![](http://www.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=http%3A%2F%2Fu2forums.com%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
No Line On The Horizon
#181
Posted 01 maja 2009 - 16:03
Wszystko między wierszami. Pewnie redaktor Ambro stwierdził że nie ma sensu pisać setnej takiej samej recenzji, to się pobawi. Fajnie że w ogóle się pojawiła, bo jeszcze dwa miechy temu wątpił, czy komukolwiek z redakcji w ogóle będzie się chciało tego słuchać.
4/10. No ok.
#182
Posted 02 maja 2009 - 14:13
1. NLOTH - opener jak w Achtung Baby. Jak w Zoo Station mamy dobre, żywe granie 'przykryte' (newet niepotrzebnie) jakimiś efektami Eno.
2 . Magnificent - po prostu nowe Pride. Bez "oooo" , z riffem na pojedynczych dźwiękach i strukturą refrenu z B-day (tzn. 2 słowa, przestrzeń na gitarę; z takimi przerwami w śpiewaniu).
3. MOS - Eeee..... Weźmy jakiś wyrazisty riff Adama, z 40 np. i klimat, troche szybszy, z Running to stand stil
4. UC - dla mnie to nowe Bad ("oooo" w refrenie chyba na takich samych dźwiękach nawet) z dodatkiem 'przesterzeni' z Walk On
5. Crazy Tonight - najlepsze piosenkowe (popowe wręcz) tradycje z ATYCLB (lub Wild horses, jak kto woli) i solówka żywcem wzięta z cover I believe in father christmas
6. GOYB - sekcja rytmiczna z Miami, chórki z Zooropy i świetny Edżowy riff w stylu Vertigo
7. Stand Up - 'Bujający' (funkujący ? ) riff basowy z Mysterious Ways i maniera (arogancja wręcz
![:P](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
8. Fez - wstęp do Zooropy
Being Born - tutaj 'niepiosenkowe' tradycje z Popa i ściana dźwięku jak w studyjnym Yahweh
9. WAS - jeszcze łagodniejsze Peace on earth
10. Breathe - mocniejszy, bardziej gitarowy, szybszy i bardziej stadionowy i absolutnie potężny Acrobat
11. Cedars of Lebanon - werbelki na perkusji z COBL i ogólnie wejście w tradycję zakończeń płyt. Może coś z 40 jeszcze jest, albo z Yahweh w Bono tu.
Ogólnie nie wiem, czy te porównania mają jakikolwiek sens, ale chciałem po tych recenzjach uporządkować sobie myśli swoje w stylu 'o co im kaman'
![:P](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Z drugiej strony warto pomyśleć, czy faktycznie nie jest to wina tych samych od lat producentów, którzy też nie są w szczycie wieku i weny twórczej i też chyba prochu nie wymyślą.
![:huh:](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/huh.gif)
![:lol:](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
<
![:o](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/ohmy.gif)
#183
Posted 02 maja 2009 - 16:54
![Posted Image](http://www.maczosbass.pl/images/products/3456/1.jpg)
Cena nówki przekracza 20 tyś pln.
A tu można posłuchac jak brzmi (najprawdopodobniej na głowie Ashdowna i kolumnach Aguilar, ale pewny nie jestem).
Mocarny dół (2 przetworniki Precision) !!
![:D](http://u2forums.com/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Swoją drogą kiedyś na identycznym grał John Deacon z Queen podczas trasy Magic Tour 86'.
#185
Posted 03 maja 2009 - 15:35
Z filmików na youtube dowiedziałem się że Adam nawiązał kontakt z Warwickiem i używa Buzzard JE na nowej płycie słychać go w IGCIIDGCT
Cena nówki przekracza 20 tyś pln.
A tu można posłuchac jak brzmi (najprawdopodobniej na głowie Ashdowna i kolumnach Aguilar, ale pewny nie jestem).
Mocarny dół (2 przetworniki Precision) !!
Swoją drogą kiedyś na identycznym grał John Deacon z Queen podczas trasy Magic Tour 86'.
Jaraliśmy się tym w lutym...
#188
Posted 07 września 2011 - 18:32
http://www.thehut.co...n/10025655.html
Reply to this topic
![](http://www.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=http%3A%2F%2Fu2forums.com%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users