Jesienna przecena w U2.shop
#41
Napisano 03 grudnia 2007 - 18:57
#43
Napisano 03 grudnia 2007 - 20:46
zwłaszcza że Mikołaj już za parę dni
no chyba że na Gwiazdora ale po co czekać aż na Boże Narodzenie
#49
Napisano 03 grudnia 2007 - 21:42
#52
Napisano 03 grudnia 2007 - 22:27
A to calkiem mozliwe, bo na ubezpieczonej paczce widnieje zadeklarowana jej wartosc, wiec ubezpieczenie. Od czasu do czasu zalezy jak kto trafi, przychodza paczki zafoliowane tasma "URZAD CELNY". Jak sie wysyla paczke z zadeklarowana wartoscia to urzad celny ma prawo paczke rozpakowac i sprawdzic rzeczywista cene produktu.
#53
Napisano 08 grudnia 2007 - 16:14
Dear Michal,
Thank you for your email. Unfortunately the shipping charge that you pay through us to have your order shipped does not include duty charges. We have no control over what your country charges for the package to pass through. We apolgoize for any inconvenience.
If you have any questions, please contact us at orderhelp@FanFire.com or one of the following numbers: 1-800-767-7160 or 1-916-350-2016. (Please be sure to include a copy of this email any reply.)
Sincerely,
Tammy
FanFire.com Customer Service
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych