niestety nie tylko ty... ja mam dokładnie to samo... jutro wyśle maila do amazona bo widac to nie pojedyńczy przypadek...
pozdrawiam
a więc tak. Ja nie widzę powodu do paniki. Amazon nigdy jeszcze mnie zawiódł i na pewno weźmie na poważnie Wasze reklamacje!!!
Ja miałem kilkukrotnie problem i zawsze były one rozwiązywane na plus:
Przypadek 1
Zamówiłem DVD. Na stronie była informacja o regionie 0, otrzymałem 1. Napisali, że koszty związane z wysyłka zwrotną do nich będą zbyt duże i stwierdzili, żebym zostawił sobie płytkę oraz obiecali że wysyłają właściwą wersję czyli region 0. Po 2 tygodniach ta sama sytuacja. Znowu dostaję region 1!!! Okazuje się, że na stronie mają błąd - nie mają tego DVD z regionem 0. Oczywiście otrzymuję zwrot wszelkich kosztów i nie muszę zwracać im płyt z regionem 1.
Przypadek 2
W czerwcu zaginęły 2 przesyłki. Amazon wyznaczył czas, aby jeszcze poczekać. Po tym czasie zapytali czy chcę zwrot kasy czy ponowienie przesyłki. Za jedną z nich poprosiłem kaskę, a drugą o przesłanie jeszcze raz (oczywiście wysłali darmowo). Tutaj nastąpiła niespodziewana sytuacja. Otrzymałem nowe płytki z Amazona, a dwa dni później znalazłem w skrzynce zagubione wcześniej płyty
, które dopiero teraz dotarły. Z racji tego jak jestem traktowany przez Amazona postanowiłem być również uczciwy wobec nich i niezwłocznie powiadomiłem ich o tym, że otrzymałem w międzyczasie zagubioną przesyłkę. Amazon ponownie odpowiedział, że koszty przesyłki zwrotnej byłyby zbyt duże, więc postanowili abym zostawił sobie obydwie przesyłki jako prezent od nich
Jak więc widzicie mnie zwykłego Polaczka potraktowali niesamowicie indywidualnie i pozytywnie. Ja od tamtej pory tylko u nich robię zakupy...dlatego wierzę, że reklamacja zostanie uznana...
Swoją drogą sam oczekuję na box, wiec ciekawe co znajdę w insajdzie paczki