Bilety: opinie
#1044
Posted 19 marca 2009 - 22:05
Mnie tez się właśnie udało zalogować. Teraz pasuje odświeżać co chwilę.
Mam pytanie - pewnie już było nie raz: po dodaniu biletu do koszyka mam 22 minety, tfu minuty, ale na co? Muszę kupno biletu, który mam w koszyku jakoś potwierdzić?
Wybrać formę płatności, sposób wysyłki i potwierdzić adres - zapewne.
#1046
Posted 19 marca 2009 - 22:05
Kurczę, teraz to mi się dylemat zrobił. Skoro z tych za 140 mają być też na dole, to faktycznie blisko... Z tym, że to będzie tył sceny! Czyli pewnie zespół, mimo że bliżej, to i tak pewnie przez prawie cały czas będzie tyłem do tych sektorów. A po co mi oglądać ich tyły...
Eh, nie wiem, co teraz zrobic
Doradźcie ;(
Pierwsza myśl może okazać się jak zwykle najlepsza. Więc płyta?
Władają nim potwory..
#1047
Posted 19 marca 2009 - 22:06
Bilety w Twoim koszyku są zarezerwowane na 22 minuty. Jeśli nie zdążysz zrealizować transakcji w tym czasie, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
Po udanej transakcji, w ciągu godziny otrzymasz od nas email z potwierdzeniem zamówienia. Zanim skontaktujesz się z nami sprawdź folder ze spamem. Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie rezerwacji, Twoje zamówienie jest ważne.
Czas dostawy:
Poczta Polska: 4 tygodnie
Kurier UPS: 2 tygodnie
To znaczy że mam 22min. na zrobienie przelewu?... bo już nie kapuje...
#1052
Posted 19 marca 2009 - 22:10
Pierwsza myśl może okazać się jak zwykle najlepsza. Więc płyta?
Nie, nie, w moim przypadku płyta odpada... :-)
#1056
Posted 19 marca 2009 - 22:12
OK, wstrzymam się do 21 minuty i wtedy kliknę "kup".
tymczasem sasiad wracajacy z imprezy na klatce schodowej wywali sie wprost na skrzynke z ktorej wychodza kable internetowe do wszystkich mieszkan i totalnie ja uszkodzi : D
eee znowu strona eventim zwyczajnie wygląda, a już byłam na jakiejś oficjalnej stronie przedsprzedaży.
u mnie to samo;)
Reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users