2018-09-16 - Lisbon, Portugal, Altice Arena
#41
Posted 22 stycznia 2018 - 16:53
#42
Posted 24 stycznia 2018 - 09:33
wczoraj około 17 na empikowy kod zakupiłem dwa bilety na płytę, da się !
#43
Posted 29 stycznia 2018 - 17:04
2. Miłosz+Marta+Szymon+Kasia (płyta)
3. Bremo
4. Owłos
5. Numb+Oskar
And I found alcohol
I was looking for The Soul
And I bought some style
I wanted to meet God
And they sold me religion...
I still haven't found what I'm looking for...
#44
Posted 29 stycznia 2018 - 22:29
2. Unknown Caller + 5 (płyta)
3. Bremo
4. Owłos
5. Bem-all (płyta)
6. zbo + 10 (płyta)
7. ania_; ) (płyta)
8. andie (płyta)
9. Numb+Oskar
Jeśli już to tak. I można się cieszyć
See through in the sunlight
#45
Posted 09 lutego 2018 - 15:35
Ze względu na wymaganą formę portugalskiego kodu pocztowego wpisałem 0000-000 w miejscu na kod a kod właściwy przed nazwą miasta. Może dojdzie..
See through in the sunlight
#46
Posted 10 lutego 2018 - 07:59
Przyszedł dziś mail z BlueTicket z prośbą o potwierdzenie adresu do wysyłki. Nie ma się więc co martwić, że wyślą pod zły adres a bilety powinny być już niedługo
Ze względu na wymaganą formę portugalskiego kodu pocztowego wpisałem 0000-000 w miejscu na kod a kod właściwy przed nazwą miasta. Może dojdzie..
W międzyczasie odpisali mi, ze przyjdzie taki list, ale myslałem że tylko do mnie skoro zgłaszałem problem. Ostatecznie dostałem oddzielne listy do obu zamówień i okazało się, że w obu wpisałem poprawny adres. Czyli typowa niepotrzebna panika i biegunka przy okazji kupna biletów i presji czasu. "Czy na pewno wyłączyłem kuchenkę gazową?"
Czekam na bilety. Za taką kasę za przesyłkę to powinien je przynieść kurier i coś zaśpiewać (jak śpiewający telegram kiedyś w bajkach czy filmach).
#47
Posted 17 lutego 2018 - 11:22
Przyszły już Wam bilety albo mieliście jakąś informację o wysyłce? Z tego co zrozumiałem to mieli wysyłać od 12 lutego i jeszcze jakieś linki do śledzenia przesyłki wysyłać, a póki co u mnie cisza.
#48
Posted 18 lutego 2018 - 07:05
Przyszły już Wam bilety albo mieliście jakąś informację o wysyłce? Z tego co zrozumiałem to mieli wysyłać od 12 lutego i jeszcze jakieś linki do śledzenia przesyłki wysyłać, a póki co u mnie cisza.
Nie. W czwartek mi odpisali (korespondowałem w sprawie złego adresu do wysyłki), że zaczęli wysyłać bilety i jak wyślą akurat moje to dostanę trackera. Na razie były tylko linki do potwierdzenia adresu.
#49
Posted 18 lutego 2018 - 11:09
U mnie też póki co cisza
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#50
Posted 01 marca 2018 - 12:04
A mnie właśnie 5 minut temu odwiedził kurier, bez kompletnej zapowiedzi , więc na jakikolwiek mail radzę nie czekać
Na biletach jest wydrukowane imię i nazwisko osoby, która kupiła te bilety (i przy okazji z doświadczenia wiecie może czy to ma jakieś znaczenie przy ewentualnej odsprzedaży?)
A już tak dla estetów wartościowych papierków wizualnie miód-malina. Ticketmaster ma się od kogo uczyć . Zostanie ładna pamiątka .
#51
Posted 01 marca 2018 - 13:23
i do mnie 5 minut temu kurier przyjechał bez zapowiedzi z pierwszymi biletami. DPD. Kolejne kupowałem z kodem z empiku więc pewnie przyjdą za parę dni.
#52
Posted 01 marca 2018 - 15:47
See through in the sunlight
#53
Posted 10 marca 2018 - 09:03
#54
Posted 10 marca 2018 - 09:38
W czwartek dostałem ostatnie 4 bilety, więc mam już komplet. Każda parka przyszła oddzielnie ofkoz.
See through in the sunlight
#55
Posted 10 marca 2018 - 15:46
Ja w czwartek dostałem bilet na pierwszą Lizbonę, na drugą jeszcze czekam. Także jeszcze trochę cierpliwości, póki co nie ma co panikować
#56
Posted 15 września 2018 - 12:19
Ktoś ma jakieś info na temat kolejkowania?
#57
Posted 15 września 2018 - 12:59
Kolejka stoi od piątku rana.
#58
Posted 15 września 2018 - 16:16
#59
Posted 15 września 2018 - 17:24
#60
Posted 15 września 2018 - 19:30
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users