Warto wspomnieć że Joshua Tree miała być większym concept albumem i o ile dobrze pamiętam sam Bono powiedział ż With Or Without You miało w tej koncepcji sens dopiero razem ze Sweetest Thing i właśnie Walk To The Water.
Ostatnio słuchałem U2..
#842
Napisano 13 listopada 2015 - 22:33
O jak miło że ktoś się jara moim ukochanym b-side'm <3
Może zaburzyłaby trochę Joshuę
eee, toż to byłby idealny prequel dla WOWY dać Trip... kopa na R&H i mamy miejsce.
If I'm close to the music and you are close to the music, then we are close to each other
#843
Napisano 13 listopada 2015 - 22:35
Walk To The Water też mi pasuje do TUFa klimatem, lubię ten spokój piosenki, ta płynąca gitarka i bębny w tle.
Ogólnie Bside'y z Drzewka są magiczne, np.też to.
https://www.youtube.com/watch?v=7b9H1yBapGc
Music can change the world, because it can change people.
#845
Napisano 14 listopada 2015 - 21:33
Dzisiaj oczywiście Peace on earth.
Ale kurwa, nie chcę żyć w świecie, w którym najsłabsza muzycznie piosenka na płycie staje się tą najlepszą z powodu takich wydarzeń. Wiem, że piszę tylko o piosence pop, która przy tych zamachach jest najmniejszą głupotką, ale właśnie w ten sposób terroryści niszczą nam świat.Don't, just don;t.
#847
Napisano 14 listopada 2015 - 23:33
Takie 'tylko piosenki' są czasem właśnie tym, czego nam trzeba, żeby nie zwariować. Kiedy w tym popieprzonym świecie wszystko zdaje się zupełnie nie mieć sensu. Is there an order in all of this disorder ?
If I'm close to the music and you are close to the music, then we are close to each other
#848
Napisano 04 grudnia 2015 - 23:11
Właśnie na losowym włączyło mi się The Troubles i zapętlam to już chyba 6ty raz., To jest piosenka ktorą winni zagrać w Paryżu. Piosenka idealnie aktualna wobec tego co dzieje się na świecie. Mają moralne prawo ją grać i nią mówić. Taka luźna myśl. Poza tym to nadal genialna piosenka, 10/10 w skali U2. O czymś konkretnym ale uniwersalna. Można nią opowiedzieć co się dziło 40 lat temu, można dziś terroryzm, a można potraktować osobiście. I have a will for survival, so you can hurt me then, hurt me some more. Zawsze mam ciary na tej linijce. Kosmos.
Take another shot for someone else's blame. Cały tekst.
#849
Napisano 04 grudnia 2015 - 23:35
Ale Deep In The Heart > wszystko.
Tam jest kilka takich dźwięków Edżowych, że... kosmos...
Może to głupie, ale niesamowicie się cieszę, że Deep In The Heart nie weszło na TJT. Ani tym bardziej, o zgrozo, na singiel (pomijajac, że na singiel się nie nadaje). Przez to pozostaje nadal takie jakie było te prawie 30 lat temu..
Czysta krystalicznie magia...
#852
Napisano 12 stycznia 2016 - 15:42
https://www.youtube.com/watch?v=aRQg1R4jiwk
Czyli opowieść o tym, że to jednak dobrze, że Edek posłuchał sobie starych remixów EBTTRT i postanowił grać solo na początku
in search of experience
to taste and to touch
and to feel as much
as a man can
before he repents"
#853
Napisano 15 stycznia 2016 - 10:36
Nie wiem czy dobry temat, ale spróbuję.
Czy na którymś singlu, ep, gdziekolwiek, jest dostępna wersja Electrical Storm z Radio One? Chciałbym bardzo zagrać zagrać w audycji, ale po 1 potrzebuję dobrej jakości (nie jutubowej), po drugie musi to być oficjalne źródło (nie bootleg).
https://www.youtube.com/watch?v=2cLhUnLeozw
#854
Napisano 15 stycznia 2016 - 12:53
The first, and likely one of the rarest promotional CDs was in the possession of a BBC Radio One DJ by the name of Sarah HB who claimed she had been given a copy of the single by Bono himself for her wedding day. She repeatedly teased the audience for a month prior to actually playing it on August 25, 2002. The version she played was an early demo of the song that differed significantly from the finished versions that started to circulate only days later. Details on this copy that Bono apparantly gave to her are few and far between. The official release date for radio play was August 29, 2002.
After Sarah HB leaked the track, and copies began to appear on various websites, Interscope and Island quickly rushed out promotional CDs at the end of August to radio, containing the actual two mixes of “Electrical Storm” that were to be used on the compilation album.
#857
Napisano 15 stycznia 2016 - 23:48
Acr, to nie polityka. Czynników jest kilka. Mnie to rybka, dla mnie najważniejsza jest jakość nagrania (i akurat tutaj mamy mały problem ).
W dużym uproszczeniu - za każdą wyemitowaną piosenkę nadawca płaci tzw zaiksy autorom (pośrednio, bo jak wiadomo zaiks to mafia ). Jeśli jest to nagranie wydane nie przez wytwórnię, tylko np. na stronie/w ramach jakiejś paczki dla fanów, wpisujemy "self-released". Oczywiście są to groszowe sprawy, bardziej chodzi o prawo. Jest legalne źródło, sprawa jest klarowna.
Co bardziej istotne - ww nagranie pochodzi z BBC Radio One, z ich anteny. Jeśli zagram to bez ich zgody (a raczej takowej nie dostanę, bo i jak ją zdobyć? ) to mówiąc wprost mogą się przypierdzielić i sprawa teoretycznie może trafić do sądu. To się oczywiście nie wydarzy, bo zbyt mały jestem, ale mimo wszystko nie chcę ryzykować.
Od bidy zagram tzw. band version z singla.
#858
Napisano 16 stycznia 2016 - 00:16
Jak chcesz ciekawostkę możesz zagrać świetną wersję z "From The Ground Up", wiesz, Edge pick's z 360, zostało wydane oficjalnie, co prawda tylko dla U2com-subskrybentów ale jednak. I ok, już rozumiem czemu. Ale to bullshit jednak, te ZAIKSowe niuanse
https://www.youtube.com/watch?v=-pa9eZl-lQk
(mam gdzieś empetrójkę z bitratem 320 chyba, jakby co)
#859
Napisano 16 stycznia 2016 - 11:53
Zaiks zaiksem, tutaj główny problem leży w tym, że jedyny znane mi nagranie tej wersji, to dźwięk z innej stacji radiowej. No i sam rozumiesz
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych