http://www.empik.com...mocja/regulamin
Ale to nadal gdzieś wisi.
Niech oni nawet nie robią sobie jaj
Napisano 04 listopada 2017 - 13:55
http://www.empik.com...mocja/regulamin
Ale to nadal gdzieś wisi.
Niech oni nawet nie robią sobie jaj
Napisano 04 listopada 2017 - 13:55
Może czekają na nowy regulamin żeby podlinkować do niego. Grunt, że ten stary ciągle wisi w sieci. Jak i jego usuną to trzeba będzie się zacząć martwić
Napisano 04 listopada 2017 - 13:59
O dziwo za chu chu nie mogę go znaleźć na stronie Empiku.
Podesłałem tylko link Marcina U2.
Marcin to Ty go znalazłeś , w ktorej zakładce on wisi ?
Napisano 04 listopada 2017 - 14:00
Nie ma nigdzie odnośnika do żadnego regulaminu. To że siedzi w sieci może oznaczać tyle, że został "zapomniany". Na stronie http://www.empik.com/u2-promocja jeszcze wczoraj (ostatni raz jak tam byłem to ok 22:00) była wielka informacja, że zamawiając preorder dostaniemy pierwszeństwo podczas kupowania biletów.. i coś tam jeszcze + odnośnik do regulaminu. Dziś jedyną "promocją U2" jest... DVD za 9.99. świetnie.
Napisano 04 listopada 2017 - 14:04
Albo kwestia poprawy zapisów regulaminu , albo zabrakło kopii ( ) albo .... zrobili nas w chuja Ale skoro odnośnik na U2.com dalej przekierowuje. Niby jest nadzieja ale U2.com zawsze sto lat za wszystkimi więc , who knows
Pierdziele ,pisze maila
Napisano 04 listopada 2017 - 14:08
Napisano 04 listopada 2017 - 14:12
No troszkę tak , bo skoro zamówiłem specjalnie drugi raz produkt aby uzyskać promocję która po dniu może się okazać picem na wodę , to byłyby lekkie jaja. Oby to się wyjaśniło na dniach /godzinach.
Napisano 04 listopada 2017 - 14:15
No kpiny sobie robią ale miejmy nadzieję, że to chwilowe problemy i za chwilę wszystko wróci tak jak było jeszcze dzisiaj w nocy.
Że zamówienie płyty = kod na koncert.
Swoją drogą - zrobił ktoś może screena temu?
Napisano 04 listopada 2017 - 14:17
O dziwo za chu chu nie mogę go znaleźć na stronie Empiku.
Podesłałem tylko link Marcina U2.
Marcin to Ty go znalazłeś , w ktorej zakładce on wisi ?
Wczoraj ten regulamin promocji był widoczny od razu, nie wiem co z nim zrobili, w każdym razie to są jakieś jaja wczoraj pisałem w sprawie czy zwykłe CD obowiązuje promocja to powiedzieli, że nic nie wiedzą o promocji i będą się kontaktować z odpowiednim działem do dziś nie dostałem odpowiedzi
Days off are great...
"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego" John Frusciante
Napisano 04 listopada 2017 - 14:18
Oni chcą nas wykończyć nerwowo. Zaraz pewnie Polska zniknie ze strony U2 bo jednak komuś się przez noc odwidziało. Ja pierdzielę...
Napisano 04 listopada 2017 - 14:18
Btw napisałem post o koncercie na grupie U2 na fb i wiele osób w amoku pozamawiało płyty w tym ja, dobrze że jest do premiery sporo czasu i mam nadzieję sprawa się wyjaśni
Days off are great...
"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego" John Frusciante
Napisano 04 listopada 2017 - 14:20
Chyba jedyne wyjście to zasypać ich maila z pytaniami i pretensjami gdzie to ku*wa się wszystko podziało, bo to chore.
Days off are great...
"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego" John Frusciante
Napisano 04 listopada 2017 - 14:22
Jeśli się okaże, że to zniknęło na stałe to zwykłe oszustwo. Wiele osób pewnie wcale nie zamierzało zamawiać wczoraj płyty, ale zrobiło to tylko ze względu na kod. Nie ma kodu = powinni oddać kasę.
Napisano 04 listopada 2017 - 14:24
Jeśli się okaże, że to zniknęło na stałe to zwykłe oszustwo. Wiele osób pewnie wcale nie zamierzało zamawiać wczoraj płyty, ale zrobiło to tylko ze względu na kod. Nie ma kodu = powinni oddać kasę.
To wtedy trzeba nagłośnić sprawe w internetach, najgorzej mają ci którzy płacili z góry
Days off are great...
"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego" John Frusciante
Napisano 04 listopada 2017 - 14:25
Oni o takich promocjach sami w sumie nic nie wiedzą. Dostali nagle info że "może jakiś koncert , może coś , działajcie szybko bo na Stronie U2 jest odnośnik do Waszego sklepu" To zrobili regulamin na prędcę (data 31 listopada , serio xd ?) i wstawili. W wybranych punktach pewnie można pomarzyć żeby kierownicy wiedzieli w ogóle że takie promo istnieje Więc no dość zabawna sytuacja. Szczególnie że np na Niemieckim odnośniku jak wół wielka karta o zasadach promo Ale w sumie z U2 jest tak zawsze. Przypomnijcie sobie co się działo z regulaminami na e-tickety na I+E. Do momentu wejścia przez bramkę nie byłem pewny czy dostanę się na koncert
EDIT: W sklepie Portugalskim też zero info po przeniesieniu na stronę sklepu. Pierdolnik jak u nas to samo Włoski Amazon
Napisano 04 listopada 2017 - 14:26
Empikowy cyrk jak zwykle. Jak tak duża platforma internetowa może być tak nie zorganizowana, kto tym zarządza do cholery.
Dalej widniejemy na U2.com, chociaż tyle.
Napisano 04 listopada 2017 - 14:27
Napisano 04 listopada 2017 - 14:27
Oni o takich promocjach sami w sumie nic nie wiedzą. Dostali nagle info że "może jakiś koncert , może coś , działajcie szybko bo na Stronie U2 jest odnośnik do Waszego sklepu" To zrobili regulamin na prędcę (data 31 listopada , serio xd ?) i wstawili. W wybranych punktach pewnie można pomarzyć żeby kierownicy wiedzieli w ogóle że takie promo istnieje Więc no dość zabawna sytuacja. Szczególnie że np na Niemieckim odnośniku jak wół wielka karta o zasadach promo
To lepiej mogli to dograć, mają trochę czasu do promocji płyty, o koncertach u nas też nic nie wiadomo, a skoro już się za to zabrali to niech teraz się tłumaczą. Btw życie fana U2 w Polsce to jakaś chora sinusoida
Days off are great...
"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego" John Frusciante
Napisano 04 listopada 2017 - 14:32
To lepiej mogli to dograć, mają trochę czasu do promocji płyty, o koncertach u nas też nic nie wiadomo, a skoro już się za to zabrali to niech teraz się tłumaczą. Btw życie fana U2 w Polsce to jakaś chora sinusoida
Oni się nie potrafią dograć nawet jeśli chodzi o anulowanie mi newslettera , nie wymagajmy za dużo
Ale derczi dobrze prawi , jednak to jest sytuacja bez procedensu. Ludzie zamówili , w dużej części wydali hajs , na pewno nie pozostanie to bez odpowiedzi ze strony firmy
Napisano 04 listopada 2017 - 14:32
Strona U2.com jest najważniejsza. Póki tam widniejemy to jest spoko. Durny Empik może po prostu musi mieć czas żeby się ogarnąć z tematem.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych