Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bilety: opinie


2596 replies to this topic

#1461 lena77

lena77

    Użytkownik

  • Members
  • 78 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 20 marca 2009 - 01:32

UDAŁO SIĘ!!!

Mam 6 biletów na płytę! Yuuuupiiii!! Jak widać trzeba próbować do skutku. Zajęło mi to półtora godziny i 5 dopuszczeń do kupna, kiedy płyta była niedostępna.
Właśnie wydrukowałam sobie potwierdzenie rezerwacji, a jutro z samego rana zrobię przelew!!

Pozdrawiam i życzę tym wszystkim, którym się jeszcze nie udało SUKCESU!!!

Do zabaczenia na koncercie!!!!

#1462 Demios

Demios

    Użytkownik

  • Members
  • 41 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zielona Góra / Poznań

Napisano 20 marca 2009 - 01:32

soulmate spytaj tych pierdolonych fagasów czemu czatuje od 2 godzin i nie dostałem biletu !! jestem zalogowany od 2 tygodni a oni mi dzisiaj pisza ze mam błąd w logowaniu !!! Co to ma kurwa byc !!!

#1463 Kjur

Kjur

    Użytkownik

  • Members
  • 23 Postów

Napisano 20 marca 2009 - 01:33

Z DOTPAY dostałem maila o takiej treści:

Drogi użytkowniku!
Autoryzacja transakcji 21348-Z2345 dla Eventim Sp. z o.o. na kwotę 618.8 PLN ma wynik POZYTYWNY.
Numer gwarancji: 4TG8671D7P


Potwierdzenia w mailu od EVENTIM nie dostałem. Wcześniej podczas zamawiania wyskoczył mi błąd, odświeżyłem więc, zaskoczyło ponownie, dokonałem płatności przez Dotpay, zapłaciłem ponadto za ich niby gwarancję.
Mam te bilety czy nie mam do jasnej cholery?????????????????????????

Jasna Anielka! Tak szybko to nawet bilety do NIEBA by się nie rozeszły!

#1464 mhl999

mhl999

    Użytkownik

  • Members
  • 41 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:swd

Napisano 20 marca 2009 - 01:33

jeśli ktoś od biedy chce płytę nieco drożej to może kupić w czechach
https://shop.ticketp...asp?evnt=421819
serwery chodzą bez większych problemów

#1465 Kaha

Kaha

    Użytkownik

  • Members
  • 127 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Poznań

Napisano 20 marca 2009 - 01:34

jebane ticketpro... >.<'

#1466 Kacha

Kacha

    Użytkownik

  • Members
  • 27 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 20 marca 2009 - 01:35

gdzie na ticketpro mozna sprawdzic koszyk????

#1467 Robert Dy

Robert Dy

    Użytkownik

  • Members
  • 3 Postów

Napisano 20 marca 2009 - 01:35

Jak już byłem zrezygnowany. Ale jest płyta :)))

#1468 neverwhere

neverwhere

    Użytkownik

  • Members
  • 10 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Częstochowa

Napisano 20 marca 2009 - 01:36

Jak Wam się udało :(? Na Ticketpro ??

#1469 firletka

firletka

    Użytkownik

  • Members
  • 19 Postów

Napisano 20 marca 2009 - 01:37

Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.

Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty :( Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło? :(

#1470 Kaha

Kaha

    Użytkownik

  • Members
  • 127 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Poznań

Napisano 20 marca 2009 - 01:37

na ticketpro jest jedno wielkie g.... ;/

#1471 soulmate.

soulmate.

    Użytkownik

  • Members
  • 1 684 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:atomic idyll

Napisano 20 marca 2009 - 01:38

jak macie jakiś problem to piszcie do eventimu! - o dziwo odpisują od razu.

ja miałam szczęście i udało mi się prawie od razu zakupić bilety na płytę.....ale to nie zmienia faktu, że dali ciała z dystrybucją na całej lini:/ - zresztą jak zwykle:/

IrishGirl z u2.heh.pl


#1472 kika

kika

    Użytkownik

  • Members
  • 34 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:kraków

Napisano 20 marca 2009 - 01:39

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mam na plyte siedze od 12 i juz myslalam ze sie rozplacze bo mnie wywalalo z kazdej jednej platformy... ale boski eventim zadzialal w koncu !!! nie rezygnujcie!! i am so happy!!!!!!!!!!!!
"we'll shine like stars in the summer night...
we'll shine like stars in the winter light..."

#1473 neverwhere

neverwhere

    Użytkownik

  • Members
  • 10 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Częstochowa

Napisano 20 marca 2009 - 01:39

Niech ktoś pomoże - siedze o północy odświeżając storny i nic :(....

#1474 Waldek

Waldek

    Użytkownik

  • Members
  • 171 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oława

Napisano 20 marca 2009 - 01:39

Mam 6 szt. na płytę. Zajęło mi to 1,5 godziny, we właściwościach strony sprawdziłem - odwiedzona 355 razy (LN) i drugie tyle Eventim...

#1475 Margot

Margot

    Użytkownik

  • Members
  • 1 132 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Warszawa

Napisano 20 marca 2009 - 01:39

Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.

Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty :( Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło? :(


Koszyk jest pusty. Rezerwacje masz w zakladce 'moje zamowiena'

#1476 m~p

m~p

    Użytkownik

  • Members
  • 127 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 20 marca 2009 - 01:39

Czy ktoś na eventim też nie może się zalogować?
Bo brat ma wybrane 3 bilety na płytę, ale nie może się zalogować w dalszym kroku.

#1477 U2 Fan No. 1

U2 Fan No. 1

    Użytkownik

  • Members
  • 14 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Warsaw

Napisano 20 marca 2009 - 01:40

jebane ticketpro... >.<'

walcie na eventim udalo mi sie na plyte po 100 minutach odswiezania stronki :)

#1478 mhl999

mhl999

    Użytkownik

  • Members
  • 41 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:swd

Napisano 20 marca 2009 - 01:40

Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.

Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty :( Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło? :(

na mój gust możesz spać spokojnie :)
profilaktycznie możesz się wylogować i zalogować raz jeszcze sprawdzając swoje zamówienie,
ktoś tu ładnie podawał odpowiedniego linka

#1479 Mychu

Mychu

    Użytkownik

  • Members
  • 25 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wroclove

Napisano 20 marca 2009 - 01:40

Ludzie!!!!!!!!!!!!
Bez Paniki!!!!!!

Rozmawiałem z Gościem z Eventimu przed chwila i bilety sa rzucane partiami po 10 tyś. Teraz poszła druga partia apotem jest jeszcze trzecia na dziś przwidziana

Kazdy spokojnie kupi :)

#1480 Kjur

Kjur

    Użytkownik

  • Members
  • 23 Postów

Napisano 20 marca 2009 - 01:40

Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.

Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty :( Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło? :(



Też chciałbym to wiedzieć!!! Mam podobnie, przelew poszedł, w koszyku w moim profilu na eventimie nie ma żadnej info.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych