tak ja płaciłam przelewem po 9 rano w poniedziałekbtw....placił ktos z was dopiero w poniedzialek????
to chyba nie za pozno????
Bilety: opinie
#2142
Napisano 24 marca 2009 - 15:31
Sęk w tym, że od wczoraj tak od wieczorka nikt nie odbiera pod tymi numerami:
tel. +48 (0) 22 621 94 54
tel. +48 (0) 22 353 93 93
Albo sygnał albo zajęty (wtedy podejrzewam że ktoś inny próbuje się dodzwonić). Na mejle też ani razu nie odpisali.
Dlatego pytam komu ostatniemu się udało dodzwonić
Ja dodzwoniłem się do nich wczoraj po wielu próbach połączenia się Niestety wtedy powiedziano mi, że przelew nie dotarł ale dziś juz mam status "wydrukowane"
Władają nim potwory..
#2143
Napisano 24 marca 2009 - 15:33
Sęk w tym, że od wczoraj tak od wieczorka nikt nie odbiera pod tymi numerami:
tel. +48 (0) 22 621 94 54
tel. +48 (0) 22 353 93 93
Albo sygnał albo zajęty (wtedy podejrzewam że ktoś inny próbuje się dodzwonić). Na mejle też ani razu nie odpisali.
Dlatego pytam komu ostatniemu się udało dodzwonić
Musisz próbować.Ja tak miałam z Live Nation, cały czas albo było zajęte albo nikt nie odbierał.
W końcu się dodzwonisz
#2144
Napisano 24 marca 2009 - 15:43
Też mi to wczoraj powiedzieli, ale już dziś status się zmienił:Ja dodzwoniłem się do nich wczoraj po wielu próbach połączenia się Niestety wtedy powiedziano mi, że przelew nie dotarł ale dziś juz mam status "wydrukowane"
2 zamówione
2 wydrukowane
#2145
Napisano 24 marca 2009 - 15:44
Musisz próbować.Ja tak miałam z Live Nation, cały czas albo było zajęte albo nikt nie odbierał.
W końcu się dodzwonisz
LiveNation podaje u siebie na stronie kontakt do Eventimu więc wszyscy próbowaliśmy się dodzwonić do tego samego biura
Władają nim potwory..
#2147
Napisano 24 marca 2009 - 15:48
LiveNation podaje u siebie na stronie kontakt do Eventimu więc wszyscy próbowaliśmy się dodzwonić do tego samego biura
Nie masz racji,ja dzwoniłam na całkiem inny numer niż tutaj podany.Podał mi go pan z Eventimu kiedy nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie i kiedy nakrzyczałam mu,że takiego cyrku to dawno nie widziałam
#2148
Napisano 24 marca 2009 - 16:11
Nie masz racji,ja dzwoniłam na całkiem inny numer niż tutaj podany.Podał mi go pan z Eventimu kiedy nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie i kiedy nakrzyczałam mu,że takiego cyrku to dawno nie widziałam
Czyli dla niegrzecznych klientów był inny numer no ja miałem ten dla milszych
Władają nim potwory..
#2149
Napisano 24 marca 2009 - 16:29
Na pytanie czy jest w ogóle szansa na to, że ona mnie nie ma w d... i nie gada mi z tym telefonem od nich na odczepne, gdzieś poszła z kimś gadać. A jak wróciła powiedziała, że "szansa jest duża, bo mają pulę rezerwową na takie wypadki". Jak zaczynałem w to również powątpiewać, zaczęła gadać, że mnie rozumie i wzięła zapisała sobie mój numer telefonu. W to też nie wierzę, wszak numer przecież mają w systemie. Załamka
że też akurat mi. Ciekawe czy to ściema z tą pulą.
#2151
Napisano 24 marca 2009 - 16:42
Dodzwoniłem się. Masakra. Wpłata doszła. Jest zaksięgowana ale ... moje "zamówienie spadło". Mam czekać jutro albo pojutrze na telefon od nich. I jak się nie uda zwrócą mi pieniądze. Jak przestałem być miły i powiedziałem, ze mnie to kompletnie nie interesuje pani mi wytłumaczyła, że nastąpił błąd systemu i wywaliło moje prawidłowe zamówienie przypadkiem.
Na pytanie czy jest w ogóle szansa na to, że ona mnie nie ma w d... i nie gada mi z tym telefonem od nich na odczepne, gdzieś poszła z kimś gadać. A jak wróciła powiedziała, że "szansa jest duża, bo mają pulę rezerwową na takie wypadki". Jak zaczynałem w to również powątpiewać, zaczęła gadać, że mnie rozumie i wzięła zapisała sobie mój numer telefonu. W to też nie wierzę, wszak numer przecież mają w systemie. Załamka
że też akurat mi. Ciekawe czy to ściema z tą pulą.
Dzwoniłeś tak 'z głupa' dopytać się jak tam twoje zamówienie czy otrzymałeś jakieś dziwne sygnały przyczyniające się do niepokoju?
#2156
Napisano 24 marca 2009 - 16:51
#2157 Guest_Mac_*
Napisano 24 marca 2009 - 16:53
A ja jestem już zdenerwowany. Co prawda mam status zamówione, ale napisałem wczoraj do eventimu e-mail i jeszcze nie odpisali, choć właściwie mają na to 24h. Bilety zarezerwowałem szybko, przelew szybko, może trochę się śpieszę, ale chciałbym mieć w końcu potwierdzenie, że wysłali.
Spokojnie, ja napisałem do eventimu w piątek a odpowiedź dostałem dopiero dzisiaj.
#2158
Napisano 24 marca 2009 - 16:54
Obawiam się tylko takiej sytuacji, o jakiej napisał Dev - "system połknął i nic nie możemy zrobić"
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych