Bilety: opinie
#983
Napisano 19 marca 2009 - 19:56
Mam pytanie bo ja chcę zamówić te bilety na dwóch kompach i teraz moje pytanie czy np. jak uda mi się zamówić bilety na dwóch komputerach to czy mogę z jeden rezerwacji zrezygnować , wiem że po 22min przepada , ale jak bym np . zatwierdził maile dwa razy ??
#985
Napisano 19 marca 2009 - 20:01
#986
Napisano 19 marca 2009 - 20:03
Nastała długo oczekiwana chwila dla każdego z Nas. Dzisiaj dokonamy rzeczy niezwykłej, o jakiej inni ludzie nawet nie śnili! Wstąpimy ponad podziały i zwady, odrzucimy dzielące Nas różnice, połączy Nas...
...kupno biletu!!!
Wszystkim razem i każdemu z osobna życze powodzenia!
Love
#993
Napisano 19 marca 2009 - 20:12
#996
Napisano 19 marca 2009 - 20:19
W prawym górnym rogu masz "Moje konto". Klikasz tam i pojawia się okienko logowaniamam glupie pytanie ale i tak je zadam. no bo jak sie juz zarejestruje na eventime to jak kolejny raz wchodze na strone to ona to pamieta bo ja nie wiedze nigdzie guziczka zaloguj albo cos takiego a przeciez hasło podawała.... cofused
Mam nadzieję, że pomogłem.
#997
Napisano 19 marca 2009 - 20:21
Sory, może się powtarzam, ale chciałbymmieć dziś o 00:01 100% pewności. Jak wybieramy sposób płatności, to mamy szybki przelew internetowy i przelew. Czyli "przelew" nie dotyczy tylko przelewu typu idź do banku, można też dokonac go internetowo, tak? I wychodzi na to że jest to to samo co dotpay, tylko że jest bezpieczneijszy i mamy dłużej bilet zarezerwowany, tak?
szybki przelew dotpay i przelew internetowy z Twojego banku to nie jest to samo
ten pierwszy to przygotowana transakcja, nic w niej nie wpisujesz, ani nie zmieniasz i jeśli wszystko zadziała poprawnie kasa będzie automatycznie przekazana przez pośrednika jakim jest dotpay, w czasie pewnie ok. 1 godziny, do odbiorcy płatności - zapewne LN, to nie znaczy, że w ciągu tej godziny dostaniesz potwierdzenia itp. z tym różnie bywa
przelew internetowy definiujesz samodzielnie ze swojego konta bankowego, kasa schodzi w momencie pierwszej sesji księgowania - w zależności od banku o różnej godzinie i w ciągu jednego dnia roboczego powinna być przekazana do odbiorcy, 'powinna' - w przypadku bardziej opornych banków oznacza to, że może się coś obsunąć do 2 dni roboczych, więc jeśli wpłacisz w piątek, kasa powinna dojść najpóźniej w poniedziałek
tak w teorii to wygląda
#1000
Napisano 19 marca 2009 - 20:33
Skoro pojawiają się "Twoje dane" to znaczy, że jesteś już zalogowana.
to fantastycznie aczkolwiek wydaje mi się to podejrzane...ale może to juz takie przewrażliwienie wynikające ze strachu że nagle o północy nie bede mogła z jakies przyczyny kupic tego biletu:PP dzieki:)
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych