Bilety: opinie
#1546
Napisano 20 marca 2009 - 02:13
chciałam tylko zapytać. Jesli zarezerwowałam 5 biletów i wybrałam sposób płatności przelewem, to teraz w ciagu trzech dni musze wykonac przelew: w tytule przelewu nr ID zamowienia i jesli place za kuriera to te dodatkowe 25zl do ceny wszystkich biletów tak?
i adres firmy to, to co na dole tam maja nie?
#1549
Napisano 20 marca 2009 - 02:16
Prosimy dokonać wpłaty na poniższe konto podając w tytule wpłaty numer zamówienia oraz swoje dane adresowe.
Na nasze konto: Odbiorca: Eventim Sp. z z.o. Al. Jerozolimskie 25 00-508 Warszawa Nazwa banku: Dresdner Bank Nr konta: 90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 IBAN: PL90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 SWIFT: DRES PL PW
czyli w tytule mam poslac numer zamowienia i moj adres??? jestem juz totalnie zmylona...
#1552
Napisano 20 marca 2009 - 02:17
dostalam mailem taką odpowiedź:
Prosimy dokonać wpłaty na poniższe konto podając w tytule wpłaty numer zamówienia oraz swoje dane adresowe.
Na nasze konto: Odbiorca: Eventim Sp. z z.o. Al. Jerozolimskie 25 00-508 Warszawa Nazwa banku: Dresdner Bank Nr konta: 90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 IBAN: PL90 2310 0000 0110 2746 0300 0000 SWIFT: DRES PL PW
czyli w tytule mam poslac numer zamowienia i moj adres??? jestem juz totalnie zmylona...
Dokładnie. Tak, jak jest napisane.
#1553
Napisano 20 marca 2009 - 02:18
#1554
Napisano 20 marca 2009 - 02:19
Słuchajcie, czy jeżeli mam te bilety w Moich zamówieniach, ale nie dostałam maila z danymi do przelewu, to mogę iść spać spokojnie? Czy rano jak wstanę, to już ich może nie być, bo nie zrobiłam przelewu? Przepraszam, za głupie pytania, ale mózg mi się lasuje od tego stresu i padam z nóg.
Sądzę, że jeśli w moich zamówieniach figuruje numer zamówienia i data, to można iść spać spokojnie. Ja płacę zwykłym przelewem i też nie mam mejla. Pójdę zaraz spać mimo wszystko; na wszelki wypadek dałem print screena i zapisałem widok zakładki Moje zamówienia do Painta.
#1557
Napisano 20 marca 2009 - 02:20
#1558
Napisano 20 marca 2009 - 02:21
Oczywiście "eCard - bank transfer"no właśnie jak jesteśmy przy Ticketpro doszedłem już prawie do końca kupna biletów i pokazały mi się dwie formy płatności czyli "eCard - payment card" i "eCard - bank transfer" co wybrać jeżeli chce przelać z banku z konta na ich konto te pieniądze ?? proszę odpowiedzcie
#1559
Napisano 20 marca 2009 - 02:22
bank transferno właśnie jak jesteśmy przy Ticketpro doszedłem już prawie do końca kupna biletów i pokazały mi się dwie formy płatności czyli "eCard - payment card" i "eCard - bank transfer" co wybrać jeżeli chce przelać z banku z konta na ich konto te pieniądze ?? proszę odpowiedzcie
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych