![:)](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![;)](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Pozdrowionka dla wszystkich!
![:)](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Posted 19 marca 2009 - 13:49
Posted 20 marca 2009 - 09:39
Swoje zamówienie na bilety złożyłem w Eventimie wczoraj kilka minut po 10. Zaraz dokonałem też przelewu z iPKO. Dzisiaj o 13 Eventim przysłał mi maila potwierdzającego otrzymanie wpłaty. Teraz tylko wyczekiwać kuriera
Posted 20 marca 2009 - 09:47
Czy jak się logujesz na eventimie to masz w zamówieniach informację o zakupie biletów? Bo ja cały czas mam tam info" nie ma niezrealizowanych zamówień". Oczywiście napisałam do Eventimu, potwierdzili, że rezerwacja jest i kazali mi się logowac na LN. A tam nadal nic nie ma. Wczoraj zrobiłam przelew, jeszcze do nich nie dotarł.
Posted 20 marca 2009 - 09:49
Spokojnie. Wszyscy tak mają.
Jak masz e-maila z numerem zamówienia z eventimu, to możesz spać spokojnie. On stanowi Twoje potwierdzenie udanej (póki co) rezerwacji. Myślę, że należy spokojnie poczekać ok. tygodnia na e-maila o którym wspomniał Atomic Mario, a jak do przyszłego czwartku/piątku nie przyjdzie, to wówczas należy kontaktować się z Eventimem czy dostali wpłatę od nas (żeby ustrzec się przed ew. wygaśnięciem rezerwacji).
Posted 20 marca 2009 - 13:39
Posted 20 marca 2009 - 13:43
Hej!
Piszecie, ze lepiej nie uzywac opcji Dotpay. Ja podczas wczorajszej batalii biletowej tak wlasnie zaplacilam za bilet - bez problemow. I potwierdzenie mialam szybciej niz znajomi, ktorzy wybrali inna opcje platnosci. Dotpay sie sprawdzil. Moze mialam szczescie?
Dobrze, ze wczoraj tu nie zagladalam - chyba dostalabym zawalu
Do zobaczenia w Chorzowie
Posted 21 marca 2009 - 19:17
Ja na ticketpro płaciłem przelewem 24 wbk na meila nie dostałem żadnego potwierdzenia ale na ticketpro w zamówieniach mam ze płatność potwierdzona/zapłacono gotowy do wysłania/ odebrania
Posted 21 marca 2009 - 19:17
I still haven't found what I'm looking for...
Posted 21 marca 2009 - 21:38
Posted 21 marca 2009 - 21:51
Ech, a ja nie mogę się zalogować na eventim. Zarezerwowałam bilety, maila dostałam, zapłaciłam, a po przelaniu kasy maila potwierdzającego nie dostałam. I w dodatku nie mogę się zalogować na eventim. Wskakuje mi komunikat: "Konto xxx nie instnieje w naszej bazie danych. Czy chciałbyś utworzyć konto?". Fak.
Posted 21 marca 2009 - 21:58
Posted 23 marca 2009 - 12:11
Posted 23 marca 2009 - 12:18
Wniosek jest taki: Jeżeli bardzo lubisz U2 lub nawet deklarujesz miłość to jesteś w stanie osiwieć dla nich w jedną noc
Edited by bee, 23 marca 2009 - 12:30 .
poprawienie cytatu
Posted 23 marca 2009 - 13:00
Posted 23 marca 2009 - 13:33
Ja mam lepszą checę. Zamawiałem przez U2.COM na 2 dni przed oficjalną sprzedażą. Zarejestrowałem się, podałem swój kod przedsprzedaży z U2.COM. Dokonałem wpłatę przez Dotpay. Otrzymałem maila że środki przelane i potwierdzenie z Dotpay. Niestety nie dostałem potwierdzenia z eventim. Zaniepokojony dzwonię dzisiaj do eventim a pani mi mówi żebym sobie zamówił jeszcze raz. Tylko jak, przecież biletów na płytę już nie ma, opcji sprzedaży na U2.COM już niema. Czyli kod zmarnowany i zostałem bez biletów. Idę się pochlastać!
0 members, 0 guests, 0 anonymous users