A nie myślicie, że ostatnie dostawki będą w weekendy, żeby najlepiej się sprzedać? Bo nie rozumiem czemu np. W Berlinie jest dwudniowa przerwa, przecież to kasa w plecy dla nich, dla odpoczynku wystarczyłby 1 dzień. Nie wydaje Wam się, że 5. I 6. Koncert w Berlinie będzie 26. i 27. Września?Już teraz można zaryzykować stwierdzenie, że w Berlinie będzie 6 koncertów. Pomiędzy 4 Berlinem a 1 Barceloną jest teraz 5 dni przerwy. Po cichu liczyłem, że w tym miejscu może pojawi się koncert w Polsce, ale teraz nie ma wątpliwości, że dwa kolejne koncerty w Berlinie sprzedadzą się również szybko i zdecydują się na kolejną dostawkę.
Innocence+Experience Tour - wszystko o nowej trasie.
#1221
Posted 09 grudnia 2014 - 10:27
#1222
Posted 09 grudnia 2014 - 10:38
Jak wykupię subskrypcje to już teraz można wybrać te winyle co mają w ofercie?
I pytanie drugie, ile biletów mogę kupić, mogę dwa na jeden koncert i dwa na drugi?
Tak winyle albo książka obie wersje po $50. Możesz kupić TYLKO 2 bilety, albo 2 na jeden koncert albo po 1 na różne koncerty, w sumie 2 bilety!
#1223
Posted 09 grudnia 2014 - 10:39
A nie myślicie, że ostatnie dostawki będą w weekendy, żeby najlepiej się sprzedać? Bo nie rozumiem czemu np. W Berlinie jest dwudniowa przerwa, przecież to kasa w plecy dla nich, dla odpoczynku wystarczyłby 1 dzień. Nie wydaje Wam się, że 5. I 6. Koncert w Berlinie będzie 26. i 27. Września?
Nie ma opcji, żeby zagrali 6 wieczorów z rzędu.
#1224
Posted 09 grudnia 2014 - 10:57
Chrapcio, gdyby dodali 3 Turyn musieliby grać 3 noce z rzędu
#1225
Posted 09 grudnia 2014 - 10:57
A nie myślicie, że ostatnie dostawki będą w weekendy, żeby najlepiej się sprzedać? Bo nie rozumiem czemu np. W Berlinie jest dwudniowa przerwa, przecież to kasa w plecy dla nich, dla odpoczynku wystarczyłby 1 dzień. Nie wydaje Wam się, że 5. I 6. Koncert w Berlinie będzie 26. i 27. Września?
Nie bedzie dostawki w środku - chłopaki też chcą mieć weekend. Tak samo było na halowej Vertigo w USA - 2 koncerty dzień po dniu, przerwa 2-3 dni i znowu 2 z rzędu.
#1226
Posted 09 grudnia 2014 - 11:25
Chrapcio, gdyby dodali 3 Turyn musieliby grać 3 noce z rzędu
Niekoniecznie, mogą dodać koncerty np. 30 sierpnia i 1 września
ciuch ciuch!
#1227
Posted 09 grudnia 2014 - 11:28
Wychodzi na to, że 5. i 6. Berlin dołożą 1. i 2. października, a 3. i 4. Barceloną 9. i 10. października. Więc celujący w Berlin muszą się zastanowić, czy chcą iść na 6 koncertów, a jeśli nie, to które wybrać
#1228
Posted 09 grudnia 2014 - 11:42
Niekoniecznie, mogą dodać koncerty np. 30 sierpnia i 1 września
a o tym nie pomyślałem, a przecież zdarzało się na poprzedniej trasie, że 1 koncert stawał się drugim
#1229
Posted 10 grudnia 2014 - 00:25
Nie ma opcji, żeby zagrali 6 wieczorów z rzędu.
Racja to byłoby już mocno naciągane.
Wystarczy popatrzeć na NY i MSG - 6 koncertów (!?!!?) - ale nie pod rząd tylko: 18., 19., 22., 23., 26. i 27. - obstawiamy DVD z MSG?? Wolałbym z Berlina , ale w MSG mogą dziać się cuda.
#1230
Posted 10 grudnia 2014 - 00:28
I have a vision... Television
Please tell a President to watch more TV
President is not avalaible to Me??? (Mirror Ball Man Zootv Washington Dc)
http://forum.u2guitartutorials.com/
#1231
Posted 10 grudnia 2014 - 07:46
Poebao ich z tymi godzinami rozpoczęcia sprzedaży (czy ja dobrze pamiętam, że na Chorzów kupowaliśmy od północy? to miało sens, a mnie w poniedziałki o 10 w domu nie ma) - ktoś może mnie poinstruować, jak kupować przez fona? Podobno jakaś aplikacja jest.
#1232
Posted 10 grudnia 2014 - 08:16
Zarówno w NYC, LA, Berlinie,Amsterdamie czy Paryżu mogą poszaleć z setlistami...fajnie by było gdyby wydali DVD zbiorcze z USA a drugie z Europy wtedy na pewno każde miasto by się tam znalazło..choć wiem,że tak nie zrobią...tym co jadą do Berlina życzę,żeby to było DVD właśnie stamtąd
#1233
Posted 10 grudnia 2014 - 08:42
Poebao ich z tymi godzinami rozpoczęcia sprzedaży (czy ja dobrze pamiętam, że na Chorzów kupowaliśmy od północy? to miało sens, a mnie w poniedziałki o 10 w domu nie ma) - ktoś może mnie poinstruować, jak kupować przez fona? Podobno jakaś aplikacja jest.
W zeszły poniedziałek kupowałem z fona w tłumie ludzi w bardzo mało komfortowych warunkach i udało mi się wyszarpać 3 bilety. Wszedłem normalnie na mobilną stronę eventimu, nie znam żadnej aplikacji. Jest tylko jeden myk: mobilna strona eventimu nie daje wyboru języka, więc byłem zmuszony do przeprowadzenia całości transakcji w języku Goethego.
See through in the sunlight
#1234
Posted 10 grudnia 2014 - 09:35
Poebao ich z tymi godzinami rozpoczęcia sprzedaży
Totalnie celowe zagranie, północ się nie sprawdziła, bo serwery padały. Sam pamiętam, że męczyłem się z tym z godzinę. Za dużo osób miało na to czas. Tutaj część osób nie może i voila, ruch jest nieco mniejszy, strona nie wysiada aż tak jak wtedy
#1235
Posted 10 grudnia 2014 - 10:04
Poebao ich z tymi godzinami rozpoczęcia sprzedaży (czy ja dobrze pamiętam, że na Chorzów kupowaliśmy od północy? to miało sens, a mnie w poniedziałki o 10 w domu nie ma) - ktoś może mnie poinstruować, jak kupować przez fona? Podobno jakaś aplikacja jest.
Daj spokój, bierz urlop, to zbyt poważna sprawa.
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#1236
Posted 10 grudnia 2014 - 12:03
hmmm, ale cisza z Barceloną 3 i 4. Na 2gi koncert zostało trochę biletów za 190 euro i chyba na razie wstrzymują ogłoszenie kolejnych, żeby wyprzedać Nr 2.
#1237
Posted 10 grudnia 2014 - 15:27
Ciekaw jestem, czy będą tak ortodoksyjnie podchodzić do koncepcji parzystej liczby koncertów. Bo jeśli nie, to ewentualny trzeci/piąty występ może być niezłym rarytasem. To zależy też od tego, na ile sety będą sztywne - tzn. czy niektóre ich elementy będą wymienne, tak jak podczas np. Elevation Tour (gdzie też w sumie były dwa jądra, różniące się niewiele, ale jednak), czy raczej będzie to definitywny podział. No, chyba że różnica faktycznie będzie przejawiać się raczej w aranżacjach, niż samych setlistach, wtedy opcja "pośrednia" będzie niemożliwa.
#1238
Posted 10 grudnia 2014 - 21:06
Ciekaw jestem, czy będą tak ortodoksyjnie podchodzić do koncepcji parzystej liczby koncertów. Bo jeśli nie, to ewentualny trzeci/piąty występ może być niezłym rarytasem. To zależy też od tego, na ile sety będą sztywne - tzn. czy niektóre ich elementy będą wymienne, tak jak podczas np. Elevation Tour (gdzie też w sumie były dwa jądra, różniące się niewiele, ale jednak), czy raczej będzie to definitywny podział. No, chyba że różnica faktycznie będzie przejawiać się raczej w aranżacjach, niż samych setlistach, wtedy opcja "pośrednia" będzie niemożliwa.
Nie wyobrażam sobie sztywnych list. Przy 4 koncertach, a już 6 to na pewno. Co by nie mówic musza pokazać, że ich stać na coś więcej. Tu nawet myślę, że 1 opener nie starczy. The Miracle wydaje się dobrym kandydatem, ale przy większej ilości koncertów trzeba i tym zaskoczyć fanów.
A odpowiednik U22 w wersji DVD byłby czymś fajnym, tyle, że obawiam się o bootlegi w takim przypadku, bo kilkanaście koncertów za jednym zamachem mogłoby być ograniczonych. Ja myślę, że NYC będzie dobrym kandydatem, a jak zamieszają z setlistami to 2 DVD na koncert + bonusy będzie mało.
#1239
Posted 10 grudnia 2014 - 23:41
Osobiście uważam, że tym razem większe szanse są na DVD z europejskiej części trasy, oczywiście jeśli nie wpadną na genialny pomysł, aby wydać jedno DVD z trasy i to ze stadionowej jej części. Wydaje mi się, że nie zaryzykują kręcenia DVD już w USA. Bono będzie przecież po okresie rekonwalescencji, nie wiadomo jak to odbije się na jego kondycji. Do tego dochodzą zapowiadane częstsze roszady w setlistach. Zdecydowanie będą potrzebować czasu na przetarcie.
#1240
Posted 11 grudnia 2014 - 00:11
nie wiem czy było już gdzieś, chyba nie.
http://www.billboard...cebook_20141208
Inside U2’s Ambitious Upcoming Tour Strategy
Despite album backlash and a battered Bono, the band preps its first road run since 2011.
The announcement on Dec. 3 of U2’s Innocence + Experience Tour was a blast of confidence for a band that has experienced a bumpy past few months. Setting aside mixed consumer reaction to its Apple give-away of new album Songs of Innocence and frontman Bono’s Nov. 16 bike accident in New York (he shattered his left elbow, fractured a humerus bone in his left arm and injured the orbit of one of his eyes), the trek will begin May 14.
“Like any good football team, sometimes you have to adjust your game plan at halftime,” says Live Nation’s Arthur Fogel, promoter-producer of all of U2’s tours since PopMart in 1997 and 1998, noting that he would have liked to make a splashier announcement tied to a high-profile TV play, no doubt in reference to U2’s planned (and scrapped) five-night residency on The Tonight Show Starring Jimmy Fallon. But “given all factors, we’re OK.”
It’s a pivotal time for a band that, nearly 40 years after forming, remains consumed with its relevance (“We don’t ever want to become a heritage act,” The Edge told The Hollywood Reporter in February). The new tour will arrive with an ambitious strategy in which U2 plays two dates in each market (and four at both Los Angeles’ Forum and New York’s Madison Square Garden) with different sets on consecutive nights -- one representing Innocence, the other Experience (an indication that U2’s already confirmed next album, Songs of Experience, may be previewed or even released by then). Songs of Innocence has struggled to find success at radio, but many touring executives think U2’s track record as an elite live act will lure fans. Consider its last outing, 360°, which grossed $736.4 million from 110 shows to become the biggest tour in history, despite an accompanying album (No Line on the Horizon) that sold a third of its predecessor (1.1 million in sales versus 3.3 million for 2004’s How to Dismantle An Atomic Bomb, according to Nielsen SoundScan).
“I have a lot of confidence they could pull it off,” says Chip Hooper, worldwide head of music for talent agency Paradigm, of U2’s dual-night approach. “There’s a sense that they’ll deliver again.”
Affordable pricing should help generate early sales, too: A large percentage of floor seats will sell for $30 and $65, “which is kind of ridiculous, in a good way,” says Fogel. The configuration splits the arena floor in half, with a rectangular layout, though Fogel wants to keep certain details of the production secret.
After the enormity and spectacle of the stadium-based 360°, with its spider-like in-the-round stage, some insiders predicted the band will scale back on its next run. Indeed, indoor arenas serve the introspective, personal nature of Songs of Innocence well. “No matter what size the venue, they create an atmosphere and community that’s really unrivaled,” Fogel says.
As for the consumer blowback to the Apple promotion, Fogel remains undeterred on its potential tour impact. “It’s noise, frankly,” he says. “These are great songs, and they’re going to translate incredibly well live.”
Only stops in North America, the United Kingdom and Europe were announced, and Fogel is tight-lipped on future plans, but it wouldn’t be out of the question for the tour to run as long as three years, returning to North America and Europe, along with visits to Asia, South America, Australia and other territories.
http://www.billboard...e-expanded-list
U2 Extends 'Innocence' Tour After Quick Sellouts
As expected, U2 blew out initial on-sales for the upcoming Innocence + Experience tour, selling out in every city that went on sale yesterday. A total of 44 shows went up yesterday, with approximately 660,000 tickets sold.
Among the box office triumphs were a record-setting 118,000 fans queuing online to purchase tickets for Madison Square Garden in New York, resulting in two additional shows going up; and two new shows each for Boston, Chicago, Montreal, Amsterdam, Stockholm, Berlin and Paris.
The strength of the on-sales is a testament to U2's enduring power in the touring marketplace, given that yesterday was the first time U2 concerts had been on sale to the general public in more than four years. U2's last tour, the record-shattering 360 stadium run, ended in 2011, but tickets for the last shows on that tour had gone on sale almost a year-and-a-half earlier, as the dates were postponed due to Bono's back surgery. "The world is a very different place, musically and in this business, than it was four or five years ago," says Arthur Fogel, president, Global Touring and chairman, Global Music, for Live Nation and worldwide producer of the tour. "You never want to take anything for granted, and I don't, but four or five years is a long time."
Fogel and the Live Nation Global Touring team were also working without a typical splashy U2 tour setup this time. The band did do a European promo run, but before they could do the same in the U.S., Bono was injured in a bicycle accident. "This was a bit unusual for me, in that I didn't really have that [promo] as a launching pad," Fogel tells Billboard. "I don't care who you are, you want to make noise at the point that you announce a tour. So I'm really thrilled, given all the circumstances, and I'm looking forward to the tour."
All of the new shows were announced in pairs, and the band also shed more light on the conceptual vision of that strategy. "We are going to try to have a completely different feeling from night one to night two," says Bono in a prepared statement, "and have some fun playing with the idea of innocence and experience. More to be revealed!"
Tickets for the new dates announced will go on sale Monday, Dec. 15. While more shows will surely be added, it is doubtful that any more shows or on-sales will be announced until after the holidays.
(...)
dobrze rozumiem, że po świętach mogą być podane kolejne daty koncertów?
Is it like a tape recorder
Can we rewind it just once more
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users