Jump to content


Photo

Bilety: opinie


2596 replies to this topic

#1561 Kacha

Kacha

    Użytkownik

  • Members
  • 27 posts
  • Płeć:Kobieta

Posted 20 marca 2009 - 02:23

Z całą pewnością. Dobranoc.



super, w takim razie dobranoc wszystkim i powodzenia dla tych, ktorzy jeszcze walcza!:)

#1562 firletka

firletka

    Użytkownik

  • Members
  • 19 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:23

Sądzę, że jeśli w moich zamówieniach figuruje numer zamówienia i data, to można iść spać spokojnie. Ja płacę zwykłym przelewem i też nie mam mejla. Pójdę zaraz spać mimo wszystko; na wszelki wypadek dałem print screena i zapisałem widok zakładki Moje zamówienia do Painta.


Też zrobiłam print screena, ale zła jestem na siebie, że mnie tak te bilety ogłupiły, że kompletnie nie zauważyłam "wydrukuj potwierdzenie zamówienia" :angry: Teraz już nie da się wrócić do tej strony, prawda?

#1563 swiatek94

swiatek94

    Użytkownik

  • Members
  • 58 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:24

ale jak wybiore bank transfer to jak chcę im zapłacić za bilety to idę do banku i przelewam z moje konta na ich tak ? ja wiem głupie te pytania ale mam 2.30 i mój mózg już nie pracuje :P

#1564 Daniel84

Daniel84

  • Members
  • 3 657 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa

Posted 20 marca 2009 - 02:25

Też zrobiłam print screena, ale zła jestem na siebie, że mnie tak te bilety ogłupiły, że kompletnie nie zauważyłam "wydrukuj potwierdzenie zamówienia" :angry: Teraz już nie da się wrócić do tej strony, prawda?


O ile się nie mylę, ta porada dotyczyła jedynie płacących przez DotPay. Niech ktoś mnie poprawi, jeśli błądzę.

#1565 Ryży

Ryży

    Użytkownik

  • Members
  • 11 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:26

Siedzę na ticketpro - próbuję kupić na płytę już za 3 razem - poprzednie 2 transakcje anulowało mi z powodu przekroczenia czasu transakcji, - bo Inteligo od północy do 2 nie realizuje przelewów. A teraz jak miałem przejść do formy płatności wyskoczył "Nieoczekiwany Błąd" :/

#1566 Adrian

Adrian

    Użytkownik

  • Members
  • 5 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:27

Z ticketpro nadal problemy...

#1567 AAA1990

AAA1990

    Użytkownik

  • Members
  • 18 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:28

dostalam mailem taką odpowiedź:
Prosimy dokonać wpłaty na poniższe konto podając w tytule wpłaty numer zamówienia oraz swoje dane adresowe.
Na nasze konto: Odbiorca: Eventim Sp. z z.o. Al. Jerozolimskie 25 00-508 Warszawa Nazwa banku: Dresdner Bank Nr konta: 90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 IBAN: PL90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 SWIFT: DRES PL PW
czyli w tytule mam poslac numer zamowienia i moj adres??? jestem juz totalnie zmylona...

A nie tak, że swoje dane wpisujemy w 'nazwe zleceniodawcy'?

#1568 chojny

chojny

    Użytkownik

  • Members
  • 211 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Konin

Posted 20 marca 2009 - 02:29

Z ticketpro nadal problemy...


Dajcie sobie TickerPro spokój... Eventim chodzi już bez problemu...

#1569 Daniel84

Daniel84

  • Members
  • 3 657 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa

Posted 20 marca 2009 - 02:30

A nie tak, że swoje dane wpisujemy w 'nazwe zleceniodawcy'?

A mówimy o przelewie tradycyjnym np. za pośrednictwem poczty, czy internetowym? W internetowym automatycznie załączane są dane płacącego. Najważniejszy jest z pewnością numer zamówienia.

#1570 firletka

firletka

    Użytkownik

  • Members
  • 19 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:31

O ile się nie mylę, ta porada dotyczyła jedynie płacących przez DotPay. Niech ktoś mnie poprawi, jeśli błądzę.


No to już teraz kompletnie zgłupiałam. Mam czekać na tego maila, bo rano może być problem?

#1571 swiatek94

swiatek94

    Użytkownik

  • Members
  • 58 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:31

no odpiszcie , czy ten Bank transfer to inaczej Przelew bankowy i czy mogę np. jutro z rana podejść do banku i przelać z mojego konta tą sumę pieniędzy na ich konto Ticketpro ?????

#1572 Kaha

Kaha

    Użytkownik

  • Members
  • 127 posts
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Poznań

Posted 20 marca 2009 - 02:32

ja sobie odpusciłam ticketpro, zarejestrowlam sie na evertimie, i bilety są !!! na płyte tez :D ja teraz czekam na emaila potwierdzającego....

#1573 m~p

m~p

    Użytkownik

  • Members
  • 127 posts
  • Płeć:Kobieta

Posted 20 marca 2009 - 02:32

Po 2 godzinach udało się kupić 3 na płytę przez eventim.
Maili nie dostaliśmy, ale idziemy spać, bo w zamówieniach widnieją.
Powodzenia i wytrwałości tym, którzy nadal walczą.
Dobranoc :)

#1574 AAA1990

AAA1990

    Użytkownik

  • Members
  • 18 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:32

A mówimy o przelewie tradycyjnym np. za pośrednictwem poczty, czy internetowym? W internetowym automatycznie załączane są dane płacącego. Najważniejszy jest z pewnością numer zamówienia.

Myślę o tradycyjnym.

#1575 swiatek94

swiatek94

    Użytkownik

  • Members
  • 58 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:33

haloo ?

#1576 maxpio

maxpio

    Użytkownik

  • Members
  • 92 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin

Posted 20 marca 2009 - 02:33

Może się przydac co niektórym


"Zamówiłem/am bilety przez internet, ale nie otrzymałem/am potweirdzenia. Czy moje zamówienie dotarło?

Możliwe, że nie otrzymałeś/aś potwierdzenia z powodu błędnego adresu email lub z innych powodów. W tym wypadku skontaktuj się z nami pod adresem info@eventim.pl. Podaj imię i nazwisko, datę złożenia zamówienia i informację, o jaką imprezę chodzi. Poinformujemy, czy zamówienie dotarło do nas."
No cóż. Interesuje się muzyką U2

#1577 Adrian

Adrian

    Użytkownik

  • Members
  • 5 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:35

Tyle, ze mam juz limit na eventim.... mozna to jakos ominac??

#1578 chojny

chojny

    Użytkownik

  • Members
  • 211 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Konin

Posted 20 marca 2009 - 02:36

To ile osób już dostało maila (od eventimu)?

#1579 kiwi

kiwi

    Użytkownik

  • Members
  • 37 posts

Posted 20 marca 2009 - 02:37

Też zrobiłam print screena, ale zła jestem na siebie, że mnie tak te bilety ogłupiły, że kompletnie nie zauważyłam "wydrukuj potwierdzenie zamówienia" :angry: Teraz już nie da się wrócić do tej strony, prawda?

no nieda sie, ale tu juz podaja nr konta eventim i możesz wpisac plus najwazniejsze nr twojego zamówienia i powinna być la gitarrra!!!! :lol:
I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight!
(Poszalałbym, ale nie dziś!)

#1580 brąski bit

brąski bit

    Użytkownik

  • Members
  • 15 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:DLNSLASK

Posted 20 marca 2009 - 02:37

o curwa ! ale kyrk ! dwie i pół godziny temu zwiesiło mi sie wszystko przy opcji KUP TERAZ. przed chwilą odblokwało mi dokładnie w tym samym miejscu ! he, he.. 6 biletów na płytę już leży odłożone na półeczce dla mnie... dupska nie czuję od siedzenia. :D
pzdr dla Wszystkich !


idę jeszcze zajarać i w kimono !


---------
''...moment of teror isthe beginning of life..."



Reply to this topic



  


2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users