Bilety: opinie
#2023
Napisano 23 marca 2009 - 18:27
No teraz czekać tylko na kuriera... skoro jest status "Zamówione" to znaczy że ze wpłatą kasy wszystko OK i nie ma się co schizować i zadawać pytań "czy napewno dobrze jest zamówione", "czy dobrze wpisałem numer rezerwacji" lub "czy kasa doszła"
#2032
Napisano 23 marca 2009 - 18:52
Spokojnie. Wychodzi na to, że statusy zmieniają się tak, jak zamawiane były bilety. Kumpel, który kupił bilet o 00:05 od rana ma status "zamówione", ja kupując 20 minut po północy, niedawno taki status otrzymałem. Chyba za kolejnością idą.
A nie tak, jak były wpłacane pieniądze? Co jeśli ktoś kupił zaraz po północy, ale wpłatę zrobił np. w piątek wieczorem?
#2034 Guest_madredeus_*
Napisano 23 marca 2009 - 18:52
Szkoda, że rano nie sprawdziłem statusu. Mam: Nie masz niezrealizowanych zamówień.
Trochę mnie to denerwuje.
A kupiłeś bilety w przedsprzedaży? Bo ja też tak mam, a kupiłam w pre-sale. Kilka razy pisałam do eventimu w tej sprawie, zapewniali, że moje zamówienie jest w systemie.
#2036
Napisano 23 marca 2009 - 18:55
Spokojnie. Wychodzi na to, że statusy zmieniają się tak, jak zamawiane były bilety. Kumpel, który kupił bilet o 00:05 od rana ma status "zamówione", ja kupując 20 minut po północy, niedawno taki status otrzymałem. Chyba za kolejnością idą.
Raczej jest wyrywkowo. Taką przynajmniej mam nadzieję, wszak kupiłem bilet i przelałem kasę kilkanaście minut po północy, a wisi cały czas 2 zarezerwowane. Oby :/ bo nieswojo się czuję jak tu wszystkim zmieniają się statusy, a mi nie
#2037
Napisano 23 marca 2009 - 18:56
kumpel kupował przez vise i tez ma komunikat nie masz niezrealizowanych zamóiwen czy to znaczy ze juz sa wysłane bilki hm... oby!
Upewnijcie się, że, patrząc na stan zamówienia, macie w przeglądarce taki mniej więcej adres:
https://www.eventim..../my_orders.html
#2039
Napisano 23 marca 2009 - 18:57
Też napisałem podobnie bo dodzwonić się nie mogłem.Ja przed chwilą wysłałam im mailem potwierdzenie wpłaty za moje bilety. Tak na wszelki wypadek. I poprosiłam by potwierdzili, że dotarła do nich kasa.
@Witas - dzięki - wklepałem link i wyświetla status: zamówione.
To jak to w końcu jest, że się loguje i mam inny status a poprzez ten link taki?
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych