Bilety: opinie
#2085
Napisano 23 marca 2009 - 20:58
Bilety zamówiłam w środę, w czwartek z rana zrobiłam przelew.
Ja dokładnie tak samo. Nie martw się na zapas, przynajmniej do jutra. Jeśli masz potwierdzenie mailowe złożonego zamówienia to spokojnie. Jeśli Twoje zamówienie dotyczy biletów na płytę to tym bardziej - nawet gdy Twoje zamówienie gdzieś im przepadło to nie ma żadnych problemów aby "sttworzyć" kilka dodatkowych miejsc na płycie
#2089
Napisano 23 marca 2009 - 21:13
Użytkownik Max edytował ten post 23 marca 2009 - 21:14
#2091
Napisano 23 marca 2009 - 21:15
edit: 2 zamówione
#2093
Napisano 23 marca 2009 - 21:21
Mi się zmieniło na "Nie masz niezrealizowanych zamówień." co mnie troszkę martwi. Napisałem już mejla, jutro będę dzwonić. Echsz.
Też tak mam. Tylko w moim przypadku to zupełnie normalne, bo nie płaciłam za moje bilety - wrócą do puli. Lepiej zadzwoń sobie do nich z samego rana - dla świętego spokoju.
#2096 Guest_Mac_*
Napisano 23 marca 2009 - 21:25
Aha. Tylko gdzie to tam jest...?
Logujesz się tu:
https://www.eventim....ation/pl/login/
?
Cholera nie poradzę za bardzo, bo konta na LN nie mam.
#2099
Napisano 23 marca 2009 - 21:30
przeczytajcie dokładnie nie masz niezrealizowanych a nie napisali nie masz zrealizowanych!
kumpel zapłacił visa status odrazu zrobił sie na zamówione a dzisaj ma wlasnie ten komunikat!
Nie prościej byłoby napisać "masz zrealizowane"? Przecież w myśl zasad logiki w matematyce dwa razy zaprzeczenie jest potwierdzeniem... Ależ oni gmatwają...
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych