamiątkę z koncertu to raczej nie. Jakoś e-ticket cieszy mniej ;)




nie wiem jak w polsce, ale ogolnie po koncertach e-tickety mozna wymienic na swieze normalne bilety :)

#36 Max

Max

    nocny tabaskowicz

  • Moderatorzy
  • 9 091 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:The Joshua Tree National Park, CA

Napisano 19 marca 2009 - 09:03

A nie lepiej po prostu wydrukować sobie e-ticket?


Nie mam drukarki.

#37 Atomic_Mario

Atomic_Mario

    Użytkownik

  • Members2
  • 5 734 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście :)

Napisano 19 marca 2009 - 09:07

nie wiem jak w polsce, ale ogolnie po koncertach e-tickety mozna wymienic na swieze normalne bilety :)


Przyznam, że nie wiedziałem. Ale mimo wszystko wartość pamiątkowa takiego bilety będzie już mniejsza ;)
Dołączona grafika

#38 figora

figora

    Użytkownik

  • Members
  • 115 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 marca 2009 - 09:22

Zacznijmy od tego, że na eventim.pl nie było opcji e-ticketa dla przedsprzedaży na U2. Zatem w grę wchodziła wysyłka albo listem poleconym PP, albo kurier UPS.



Dziwne, gdyż z tej opcji skorzystałem i cieszę oczy wydrukowanymi biletami.

#39 Mars_2000

Mars_2000

    Użytkownik

  • Members
  • 804 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:3city

Napisano 19 marca 2009 - 09:31

Dziwne, gdyż z tej opcji skorzystałem i cieszę oczy wydrukowanymi biletami.


To skoryguję swoją wcześniejszą wypowiedź...

Pewnie jest taka opcja, skoro tak piszesz i cieszysz oko wydrukowanymi biletami.
Co prawda, ja jej nie widziałem, ale to mogło wyniknąć z tego, że w moim przypadku (pierwszy post tego wątku) przy tym całym mało udanym zakupie byłem już tak "zagotowany", że nie zwrócałem uwagi czy jest jakiś e-ticket. Po prostu chciałem "udanie" skończyć swoją transakcję :P

#40 bee

bee

    saw things so much clearer

  • Moderatorzy
  • 2 109 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:in-between

Napisano 19 marca 2009 - 11:39

nie wiem jak w polsce, ale ogolnie po koncertach e-tickety mozna wymienic na swieze normalne bilety :)


voucher z shortcuta na Gutter Twins też mieli wymieniać na normalny bilet, nie zapominajmy, gdzie żyjemy ;)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych