2010-09-23 - King Baudouin Stadium - Bruksela, Belgia
#2
Napisano 18 października 2009 - 09:24
Z tych emocji w złym temacie posta napisałem - prośba o przeniesienie do tematu o DRUGIEJ Brukseli tj. 23.09.2010
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#3
Napisano 19 października 2009 - 09:40
Bilety zamawiałeś via http://www.proximusgoformusic.be/ czy u2.com ?
Ja zamawiałem przez go for music i czekając na stronę z potwierdzeniem wywaliło mi prąd.
Niestety do tej pory nie dostałem żadnego potwierdzenia...
Pozdrawiam
#4
Napisano 19 października 2009 - 17:24
Hej
Bilety zamawiałeś via http://www.proximusgoformusic.be/ czy u2.com ?
Ja zamawiałem przez go for music i czekając na stronę z potwierdzeniem wywaliło mi prąd.
Niestety do tej pory nie dostałem żadnego potwierdzenia...
Pozdrawiam
To nie ma znaczenia, bo przecież z U2.com i tak Cię przekierowuje na goformusic, no jak nie dostałeś żadnego maila zwrotnego, toooo rzeczywiście nienajlepiej, bo ja dostałem najpierw dwa, jeden po angielsku drugi (chyba...) po flamandzku. Potem dostałem jeszcze jeden po (ponownie chyba...) flamandzku, a jako, że niezwykle biegły jestem z tego języka, to zrozumiałem, że bilety zostaną już zaraz, zaraz do mnie wysłane
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#5
Napisano 20 października 2009 - 10:16
#6
Napisano 08 stycznia 2010 - 21:56
#7 Guest_piotrek85_*
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:19
Wysyłka biletów z dużym opóźnieniem to dość dziwna praktyka. Prawdopodobnie straciłaś trochę pieniędzy.Mam pytanie Czy ktoś z Was kupował bilety na koncert do Brukseli na proximus goformusic? Kupiłam 4 sztuki i do tej pory nie przysłali. Podobno wysyłać będą dopiero przed wakacjami...Troche mnie to stresuje! Wtybiera się ktoś z forum 23 września, na drugi koncert???
#8
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:21
I need to contact Proximus Go For Music about billing me for a ticket which I never received, but can't find an email address anywhere. Anybody out there know of one?! Many thanks
Anka, chyba padlas ofiara oszustow.
#9
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:23
Wtybiera się ktoś z forum 23 września, na drugi koncert???
no właśnie, też chciałam o to zapytać
2 minuty szperalem w sieci i znalazlem post jakiegos kolesia, ktory kupowal bilety na festiwal Werchter.
Anka, chyba padlas ofiara oszustow.
coś słabo szukał ten koleś
http://www.proximusgoformusic.be/nl/
Użytkownik bee edytował ten post 09 stycznia 2010 - 00:03
#10
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:29
natomiast ja sam nigdy nie polecam kupowania przez strony typu world ticket shop, do ktorych wyzej wspomniana Moze sie zaliczac.
Moze jeszcze nie wszystko stracone;p
#11
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:31
#12
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:32
#13
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:39
Concert tickets are sent out laterThu 17 December 2009 - 11:12
To tackle the resale of tickets at exorbitant prices, concert organiser
Live Nation, ticket seller Tele Ticket Service and the Belgian Ministry
of Economy decided, on the basis of their gentlemens agreement, not to
immediately send out your concert tickets.
All suspicious (online) transactions will be reported to the Belgian
Ministry of Economy. The federal government has committed itself to
actively assisting in the checking and tracking of illegal sales, so as
to protect concertgoers against fraud and swindle.
Strict security control at the entrance of the King Baudoin Stadium
Holders of suspicious tickets that were sold on to make a profit, will
need to identify themselves at the entrance of the King Baudoin Stadium.
Concertgoers who cannot immediately be linked to the person originally
ordering the ticket will, on the basis of the gentlemens agreement and
the general conditions of sale, be denied entry.
Concert tickets are sent out later
To allow for prior checks and to map the illegal sales, the U2 concert
tickets will be sent out at a later date. Barring exceptional
circumstances, the tickets will probably be sent out before the summer
holidays.
Important notice if you are in the process of moving or are about to
move house
If you have moved house after buying your tickets, or if you are
planning to move before the summer of next year, do not forget to inform
Tele Ticket Service of your new postal address. As your reservation is
still active, you cannot adjust your address details online. This
measure has been taken to prevent illegal resellers from buying tickets
en masse via third parties, to then have them sent to the same address.
Use the contact form to change your address.
Legal initiative to curb illegal reselling
Belgian politicians are also convinced that the illegal resale of
tickets at exorbitant prices needs to be curbed more strictly. MPs
Willem-Frederik Schiltz (Open Vld), Sofie Staelraeve (Open Vld), Dalila
Douifi (sp.a), Liesbeth Van der Auwera (CD&V) and Jef Vandenbergh (CD&V)
are writing up a bill to tackle this issue. They have stated that the
price of resold tickets should not be more than 10% higher than the
officially mentioned sale price. Offering up tickets for sale before
official ticket sales have started should be illegal.
Because you love your ticket...
The website www.ilovemyticket.be (only available in dutch and french)
provides more information about how to tackle the illegal resale of
tickets. The website also provides a list of blacklisted mala fide
online sales points.
If you fall victim to resellers, please let us know. This way, we can
inform other music lovers and spare a lot of people a great deal of
suffering.
Kind regards,
Live Nation Belgium
Tele Ticket Service
Ministry of Economy
#14
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:40
Mam pytanie Czy ktoś z Was kupował bilety na koncert do Brukseli na proximus goformusic? Kupiłam 4 sztuki i do tej pory nie przysłali. Podobno wysyłać będą dopiero przed wakacjami...Troche mnie to stresuje! Wtybiera się ktoś z forum 23 września, na drugi koncert???
Tak, jest to trochę wkurzające, bo jednak dobrze mieć już bilety w dłoni... Ale taki mają pomysł na walkę z konikami, ich sprawa, byle obyło się bez komplikacji. Dobrze, że w ogóle przysyłają jakieś informacje. Szkoda jedynie że po niderlandzku Ja jadę razem z trzema innymi osobami.
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#15
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:42
kocham Belgów za tę ich praworządność dopóki mi nie blokują dostępu do megauploada;/
#16 Guest_piotrek85_*
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:43
#17
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:46
Czyli też zamówiłeś i nie dostałeś? Fajnie byłoby je mieć już i patrzeć sobie co jakis czas wzdychając Ale jeśli to prawda, to trzeba zacisnąć zęby i czekać...Tak, jest to trochę wkurzające, bo jednak dobrze mieć już bilety w dłoni... Ale taki mają pomysł na walkę z konikami, ich sprawa, byle obyło się bez komplikacji. Dobrze, że w ogóle przysyłają jakieś informacje. Szkoda jedynie że po niderlandzku Ja jadę razem z trzema innymi osobami.
Ja jadę z mężem i córkami :-) Nawet samolot juz zapłaciłam a biletów nie ma...
#18
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:48
Tak czy inaczej, faktycznie, mozna ominac problem z konikami, tylko trzeba sie dobrze postarac.
#19
Napisano 08 stycznia 2010 - 23:00
Czyli też zamówiłeś i nie dostałeś? Fajnie byłoby je mieć już i patrzeć sobie co jakis czas wzdychając Ale jeśli to prawda, to trzeba zacisnąć zęby i czekać...
Tak.
Tak.
Tak.
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#20
Napisano 08 stycznia 2010 - 23:06
Dzięki za dodanie otuchy:-)nie przejmuj się Anka na pewno wszystko będzie dobrze, Proximus to największa sieć komórkowa w Belgii...nie sądzę żeby zajmowali się defraudacją kasy za bilety
więc do zobaczenia w Brukseli mam nadziejęTak.
Tak.
Tak.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych