Caroli, on 28-5-2009, 03:27 PM, said:
Tour 360 o?
![]()
Widze, ze blad w j. angielskim nie zostal poprawiony.
Juz zamowilam bezowa i Pigol, dopilnuj aby na mojej bylo bez bledow, czyli 360 o Tour.
PS. Czy jest mozliwosc ewentualnego zwrotu juz zaplaconych koszulek w przypadku, gdy na moich bedzie widnial blad?
Z gory dzieki.
- Karolina
Wszystkie ewentualne błędy o reklamacje nalezy kierować do serwisu i wykonawcy koszulek - czyli pod adres pocztowy z jakiego dostaliście koszulki ....
jednocześnie informując o reklamacji na adres:biuro@cupsell.pl oraz do mnie na priva !
ja moge dopilnować i bede monitowal zeby wszystkie reklamacje byly jak najszybciej poprawione !!!!
Eva, on 28-5-2009, 04:37 PM, said:
Ja szczerze powiedziawszy zauważyłam ten błąd przed chwilą.
I poczekam z zamówieniem do momentu, aż zostanie ten błąd poprawiony.
Tego błędu nie powinno byc !!! Wydaje sie ze spowodowane jest to tym ze wykonawca ma zbyt wiele plikow i lekki balagan w nich !!
Postaram sie to wszystko wyprostowac !
i zalatwic wszystko jak najszybciej !! - czyli jutro !
zosia, on 28-5-2009, 08:36 PM, said:
A ja dostałam dziś taką koszulkę.........................
Wcale nie jestem pewna czy będę fanką U5, co wtedy ????????????
to sprawa zajmuje sie niezwlocznie - to nie dopuszczelne i karygodne !!!!
poprosze o wiadomosc z numerem zamowienia tej koszulki ....
bede to wyjasnial natychmiast
jakis slepy operator maszyny !! czy co ???
Doty, on 30-5-2009, 01:34 PM, said:
Kurcze ja tez mam "Tour 360 o"
Dopiero zauwazyłam
teraz pozostaje mi tylko przeprosic DOty !!!!! i blagac o wybaczenie !!! ...
Wszystkich przepraszam za zwloke w odpowiedzi nie bylo mnie w domu i nie mialem dostepu do netu ....
a dodatkowo przepraszam wszystkich za bledy i pomylki -
wszystko postaram sie jak najszybciej ominac i usunac !!!
pozdrawiam
pamietajcie - zeby zapamietac numer zamowienia i zglaszac mi wszystko natychmiast - podajac numer zamowienia oraz problem !!!
pozdrawiam