Bilety: opinie
#1461
Napisano 20 marca 2009 - 01:32
Mam 6 biletów na płytę! Yuuuupiiii!! Jak widać trzeba próbować do skutku. Zajęło mi to półtora godziny i 5 dopuszczeń do kupna, kiedy płyta była niedostępna.
Właśnie wydrukowałam sobie potwierdzenie rezerwacji, a jutro z samego rana zrobię przelew!!
Pozdrawiam i życzę tym wszystkim, którym się jeszcze nie udało SUKCESU!!!
Do zabaczenia na koncercie!!!!
#1463
Napisano 20 marca 2009 - 01:33
Drogi użytkowniku!
Autoryzacja transakcji 21348-Z2345 dla Eventim Sp. z o.o. na kwotę 618.8 PLN ma wynik POZYTYWNY.
Numer gwarancji: 4TG8671D7P
Potwierdzenia w mailu od EVENTIM nie dostałem. Wcześniej podczas zamawiania wyskoczył mi błąd, odświeżyłem więc, zaskoczyło ponownie, dokonałem płatności przez Dotpay, zapłaciłem ponadto za ich niby gwarancję.
Mam te bilety czy nie mam do jasnej cholery?????????????????????????
Jasna Anielka! Tak szybko to nawet bilety do NIEBA by się nie rozeszły!
#1464
Napisano 20 marca 2009 - 01:33
https://shop.ticketp...asp?evnt=421819
serwery chodzą bez większych problemów
#1469
Napisano 20 marca 2009 - 01:37
Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło?
#1471
Napisano 20 marca 2009 - 01:38
ja miałam szczęście i udało mi się prawie od razu zakupić bilety na płytę.....ale to nie zmienia faktu, że dali ciała z dystrybucją na całej lini:/ - zresztą jak zwykle:/
IrishGirl z u2.heh.pl
#1472
Napisano 20 marca 2009 - 01:39
we'll shine like stars in the winter light..."
#1475
Napisano 20 marca 2009 - 01:39
Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.
Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło?
Koszyk jest pusty. Rezerwacje masz w zakladce 'moje zamowiena'
#1478
Napisano 20 marca 2009 - 01:40
na mój gust możesz spać spokojnieNiech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.
Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło?
profilaktycznie możesz się wylogować i zalogować raz jeszcze sprawdzając swoje zamówienie,
ktoś tu ładnie podawał odpowiedniego linka
#1480
Napisano 20 marca 2009 - 01:40
Niech ktoś mnie poratuje i wytłumaczy coś.
Teoretycznie mam zamówione bilety na płyte, transakcja została pomyslnie zakończona, dostałam nr rezerwacji, ale jak później odświeżyłam stronę, to mój koszyk jest pusty Czy to oznacza, że zamówienie się nie powiodło?
Też chciałbym to wiedzieć!!! Mam podobnie, przelew poszedł, w koszyku w moim profilu na eventimie nie ma żadnej info.
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych