Skocz do zawartości


Zdjęcie

Multiefekt pomoc !


20 replies to this topic

#1 Marcin U2

Marcin U2

    Użytkownik

  • Members
  • 470 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 25 lipca 2016 - 17:29

Witam, zamierzam kupić multiefekt do grania w stylu U2, RHCP, Johna Frusciante ale także do szukania własnego brzmienia. Będę go używał na próbach i scenie. Mogę wydać 1000 zł najbardziej podoba mi się Pod hd 500 jednak wykracza on lekko poza mój budżet dlatego głównie interesuje mnie Pod hd 400, Boss gt 100 i Boss gt 10. Proszę o pomoc w decyzji, gdyż jestem zielony w temacie efektów. Posiadam Squiera cv 50 strata i Peaveya Bandita 112. Pozdrawiam :)  !


Days off are great...

"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego"  John Frusciante


#2 OneLazyBastard

OneLazyBastard

    Użytkownik

  • Members
  • 2 874 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warschau Bloody Warschau

Napisano 26 lipca 2016 - 09:11

Cyfra to ścierwo, zbieraj analogi.



#3 Marcin U2

Marcin U2

    Użytkownik

  • Members
  • 470 Postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 lipca 2016 - 19:15

Analogi są lepsze brzmieniowo ale droższe niż multiefekt. Sam jeszcze nie wiem jak brzmią niektóre efekty dlatego przez multi mógłbym je lepiej poznać i w następnych latach zastąpić multi kostkami, również dużo trudniej uzyskać brzmienie U2 mając kilka kostek i małe doświadczenie. Myślę, że za kilka lat przerzucę się na kostki bo uwielbiam Johna Frusciante a on w wielu piosenkach używa tylko kilku efektów.Dzięki za odpowiedź :)


Days off are great...

"Kiedy intelektualna część gry przeważa nad duchową, nigdy nie osiąga się sukcesów, nigdy nie dochodzi się do czegoś wielkiego"  John Frusciante


#4 acr

acr

    mam tu fajne drzewko

  • Moderatorzy
  • 17 741 Postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:skądinąd.

Napisano 26 lipca 2016 - 21:48

Cyfra to ścierwo, zbieraj analogi.