POSPOLITE RUSZENIE - z 38 miast w Polsce do Chorzowa
#43
Napisano 23 kwietnia 2009 - 17:26
Widocznie dbanie o klienta nie jest jego mocną stroną, a szkoda...
A nieprawda... powiem wam tak.. ten kto zaglądał na stronke z topbiletów miedzy 1 a 3 kwietnia ten wie... zrobili sobie kawal prima aprilisowy i dali przejazd z biletami na płytę na koncert Metallicy w Pradze..oczywiscie wałek bo oni wtedy w USA graja i do Czech sie nie wybierają... ale firma ta postanowila ze pierwsza osoba która da sie złapac dostanie nagrode wstyd sie przyznac ale to byem ja hehehe jestem fanem muzyki nigdy zespolu i nie sledze tras i miejsc grania na biezaco... no i dostałem nagrode bilet na Metallice w niemczech za 2 tygodnie :) za darmo Pełna profeska z tej firmy... SZACUNEK Gdyby kazda firma tak podchodzila FRONTEM DO KLIENTA to byloby super...
Ja na U2 to mam akurat blisko , ale do Wawy na DM i na Radiohead do Poznania jade z nimi , wiec polecam.
A bilecik na Metallice dzis dostałem wiec mam dowód ze śa profesjonalni w kazdym calu
#45
Napisano 23 kwietnia 2009 - 18:12
#48
Napisano 27 kwietnia 2009 - 18:17
#49
Napisano 27 kwietnia 2009 - 19:16
Nie przejmuj się, nie ty jedna czekasz na odpowiedź.jest tylko jeden mały problem - jutro minie miesiąc od czasu kiedy zrobiłam przelew za przejazd do Chorzowa i do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji odnośnie mojej rezerwcji... to raczej nie świadczy dobrze o organizatorach, w ten sposób tylko odstraszają sobie klientów...
#50
Napisano 15 maja 2009 - 17:36
Nie ukrywam, że zdarzają się problemy z mailami zwrotnymi wysyłanymi przez nas jako masowy mailing, najczęstsze problemy dotyczą poczty na o2 i wp.
Część serwerów uznaje taki mailing z automatu jako spam i wymaga to reakcji z naszej strony u administratora serwera, na którym znajduje się Pana poczta.
Po interwencji problem najczęściej znika na pewien czas, wraca w chwili zmiany reguł filtrowania przychodzących wiadomości.
Dziękujemy za kontakt, gdyż bez Pana interwencji nie mielibyśmy świadomości o istniejącym problemie.
Bilety na koncert wysyłane są elektronicznie na 5 dni przed koncertem, wówczas podajemy pełną informację nt godzin wyjazdu oraz miejsca podstawienia autokaru.
Dla wielu ten termin jest często zbyt krótki, jednak staramy się podać taką informację jak najpóźniej ze względów praktycznych. Zdarzały się sytuacje, w których to drogi dojazdowe do pierwotnie wyznaczonego miejsca były w remoncie i miejsce wyjazdu trzeba było skorygować. Chcemy w ten sposób uniknąć nieporozumień spowodowanych ewentualną zmianą miejsca wyjazdu.
Informacje o miejscach i godzinach wyjazdu zostaną również umieszczane na stronie internetowej www.topbilety.pl/u2
Także jest gites majones
PS. Przepraszam, że tak post pod postem, ale z tego wszystkiego nie zauważyłem...
#51
Napisano 30 czerwca 2009 - 12:53
Dostaliście z powrotem kasę za przejazd do Warszawy? bo w mailu pisało że kasa miała być najpóźniej 22.06.2009 a dalej nie ma....pisałem maile i nic. Wiecie coś na ten temat?
Nie dostałem kasy i chyba się nie zapowiada i ninejszym odwołuje wszystko co napisałem dobrego o TOPBILETY powyżej. Pan Kotyła lubi robic ludziom koło tyła i niestety nie zanosi się że odda nam kasę. on po prostu jej nie ma. Jego słodkie pierdzenie w słuchawkę za każdym razem jak dzwonię doprowadza mnie do szału. Poczekam jeszcze ten tydzień na pieniądze jak nie dostae ide do biura ochrony praw konsumenta. To był ostatni raz jak ja i moi znajomi robilismy z nim interesy. Nie polecam tego szulera i kanciarza.
#54
Napisano 30 czerwca 2009 - 19:04
No to ładnie, planowałem wyjazd właśnie z tą firmą i miałem zakupywać bilety na przejazd na dniach ale w takim razie jeszcze się wstrzymam z nadzieją, że ów właściciel jakoś się do tych wiadomości ustosunkuje...
Ja podobnie miałam skorzystać z usług w/w firmy, jak to dobrze,że są jeszcze dobre duszki, dzięki za ostrzeżenie
#55
Napisano 01 lipca 2009 - 00:01
#56
Napisano 01 lipca 2009 - 06:14
albo konkurencja wciska kity, albo po prostu ktos nie ma cierpliwosci...
9 dni bez żadnych komunikatów, nie odbierania telefonów. Nie ma kasy, nie ma kontaktu. Miałbyś cierpliwość? I wątpię żeby konkurencja tutaj działała, chyba mają co innego do roboty niż grzebanie po forach i pisanie bzdur, które w tym przypadku nimi nie są.
Bo sie Gahanowi nie chciało zagrac...
Toś chłopie strzelił. Gość miał wyciętego guza...
#57
Napisano 01 lipca 2009 - 17:42
Ok rozumiem... być może skla przedsiewziecia przerasta organizatora. A nie ma rozbudowanej kadry aby do kazdego podejsc indywidualnie. Zreszta do LN tez kiedys próbowałem sie cały dzien dodzwonic... albo zajęte albo nikt nie odbierał. CHyba 40 sci kilka wyjazdów zorganizowanych w ciagu kilka lat to jednak wystarczająca rekomendacja..ale co kto woli, Juz nie zamierzam zachwalac, ja jestem zadowolony i mam zamiar korzystac z ich usług przy opkazji kazdego koncertu dopoki nie kupie sobie bryki. A wracając do Gahana, nie zauwazyłes ze mu sie tak nagle ozdrowiało jak sie zaczynały koncerty w Niemczech ??? Co niemiecki fan lepszy ??? tydzien w te tydzien we w te, nie zauwazyłes ze potrafili dołozyc kilka nowych koncertów na trasie, ale warszawy jakos zmiescic nie potrafili, nie zauwazyłes psia kosc w koncu ze potrafili dołozyc drugą prage 14 stycznia 2010..ale psia mac warszawy nie ??? Gahan==Bóg psia krew... miałem bilety, miałem zarezerwowany transport.. koncert nie wypalił..mam prawo byc rozżalony. I do tego ze sie nie dało zmiescic koncertu... tak jakby gwardia stadium był tak oblegany i nie było mozliwosci wcisnac terminu... nie wierze w takie kity.. jak sie chce to mozna.. zamiast tony dolarów zgarneli by pół tony dolarów ale przynajmniej by zachowali twarz...ale co tam polski fan....jest zagramaniczny..bogatszy.. tego trzeba dopieszczac.. a Ty pOlaku idz na Backsreet Boys..
Co mi sie spodobało u Bono to własnie to, że tak nalegał na koncert w bono.. moze ceny biletów to juz nietrafione, aczkolwiek bez przesady....ale jak sie chce gdzies zagrac to i remont ślaskiego mozna w czasie przesunąc,,,a i tak euro nie bedzie., heh.,
wracajac do TopBilet.. i co sadzisz ze przekret na kasie i bedziesz po sądach biegał ??? pare dni w te czy we w te róznicy nie robi..a co do wyjazdów...jechałem na zagraniczny koncert z nimi i pełna profeska... ale co kto woli
#58
Napisano 01 lipca 2009 - 17:56
potrafili dołozyc kilka nowych koncertów na trasie, ale warszawy jakos zmiescic nie potrafili, nie zauwazyłes psia kosc w koncu ze potrafili dołozyc drugą prage 14 stycznia 2010..ale psia mac warszawy nie ??? Gahan==Bóg psia krew...
Te nowe koncerty na trasie wchodzą w skład zimowej trasy, która nijak się ma do tej, która teraz się odbywa. Dwie różne, odrębne historie.
Nie tylko Warszawy nie przełożyli, cała Europa środkowo - wschodnia odpadła. To nie jest takie hop - siup, przełożyć sobie kilka koncertów. Kwestia 'upchnięcia' koncertu w Warszawie tutaj nie ma nic do rzeczy. Przeciez to jest olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne, itp.
A nam Katowice dołożą, jak minie cały ten młyn związany ze zwrotem biletów. Daję głowę.
Co do topbilety - wiadomo, że przy takiej ilości organizowanych eventów zawsze coś nawali, ale gość ów mógłby łaskawie wydać jakikolwiek komunikat na swej zacnej stronie, a nie palić głupa i telefonów nie odbierać. Po co w takim razie podaje numer kom? Nieumiejętność zachowania się w trudnych sytuacjach, tak by godnie wyjść z twarzą to już jest dla mnie brak profesjonalizmu. I nie widzę problemu w tym, że ktoś będzie się 'włóczył' po sądach. Trzeba być biernym i pozwalać na takie przekręty? bez przesady.
#60
Napisano 07 lipca 2009 - 09:08
Chcę zarezerwować miejsce w autokarze na przejazd do Chorzowa - formularz na stronie działa, przysyła potwierdzenie z prośbą o wpłatę w ciągu 3 dni od rezerwacji. No ale żeby jakiś kontakt w drugą stronę, żeby o coś się zapytać, potwierdzić, dowiedzieć? Zero kontaktu jak na razie...
A może coś wiadomo kiedy się coś ruszy?
No chyba, że ktoś ma jakiś pomysł, jak się dostać z Olsztyna na koncert do Chorzowa?
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych