Ulubione piosenki U2 & nieulubione piosenki U2
#201
Napisano 18 lutego 2009 - 18:52
Co do ulubionych - za duzo by wymieniac, ale jednak "With or without you" to jednak coś czego już nikt nigdy nie będzie w stanie przebić
#202
Napisano 18 lutego 2009 - 20:49
Until The End Of The World, Heartland, Lemon, Where the Streets Have No Name, If God Will Send His Angels, Love Is Blindness, Ultraviolet, Who's Gonna Ride Your Wild Horses, Out of Control, Gloria, 11 O'Clock Tick Tock, Two Hearts Beat As One, If You Wear That Velvet Dress, Discotheque, Do You Feel Loved, Stay, Electrical Storm, Miracle Drug, Bad, Promenade... i wiele innych
Please (single version), The Fly... Uwielbiam wszystkie piosenki, które nie są w nielubianych!
Alex Descends Into Hell For a Bottle of Milk
Im dłużej piszę, tym bardziej się zastanawiam, czemu nie napisałam po prostu : UWIELBIAM U2
NLOTH : Crazy Tonight, Magnificent, Unknown Caller, Breathe (póki co te, które są WOW!!! reszta się wkręca stopniowo )
A teraz te, za którymi jakoś nie przepadam:
Grace, Dirty Day, albumowe Daddy's Gonna Pay (live jest świetne)
co za dysproporcja... jeśli przypomni mi się coś, co tu koniecznie powinno być, to edytuję...
#203
Napisano 07 marca 2009 - 00:11
Moja ukochana 10, kolejność przypadkowa:
1: Electrical Storm (wersja normalna).
2: One (zwłaszcza wersja Live Mexico '97)
3: Bullet The Blue Sky (zwłaszcza wersja z Dublina - 28.08.93)
4: Magnificent
5: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
6:I Still Haven't Found What I'm Looking For
7: Last Night On Earth
8: Staring At The Sun (zwłaszcza wersja Live Mexico '97)
9: All I Want Is You
10: Please
#204
Napisano 07 marca 2009 - 20:17
"Lemon" - słabo znam Zooropa, ale to akurat wpadło mi kiedyś tam w ucho - świetny kawałek, popis wokalny Bona.
"One" - znane, oklepane no ale to klasyk - a ta wersja z tą nowa wersja z jakąś babką to pomyłka wg mnie.
"Sometimes You Can't..." - patrząc z perspektywy czasu to niedość, że największy hit to i najlepszy utwór z Bomby, posłuchałem ostatnio i jakoś chodził za mną ten kawałek cały dzień
"Magnificent", "FEZ - Being Born", "Moment of Surrender" - nowa płyta wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a te 3 kawałki bardzo często katuje, mógłbym dodać jeszcze przynajmniej 2, ale 3 wystarczy
A jeśli chodzi o utwory, które niezbyt do mni przemówiły to umieściłbym na tej liście "Desire", "Sweetest Thing" (wersje z tym teledyskiem gdzie Bono jedzie na jakimś wozie słyszałem) i "Numb" bo to jakiś "niewyraźny" kawałek jakby mu chlorochinaldinu zabrakło No ale napewno moja lista ulubionych jak i nieulubionych utworów napewno diametralnie się zmieni z czasem poznawania U2
#205
Napisano 12 marca 2009 - 17:54
1.Red Hill Minning Town
2.Promenade
3.Where The Streets Have No Name
4.One Tree Hill
5.Unkown Caller
6.Heartland
7.Stay
8.If God Will Send His Angels
9.Running To Stand Still
10.The Ground Beneath Her Feet
11.When I Look At The World
12.Acrobat
13.The Unforgettable Fire
14.Angel Of Harlem
15.In A little while
16.Rejoice
17.Twillight
18.A Sort of Homecoming
19.Bad
20.The First Time
uff, bylo ciezko
#206
Napisano 12 marca 2009 - 18:43
ale: nie przepadam za singlowymi kawałkami - no sorry, nie mogę, nie lubię jak tak katują "do kotleta" - to taka jakaś profanacja, tak puszczać w radiu czy TV pomiedzy pussycat dolls, czy inną britney, albo dodą....
no i później te teksty: aaa U2 - kojarze: One....
tak czy inaczej: wolę to schowane na płytach, przyczajone na b-sidach U2, takie po prostu moje (wyszedł ze mnie egoista:))
#209
Napisano 21 września 2009 - 20:46
Bez przesadyzmu. Ty byś chciał, żeby ludzie nie lubili Cię za to, że masz chu****ch sąsiadów? Cóż to zmienia?ale: nie przepadam za singlowymi kawałkami - no sorry, nie mogę, nie lubię jak tak katują "do kotleta" - to taka jakaś profanacja, tak puszczać w radiu czy TV pomiedzy pussycat dolls, czy inną britney, albo dodą....
#210 Guest_piotrek85_*
Napisano 21 września 2009 - 20:50
chciała a nie chciałBez przesadyzmu. Ty byś chciał, żeby ludzie nie lubili Cię za to, że masz chu****ch sąsiadów? Cóż to zmienia?
1. Silver And Gold
2. One Tree Hill
3. Exit
4. The Fly
5. Zooropa
6. Stateless
7. Miami
8. Wire
9. Breathe
10. Moment Of Surrender
A najbardziej nie cierpię Wild Honey i Crumbs From Your Table.
#211
Napisano 21 września 2009 - 21:05
Peace on Earth - muzycznie jest taka liniowa, a tekst po prostu rozkłada na łopatki. Niestety negatywnie...
Numb - zwyczajnie nie potrafię tego słuchać, nie znajduję przyjemności/emocji nie porywa mnie ta muzyka.
Red Light - jak wyżej. Generalnie War moim ulubionym albumem nie jest, wolę oba poprzednie ale Surrender czy Drowning Man są znakomite. Red Light znakomity nie jest.
Yahweh - nie, nie i nie. Taka radosna przyśpiewka z irytującym tekstem.
Love and Peace Or Else - jest to kawałek który chyba jako pierwszy z Bomby mi się znudził i nigdy nie znalazłem w nic fajnego (poza sekcją rytmiczną)
of Future Past
the magician longs to see...
one chants out
between two worlds
Fire - walk with me.
#213
Napisano 22 września 2009 - 08:57
2. The Unforgettable Fire
3. Red Hill Mining Town
4. I Will Follow
5. One Tree Hill
6. Bad
7. Running To Stand Still
8. Magnificent
9. Wire
10. With Or Without You
11. Gloria
12. Sometimes You Can't Make It on Your Own
13. Please
14. Indian Summer Sky
15. Moment of Surrender
Bonus:
1. Fez - Being Born
2. Unknown Caller
3. Kite
See through in the sunlight
#214
Napisano 22 września 2009 - 10:58
kade - doczytałem. Kluczowa to ona może być dla wypowiedzi, do zdania, którego się czepiam ma się nijak A co do samej jego treści: rozumiem to, mam podobnie
Ulubione: Acrobat (Boże, co za solo, co za... wszystko), Sort Of Homecoming, An Cat Dubh, Tommorow, Like A Song...
Nieulubione: Man And Woman - mówcie co chcecie, to by przeszło na albumie George Michaela, nie tutaj. Kontekst bracia i siostry. A - City Of Blinding Lights, m.in. za intro w stylu Al Bano i Rominy Power.
#215
Napisano 22 września 2009 - 11:10
See through in the sunlight
#216
Napisano 22 września 2009 - 11:16
Acrobat kiedyś uwielbiałem, nawet teraz zastanawiałem się, czy go nie wpisać na listę. Ale jednak obecnie odbieram ten kawałek jako zanadto histeryczny, tak bym to ujął. Wciąż pozostaje najlepszy z Achtunga (One nie jest z Achtunga ale jakoś tak się załtofdejtował.
Ależ One jest z Achtunga
#218
Napisano 05 października 2009 - 16:15
-Running to stand still
-Red hill mining town
-Pride (In the name of love)
-The Unforgettable Fire
-Bad
-Sunday Bloody Sunday
-One
-So cruel
-Who's gonna ride your wild horses
-Acrobat
-Ultra violet (light my way)
-Lemon
-Staring at the sun
-Please
-Walk on
-Kite
-Peace on Earth
-Miracle Drug
a nie przepadam za:
-All Because Of You
-Gloria
-Get on your boots
moja lista ulubionych piosenek wciąż sie zmienia, ponieważ cały czas odktywam piękno innych, których do tej pory nie słuchałam:-)
Użytkownik acr edytował ten post 05 października 2009 - 20:04
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych