Z całą pewnością. Dobranoc.
super, w takim razie dobranoc wszystkim i powodzenia dla tych, ktorzy jeszcze walcza!
Posted 20 marca 2009 - 02:23
Sądzę, że jeśli w moich zamówieniach figuruje numer zamówienia i data, to można iść spać spokojnie. Ja płacę zwykłym przelewem i też nie mam mejla. Pójdę zaraz spać mimo wszystko; na wszelki wypadek dałem print screena i zapisałem widok zakładki Moje zamówienia do Painta.
Posted 20 marca 2009 - 02:25
Też zrobiłam print screena, ale zła jestem na siebie, że mnie tak te bilety ogłupiły, że kompletnie nie zauważyłam "wydrukuj potwierdzenie zamówienia" Teraz już nie da się wrócić do tej strony, prawda?
Posted 20 marca 2009 - 02:26
Posted 20 marca 2009 - 02:28
A nie tak, że swoje dane wpisujemy w 'nazwe zleceniodawcy'?dostalam mailem taką odpowiedź:
Prosimy dokonać wpłaty na poniższe konto podając w tytule wpłaty numer zamówienia oraz swoje dane adresowe.
Na nasze konto: Odbiorca: Eventim Sp. z z.o. Al. Jerozolimskie 25 00-508 Warszawa Nazwa banku: Dresdner Bank Nr konta: 90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 IBAN: PL90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 SWIFT: DRES PL PW
czyli w tytule mam poslac numer zamowienia i moj adres??? jestem juz totalnie zmylona...
Posted 20 marca 2009 - 02:33
Posted 20 marca 2009 - 02:37
no nieda sie, ale tu juz podaja nr konta eventim i możesz wpisac plus najwazniejsze nr twojego zamówienia i powinna być la gitarrra!!!!Też zrobiłam print screena, ale zła jestem na siebie, że mnie tak te bilety ogłupiły, że kompletnie nie zauważyłam "wydrukuj potwierdzenie zamówienia" Teraz już nie da się wrócić do tej strony, prawda?
Posted 20 marca 2009 - 02:37
0 members, 2 guests, 0 anonymous users