Kody&Presale&Bilety
#561
Napisano 28 lipca 2018 - 22:31
#562
Napisano 28 lipca 2018 - 22:47
Jest taka możliwość. Skontaktuj sie w poniedziałek z ticketmasterem.
#563
Napisano 28 lipca 2018 - 22:53
#564
Napisano 31 lipca 2018 - 17:18
Raczej marne szanse
Aus den AGBs:
Die Bestimmungen der Veranstalter gestatten es uns auch nicht, Tickets umzutauschen oder zurückzunehmen, sobald diese gekauft worden sind. Ebenso ist es uns nicht gestattet, die Kosten für die bei Ihnen verlorengegangenen, gestohlenen, beschädigten oder zerstörten Tickets zu erstatten. Das gilt allerdings nicht für personalisierte Tickets. Bewahren Sie Ihre Tickets bitte nach Erhalt an einem sicheren Ort auf. Beachten Sie, dass direkte Sonneneinstrahlung oder Hitzeeinwirkung unter Umständen die Tickets beschädigen kann
Takie ma ogólne zasady ma ticketmaster, nie mają polityki wystawiania duplikatów podobnie jak eventim.de
#565
Napisano 31 lipca 2018 - 22:42
#566
Napisano 13 sierpnia 2018 - 13:33
Cześć,
Przepraszam za ewentualne zaśmiecanie tematu, lecz nie mogłem znaleźć bardziej odpowiedniego miejsca na pytanie o regulamin i warunki w zakresie biletów na trasę eXperience+Innocence.
Szukałem regulaminów, niestety nie znalazłem jasnej i klarownej odpowiedzi na pytanie, czy bilety są imienne? Czy bilety kupione na viagogo to porażka i mogę zapomnieć o wejściu?
Każdy czasem popełnia głupi błąd i pomimo zwyczajowej ostrożności, pod wpływem euforii zakupiłem w maju tego roku dwa bilety na gig w Belfaście 28/10. Problem polega na tym, że za pośrednictwem serwisu viagogo na temat któego reputacji dochodzą mnie bardzo negatywne informacje.
Zakupiłem dwa bilety na konkretne miejsca, operator informuje, że bilety prześle na 7 dni przed eventem. Ja natomiast odchodzę od zmysłów zastanawiając się, czy bilety na U2 są imienne? Czy zabepieczone w jakiś sposób przed handlem na tego typu serwisach?
Jeżeli tak, to zakładam, że dałem się oszukać i nie wejdę na ten koncert. Wiedząc to, być może Będę miał narzędzie do walki o zwrot od viagogo, gdyż pomimo disclaimera na ich stronie "że imienne bielty są spoko i tak wejdzesz", nieucziciwe jest sprzedawanie biletów na event, którego organizator jasno zaznacza, że opcja z innym nazwiskiem nie przejdzie.
Jeżeli nie są imienne, to czy istnieje dalej przesłanka, że jednak nie wejdę? Rozumiem, że trwa walka z nieuczciwymi konikami i bilet z tego źródła cechuje się bardzo wysokim ryzykiem.
Pewnie jesteście ciekawi ile zapłaciłem- kosztowało mnie to 480 EUR. Pytanie tylko czy to koszt lekcji czy wspaniałego przeżycia.
Liczę na wasze doświadczenia w tym zakresie, może link do regulaminu organizatora
Pozdrawiam serdecznie
#567
Napisano 13 sierpnia 2018 - 15:48
Bilety nie są imienne...ale nie wiem jak w Belfascie..ale w Dublinie do wejscia potrzebna jest karta, którą się płąciło za bilety.....
#568
Napisano 13 sierpnia 2018 - 16:15
Faktycznie, znalazłem taką informację tu na forum i w Internecie- odnośnie karty w Dublinie. Próbuje znaleźć regulamin na Belfast. Jeżeli jest paperless, czyli na kartę, mam chociaż podstawę żądać zwrotu od viagogo ponieważ jeżeli jest paperless, na koncert może wejść tylko ten kto ma kartę którą kupiono pierwotnie bilet ergo już przy odsprzedaży wiadomo było, że nie wejde i że bilet jest bezużyteczny i niesprzedawalny
#569
Napisano 13 sierpnia 2018 - 16:49
#570
Napisano 13 sierpnia 2018 - 17:34
Bilety nie są imienne...ale nie wiem jak w Belfascie..ale w Dublinie do wejscia potrzebna jest karta, którą się płąciło za bilety.....
Czy dobrze rozumiem, że aby wejść na koncert będę potrzebował kartę, którą płaciłem za bilety? Konkretnie chodzi o koncert w Berlinie.? Co w przypadku gdy w miedzy czasie karta została wymieniona na nową np. z powodu kradzieży?
#571
Napisano 13 sierpnia 2018 - 17:46
Czy dobrze rozumiem, że aby wejść na koncert będę potrzebował kartę, którą płaciłem za bilety? Konkretnie chodzi o koncert w Berlinie.? Co w przypadku gdy w miedzy czasie karta została wymieniona na nową np. z powodu kradzieży?
Przecież do Berlina są normalne bilety, powinieneś je mieć od pół roku (chyba że odbiór na miejscu) i na pewno przy kupowaniu byś zauważył mniej lub bardziej oczojebny napis o tym że będzie ci ta karta potrzebna.
Faktycznie, znalazłem taką informację tu na forum i w Internecie- odnośnie karty w Dublinie. Próbuje znaleźć regulamin na Belfast. Jeżeli jest paperless, czyli na kartę, mam chociaż podstawę żądać zwrotu od viagogo ponieważ jeżeli jest paperless, na koncert może wejść tylko ten kto ma kartę którą kupiono pierwotnie bilet ergo już przy odsprzedaży wiadomo było, że nie wejde i że bilet jest bezużyteczny i niesprzedawalny
Napiszę coś co kiedyś mi się przewinęło w internecie, nie jestem pewien na ile to prawda: viagogo czasem sprzedaje bilet którego fizycznie nie mają i zdarzyć się może że w dniu koncertu dostaniesz info że "nie mamy Pana biletu, już zwracamy pieniążki" tylko pozdro jak przeleciałeś pół kontynentu już na koncert, bo za to nikt ci nie odda, także... powodzenia (?)
Historia z reddita: https://www.reddit.c...minal_bastards/
When the lights go out
And you throw yourself about in the darkness where you learn to see
---
24/09/2015//Berlin
12/07/2017//Berlin
31/08/2018//Berlin
29/09/2018//Kopenhaga
10/11/2018//Dublin
13/12/2023//Las Vegas
#572
Napisano 13 sierpnia 2018 - 20:19
#573
Napisano 14 sierpnia 2018 - 06:17
Przecież do Berlina są normalne bilety, powinieneś je mieć od pół roku (chyba że odbiór na miejscu) i na pewno przy kupowaniu byś zauważył mniej lub bardziej oczojebny napis o tym że będzie ci ta karta potrzebna.
Napiszę coś co kiedyś mi się przewinęło w internecie, nie jestem pewien na ile to prawda: viagogo czasem sprzedaje bilet którego fizycznie nie mają i zdarzyć się może że w dniu koncertu dostaniesz info że "nie mamy Pana biletu, już zwracamy pieniążki" tylko pozdro jak przeleciałeś pół kontynentu już na koncert, bo za to nikt ci nie odda, także... powodzenia (?)
Historia z reddita: https://www.reddit.c...minal_bastards/
Mrozi krew w żyłach i rozumiem to, że to moja wina. Nie zmienia to faktu, że chcę z tym coś zrobić.
W mojej transakcji jest informacja, że bilet dostanę na 7 dni przed koncertem.
Napiszę to w ten sposób, że mam dwa poziomy zmartwień, pierwszy to czy w ogóle tam wejdę, czy jest szansa (zależne od rodzaju biletu).
Drugi to ewentualne odzyskanie pieniędzy, jeżeli ustalę, że faktycznie nie mam szans,
chociaż jest jeszcze cień nadziei w sytuacji o której napisał kade (chytba, że źle to rozumiem).
Na Belfast nie jest paperless. Trzeba wydrukować z systemu zakupowego. Albo a telefonie pokazać z aplikacji ticketmaster
Informacja, jaką podaje viagogo przy moim zamówieniu to
Twoje bilety będą gotowe do pobrania w tygodniu przed wydarzeniem. Poinformujemy Cię, gdy bilety zostaną udostępnione do pobrania.
#574
Napisano 14 sierpnia 2018 - 08:32
Jeśli nic się nie zmieniło od I+E, to płyta w UK i Irlandii jest paperless (potrzebna karta), a trybuny normalne bilety papierowe.
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#575
Napisano 14 sierpnia 2018 - 10:13
Jeśli nic się nie zmieniło od I+E, to płyta w UK i Irlandii jest paperless (potrzebna karta), a trybuny normalne bilety papierowe.
To w miarę dobra informacja ponieważ, według tego "konika" mam miejsca, które sam system pozwolił mi zresztą wybrać (inna sprawa to fakt, że ludzi otrzymywali bilety z innymi miejscówkami niz płacili- czytałem) co jest raczej dobrym prognostykiem
#576
Napisano 14 sierpnia 2018 - 10:28
inna sprawa to fakt, że ludzi otrzymywali bilety z innymi miejscówkami niz płacili- czytałem
z tego co się orientuję, viagogo obiecuje zapewnić (przynajmniej tak twierdzą..) inne bilety na dany event, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy i nie dostarczył biletów na czas. być może dlatego ludzie dostawali bilety na inne miejscówki.
Midnight is where the day begins.
#577
Napisano 14 sierpnia 2018 - 10:52
z tego co się orientuję, viagogo obiecuje zapewnić (przynajmniej tak twierdzą..) inne bilety na dany event, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy i nie dostarczył biletów na czas. być może dlatego ludzie dostawali bilety na inne miejscówki.
Tak to prawda, viagogo Ci gwarantuje wymiane bilety na inny event. Ale miałem na myśli sytuacje, że kupujesz po prostu bilet a że na niego nie wejdziesz dowiadujesz się dopiero pod stadionem/ miejscem koncertu.
Mam nadzieję, że mnie to nie spotka, chcociaż wciąż przeglądam internet i zbieram fakty, żeby się zdecydować czy tam jechać i ryzykować czy już zacząc walkę o zwrot
#578
Napisano 17 sierpnia 2018 - 13:15
Jak żona kupowała bilet z opcją odbioru na miejscu a nie jedzie na koncert to nie będzie problemu z odbiorem biletów?
#579
Napisano 17 sierpnia 2018 - 16:12
Jak żona kupowała bilet z opcją odbioru na miejscu a nie jedzie na koncert to nie będzie problemu z odbiorem biletów?
Będzie.
Wymagany jest nr zamówienia i ID kupującego. Kolega ma podobną sytuację. Pisał do nich i nawet nie było możliwości wysyłki biletu bez względu na koszty.
No chyba, że człowiek wydający bilety przymknie oko na dowód/paszport.
#580
Napisano 17 sierpnia 2018 - 21:20
Tak pobieżnie to z tego wynika, że można odebrać takie bilety tylko potrzebne jest upoważnienie i kopia dowodu:
Die Öffnungszeiten der Abendkasse können von Veranstaltungsort zu Veranstaltungsort variieren. In der Regel können Sie Ihre Tickets 1-2 Stunden vor Veranstaltungsbeginn abholen.
Bitte beachten Sie, dass nur der Ticketkäufer gegen Vorlage eines Ausweisdokuments berechtigt ist, hinterlegte Tickets abzuholen. Sollte der Käufer am Veranstaltungstag nicht zur Veranstaltung gehen können, muss an den neuen Ticketinhaber eine Vollmacht ausgestellt werden. Auf der Vollmacht müssen folgende Angaben zu finden sein:
- der vollständige Name des ursprünglichen Käufers
- die Auftragsnummer
- der Name des neuen Ticketinhabers
Außerdem muss vom Käufer ein Ausweisdokument (Kopie möglich) vorgelegt werden.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych