Użytkownik

• Members
  • 3 501 Postów

Napisano 19 kwietnia 2015 - 18:03

Ogarnął fryzurę :P Ale jak zwykle szlaja się gdzieś , zamiast ćwiczyć :P
Watch more TV
I have a vision... Television
Please tell a President to watch more TV
President is not avalaible to Me??? (Mirror Ball Man Zootv Washington Dc)
http://forum.u2guitartutorials.com/

#42 One_U2 - fan 30

One_U2 - fan 30

FLY

• Members
  • 867 Postów

Napisano 19 kwietnia 2015 - 19:20

Ogarnął fryzurę :P Ale jak zwykle szlaja się gdzieś , zamiast ćwiczyć :P

dziś się nie pracuje jest w końcu niedziela. :) a w sumie dobrze go widzieć w towarzystwie dziewczyn. :D

#43 acr

acr

mam tu fajne drzewko

• Moderatorzy
  • 17 741 Postów

Napisano 19 kwietnia 2015 - 21:19

LEJE MILION z Roberta D. Przypominam że na forum funkcjonował jako Jeams_00, naprawdę hardkorowy zawodnik ;) Ale dajmy już temu spokój i zajmijmy się faktami ;)

#44 Gone

Gone

Użytkownik

• Members
  • 1 101 Postów

Napisano 19 kwietnia 2015 - 22:43

Mam potwierdzone info, że setlisty jeszcze nie mamy.

:D

"I believe in the Kingdom Come.. Then all the colours will bleed into one, bleed into one.."

#45 acr

acr

mam tu fajne drzewko

• Moderatorzy
  • 17 741 Postów

Napisano 19 kwietnia 2015 - 23:01

(jeszcze tylko - Chrap, to naprawdę poszło jako oficjalne info tam? może trzeba im napisać kim on jest i co robi w poszukiwaniu fejmu, szkoda żeby ktoś taki pół u2świata oszukiwał, nie zrobi nam dobrej reklamy ostatecznie, powinniśmy to jednak wyjaśnić bo znowu będzie obciach jak po APELU słynnym)

#46 Jacob

Jacob

Użytkownik

• U2 FAQ MAKER
  • 3 332 Postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 12:20

Cieszy, że póki nie ma informacji o żadnych próbach akustyczno-symfonicznych. I oby tak zostało. U2 musi mieć prąd i koniec.

Ogólnie rzecz biorąc super klimat mają te nagrania, takie słuchanie ,,przez ścianę" też ma swój urok. Chciałbym, żeby ta California nie była jednak z taśmy bo brzmi mega, a co dopiero w hali.

a Volcano to nie wiem..

https://www.facebook...?type=2

Co do robienia sobie niespodzianki i dawkowania emocji przed trasą to ten koleś wie jak to robić :D

I jeszcze taka kwestia:

rozumiem, że w tej próbnej hali jest ustawiona cała scena i razem z dźwiękowcami, technicznymi i zespołem ćwiczą też oświetleniowcy?

#47 acr

acr

mam tu fajne drzewko

• Moderatorzy
  • 17 741 Postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 21:00

Tego nie wie nikt. Rehearals zwykłe czy tzw. full dress rehearsals... zazwyczaj w pełnej oprawie ćwiczyli dopiero przed samą trasą, jak w Barcelonie przed 360 czy Los Angeles przez VT. Tym razem jednak od razu są w miejscu gdzie zaczynają trasę więc kto wie, kto wie ;)

#48 Jacob

Jacob

Użytkownik

• U2 FAQ MAKER
  • 3 332 Postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 21:06

Z drugiej strony gdyby scena stała to dziwne gdyby nikt z obsługi nie pstryknął foty telefonem i nie wrzucił anonimowo na tłita albo innego insta.

W każdym razie jeszcze na początku tygodnia donosili, że przed halą stoi 15 tirów. Chyba samych głośników tym nie przewozili :D

#49 acr

acr

mam tu fajne drzewko

• Moderatorzy
  • 17 741 Postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 21:14

No w sumie na korzyść tej tezy przemawia też fakt że Bono zawczasu musi się nauczyć nie spadać ze sceny bo umrze, także no :P Ale z 15oma lorami też dobry argument ;p

#50 chrapcio

chrapcio

Użytkownik

• Moderatorzy
  • 1 938 Postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 21:24

Sądzę, że scena już stoi, a te próby, które zostały nagrane przez fanów były przeprowadzone, by odpowiednio ustawić dźwięk i oświetlenie :)

ciuch ciuch!

Chrapcio7 on Last.FM

#51 Atomic_Mario

Atomic_Mario

Użytkownik

• Members2
  • 5 734 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 07:52

Takie coś z Invisible. W filmiku słychać jak ochroniarz potwierdza, że jest to próba "live":

https://www.youtube....h?v=VOWsLg25d3A

Dołączona grafika

#52 chrapcio

chrapcio

Użytkownik

• Moderatorzy
  • 1 938 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 18:14

Osoba, która opublikowała setlistę od Roberta zabrała głos:

Hi guys

Haven't been here in a long time but knew this practice list pic would make it here. As an admin for four U2 group pages on FB , I am the one that posted this pic. The copy and paste  paragraph naming the fan is from my post on the group pages. I felt a much needed confirmation had to be made. I  found the original post on a another  fan page. I contacted Robert and asked him if this was fake and or where did he find it. His reply with a tough time of speaking english was "not fake... true.... not found..given to me".. I then asked how he got it. He stated "copy from friend working inside rehearsals"... With that I still was not satisfied so I contacted mutual friends on what kind of person is this fan  and all of them said he is a straight up guy. One person said, "three weeks ago, he posted where the rehearsals were going to before it was announced". So I thought to myself how would he have known that if he wasn't legit. I've heard more weird connections to the band but I believed this guy to be telling the truth. I  encouraged anyone with doubt to message him...

Reading this thread I'd like to throw some considered food for thought. First off this is NOT a set in stone setlist. This is a considered practice list. Bono said this tour would have "rarities"... IMO there will not be one show electric the next show acoustic. I believe it will be a combo of both in one show. Given the 5-8 nights I'm sure some songs may be added while some songs will be deleted and perhaps a different order of songs. Only time will tell how they are going to make each show fresh and bright with older songs trying to capture those special live moments. Thus the I & E experience for all. This considered practice list is pre tour protocol formula as they find what they are comfortable with and deem fit. Each show having a combo electric and acoustic makes more sense and the band realizes that a lot of fans will be pi**ed if their whole show was acoustic and visa versa.

There is also mention of snippets in the list that some feel the list is fake due to the snippets. Does everyone believe the snippets of past tours were  off the cuff by Bono? I don't believe so and they are practiced before that live moment due to the bands perfection in playing live. Can someone provide a picture of past tour snippets on a practice list ? No, so that is not a reason to base it being fake at all.

Next is the acoustic version of Acrobat getting fans bowels in an uproar. Closest thing is the Hershey PA rehearsals. Has anybody ever asked themselves WHY this hasn't been played live especially the the much used mantra, "don't let the bastards grind you down"?? My theory falls in the same lines as ES not being played on the Vertigo tour as Edge said they did not feel comfortable or satisfied on transferring it live. But the 360 brought it live only to be ditched after a hand full of shows. For all we know there may be some sort of technical glitch to get it to live perfection. We don't exactly know but they are trying to play it. How does most songs happen? With an acoustic guitar, melody and words only later to be made into full band versions. One fan here pointed that out perhaps we will see a full blown electric Edge getting crazy version in due time... after practicing or playing it live or acoustic .. stadiums 2016 they will be peaking and we just may have this come to fruition.

The last thing is fans posting how the staples songs such as One, Pride , SBS, etc are not on the practice list. BD was rehearsed but is not on that days practice list in the pic and who is to say they won't every now and then throw these songs out there. They have been played to death. The band is probably just as tired in playing them as fans hearing them. They can occasionally throw one of these staples out there playing them while standing on their heads. My all time favorite is UTEOTW and if its not in the show, sure I'll miss it but I'll still live and having 2HBA1 in instead personally for me is a good swap. We all have passion for this band without a doubt. At the end of every tour I get choked up thinking is this the last time I will see them. With that fear comes a new album, new tour for all of us to be elevated and thankful that we still have the opportunity to see them again. I'm stoked and can't wait for all of this to be played out in a magical atmosphere with 25,000 of my fellow fans

Thanks guys for taking the time to read this and may you all "HAVE A GREAT SHOW"!

L&P
Warboy

ciuch ciuch!

Chrapcio7 on Last.FM

#53 The Fly

The Fly

Użytkownik

• Members
  • 2 153 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 19:14

Niech ktoś tych biedaków wreszcie uświadomi kim jest ten Pan bo się już niezły cyrk zrobił. Shame on you Panie Robercie, shame on you..

I nie wierzę, że to jakiś jasnowidz albo mistrz od przecieków, że aż przewidział gdzie odbywać się będą próby. Posz

#54 Łukasz U2

Łukasz U2

Użytkownik

• Members
  • 3 501 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 20:15

Kretyn, narobi wstydu jak cholera. I rzeczywiście trzeba by było ich uświadomić. Co on ma we łbie że za punkt honoru wziął sobie tworzenie tych informacji ? I jeszcze to pieprzenie o kontakcie zaangażowanym w próby :P Deja Vu z fejsa.
Watch more TV

#55 One_U2 - fan 30

One_U2 - fan 30

FLY

• Members
  • 867 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 20:32

ludzie nie przejmujcie się już tym Robertem koniec. <_<

#56 acr

acr

mam tu fajne drzewko

• Moderatorzy
  • 17 741 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 21:14

Problem że inni się przejmują i robi niepotrzebny syf zagranicą. Kto tam działa mocniej na tym forum? Może serio coś powinniśmy napisać, what kind of person is this man.

#57 Łukasz U2

Łukasz U2

Użytkownik

• Members
  • 3 501 Postów

Napisano 21 kwietnia 2015 - 21:16

No właśnie ktoś bardziej zakorzeniony na tamtym forum powinien się odezwać i ich ostrzec.
Watch more TV

#58 Zuma

Zuma

Użytkownik

• Members
  • 44 Postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 06:20

@atu2: Our Vancouver reporter Stephen K. says U2 has been rehearsing at Pacific Coliseum all night. “Mixture of old classics and obvious new ones.”

#59 Johnny99

Johnny99

Nothingman

• Members
  • 10 523 Postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 12:48

Konkretniej: zagrano podobno "większość" nowego albumu, w tym EBW w wersji elektrycznej. Szpieg zaznaczył jednak wprost, że nie było np. The Troubles. Jeden z fanów, z którym rozmawiał, miał dodatkowo słyszeć Ordinary Love (nie wiadomo w jakiej wersji).

Spośród klasyków agent słyszał: Beautiful Day, With or Without You, City of Blinding Lights, Pride, Magnificent, Bad, Even Better Than the Real Thing, oraz "intro" z Mysterious Ways. Miał ponadto słyszeć również The Edge'a, grającego (samemu) całe Electric Co.

Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#60 Bart.1551

Bart.1551

Użytkownik

• Members
  • 771 Postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 13:44

Ogólnie super, gdyby tylko nie ten Pride i COBL :) Ordinary Love mieli już nie grać, czyli będą to grali do końca kariery :D

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych