Niech ktoś pomoże - siedze o północy odświeżając storny i nic ....
mam to samo ;///
Napisano 20 marca 2009 - 01:42
Zamówiłem/am bilety przez internet, ale nie otrzymałem/am potweirdzenia. Czy moje zamówienie dotarło?
Możliwe, że nie otrzymałeś/aś potwierdzenia z powodu błędnego adresu email lub z innych powodów. W tym wypadku skontaktuj się z nami pod adresem info@eventim.pl. Podaj imię i nazwisko, datę złożenia zamówienia i informację, o jaką imprezę chodzi. Poinformujemy, czy zamówienie dotarło do nas.
Napisano 20 marca 2009 - 01:42
Napisano 20 marca 2009 - 01:44
Napisano 20 marca 2009 - 01:45
jeśli są to 2 osobne zamówienia zapłać za 1ejj i jeszcze jedno... bo jak bylam w desperacji i pisalo ze nie mai biletow takich jak chce to kupilam 1 za 140... a potem nagle dalo sie kupic te 2 co chcialam.. moge teraz jakos zrezygnowac z tego 1????
Napisano 20 marca 2009 - 01:45
Tylko ID jestPytanie - czy trzeba czekać na tego maila potwierdzającego -skoro dostało sie juz nr transakcji (ID)a w potwierdzeniu zakupu (w wersji do wydruku) sa podane wszystkie namiary? (tj numer konta na jaki trzeba przelac kasę)
Wiem, ze tu cisnienie siega zenitu, ale może mi ktoś odpowie kto juz ma to z głowy??
PS witam wszystkich forumiarzy!
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych