Skocz do zawartości


Co byśmy zmienili w utworach U2?


38 replies to this topic

#21 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Napisano 11 maja 2008 - 11:23

Ranyyy, co jest znowu złego w cykaniu ??
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#22 conr4d

conr4d

    Użytkownik

  • Members
  • 2 255 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wałbrzych

Napisano 11 maja 2008 - 11:25

Maja, zostaw werbel Larry'ego w spokoju ;-)
To nie jest zespół pop, gdzie na przodzie mamy wokalistę, a instrumenty są w tle. Każdy z muzyków jest tutaj ważny, każdy ma swoje miejsce i...głośność? ;-)

#23 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Napisano 11 maja 2008 - 12:06

Maja, mam radę dla Ciebie - nie bierz muzyki schematycznie :) W piosence naprawdę może czasem się pojawić dłuższy wstęp albo " cykanie "..
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#24 Majka

Majka

    Użytkownik

  • Members
  • 154 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:prawie Poznań

Napisano 11 maja 2008 - 12:20

Wydaje mi się, czy bierzesz "Maję" i "Majkę" za jedną osobę? :unsure: To dwie różne użytkowniczki, jak coś ;)
O.K. Edge, play the blues!

#25 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Napisano 11 maja 2008 - 12:23

Zwracam się do obu ;)
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#26 Majka

Majka

    Użytkownik

  • Members
  • 154 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:prawie Poznań

Napisano 11 maja 2008 - 12:25

Zwracam się do obu ;)


A, chyba że :) Co do tego wstępu, to w innych utworach najróżniejszych wykonawców długie intra mnie nie denerwują, tylko w WTSHNN jakoś tak. Co zrobić :P
O.K. Edge, play the blues!

#27 Guest_Mac_*

Guest_Mac_*
  • Guests

Napisano 11 maja 2008 - 13:02

:lol:

- Wywaliłbym początek Walk On.
- Solowka w Bullecie mi wogole nie podchodzi, wolałbym tą z Sydney ;) Taką zajebiście przedłużaną...
- Hawkmoon (2 razy 69) - 5:08 "Hi and och and a hich and a choh andi ond a hoh and i hoh itp.". = WYWALIĆ
- Przydała by się w One taka soloweczka jak na U23D tylko taka godzinna na osobnej płycie.

Więcej grzechow nie pamiętam ;)

#28 Max

Max

    nocny tabaskowicz

  • Moderatorzy
  • 9 091 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:The Joshua Tree National Park, CA

Napisano 11 maja 2008 - 13:08

Odnośnie "Walk On" - wywaliłbym to początkowe recytowanie Boniasa o niesamowitej istocie miłości.
Po drugie zgadzam się z większością odnośnie przedłużenia końcówki "With or Without You". Razu pewnego, pewien zaawansowany depeszowiec powiedział mi, że końcowy fragment tej piosenki to najwspanialsze dźwięki jakie kiedykolwiek stworzono. W sumie miło, zważywszy na to, że przyznał, iż inne motywy muzyczne z twórczości DM do pięt nie dorastają temu jednemu. Jak na miłośnika synthpopowych plumkadeł, całkiem rewolucyjne słowa.

#29 Fledge

Fledge

    Admin

  • Members
  • 1 019 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznan

Napisano 11 maja 2008 - 14:43

Ta końcówka With Or Without You pozostawia straszliwy niedosyt. I dobrze, chociaż koncertowa solóweczka wymiata po całości.
U2

#30 pablo

pablo

    26 lat z U2...

  • Members
  • 1 594 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock / Warszawa

Napisano 12 maja 2008 - 08:23

pierwsze skojarzenie: wydłużyć solówkę w When I Look At The World, ale o tym już tu pisaliście.

Poza tym:
- kompletnie zmieniłbym Miami. Ta piosenka ma potencjał, ale to co zaprezentowało U2 mi nie podchodzi.
- zmieniłbym perkusję w Night And Day. Ta co jest, jest zbyt energetyczna do tej mrocznej piosenki.
- W The Wanderer dałbym na wokalu Bono. Udział Johny Casha sprawia, że ten utwór jest jakby mniej "u2-towy" niż inne.








.

1. U2 * 2. Queen * 3. Metallica * 4. Marillion * 5. Pink Floyd * 6. R.Stones * 7. Iron Maiden * 8. Radiohead * 9. Deep Purple * 10. D.Mode

U2 TOP 10: The Unforgettable Fire, Exit, Luminous Times, All I Want Is You, Ultra Violet, Acrobat, The Ground Beneath Her Feet, Electrical Storm, Sometimes You Can't Make It On Your Own, Magnificent


#31 A_U2_F

A_U2_F

    Użytkownik

  • Members
  • 611 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 maja 2008 - 10:58

A ja nie potrafię słuchać studyjnej wersji New York bez charakterystycznego dla niektórych koncertów (np. Boston '01) 'pa ra pa para para' Bono w momencie kulminacyjnym piosenki. Od kiedy usłyszałam wersję live, ta studyjna wydaje się wybrakowana... I cóż poradzić...
All that You can't - leave BEHIND...
So
Spoiler
what?!

#32 Johnny99

Johnny99

    Nothingman

  • Members
  • 10 523 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Club Tip Top

Napisano 12 maja 2008 - 11:13

- W The Wanderer dałbym na wokalu Bono. Udział Johny Casha sprawia, że ten utwór jest jakby mniej "u2-towy" niż inne.


Ech, znowu to samo. Tak jak przy Miami. U2 co i rusz próbują coś zmienić, czymś zaskoczyć, a fani i tak będą wołać: " dawajcie to samo co było ! ".
Drink Scotch whiskey all night long
And die behind the wheel

Tak uważam.

#33 NvK

NvK

    Użytkownik

  • Members
  • 287 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łarsała

Napisano 12 maja 2008 - 12:26

Ale tu nie chodzi o dawanie tego samego co zawsze, bo Miami w wersji live nie jest "tym co zawsze", a właśnie w tej wersji brzmi tak jak moim zdaniem powinno - ma moc. Myślę, że gdyby mieli czas na wykonczenie płyty, Miami studyjne bardziej przypominałoby to grane na zywo. Ale to domysły, jasnowidzem nie jestem ;)

Wanderer z Bono na wokalu brzmi świetnie, ale nie zmienia to faktu, że wersja z Cashem też jest niczego sobie.

#34 Lovise

Lovise

    Użytkownik

  • Members
  • 69 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Wrocław

Napisano 13 maja 2008 - 08:45

Dodałabym do kilku piosenek właśnie solówki i skróciła też początek w Zooropie.

#35 acr

acr

    mam tu fajne drzewko

  • Moderatorzy
  • 17 741 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:skądinąd.

Napisano 13 maja 2008 - 11:21

Eee, Miami płytowe miażdży. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
W Zooropie intro mi się wydaje za długie tylko jak słucham na mieście. Wstęp jakoś nie pasuje zawsze do autobusów itp. Ale to nie jest muzyka przeznaczona do słuchania w autobusach, więc.
Cash'a zostawcie w spokoju! ;)

Płytowe Mysterious Ways to porażka. Prawie każde live wymiata. Wniosek oczywisty.
Bas w Acrobacie mógłby w pewnych momentach zabrzmieć trochę niżej.

#36 One_U2 - fan

One_U2 - fan

    Użytkownik

  • Members
  • 2 857 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 maja 2008 - 13:02

Ja bym skróciła utwór Bad jest za długi. :rolleyes: i trochę ciężki w słuchaniu.
Posted Image

#37 A_U2_F

A_U2_F

    Użytkownik

  • Members
  • 611 Postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 maja 2008 - 13:31

Ja bym skróciła utwór Bad jest za długi. :rolleyes: i trochę ciężki w słuchaniu.


Oj nie... budowa napięcia, rozwinięcie, wielki finał... nic nie skracać...
All that You can't - leave BEHIND...
So
Spoiler
what?!

#38 Margot

Margot

    Użytkownik

  • Members
  • 1 132 Postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Warszawa

Napisano 14 maja 2008 - 20:57

Od Bad a kysz siło nieczysta :P!

A czemu płytowe Mysterious Ways jest dla ciebie porażką? Nie jest to może moja ulubiona piosenka z płyty, ale według mnie do porażek jej daleko. A live w zdecydowanej większości lepiej wypada niż nagranie płytowei z MW jest tak samo :)

#39 Guest_QuickShowerJam_*

Guest_QuickShowerJam_*
  • Guests

Napisano 14 maja 2008 - 21:05

Ja bym skróciła utwór Bad jest za długi. :rolleyes: i trochę ciężki w słuchaniu.


zabawne



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych